Monday 4 August 2014

TIPS MUDAH CEPAT HAMIL│SET KESUBURAN SHAKLEE

TIPS MUDAH CEPAT HAMIL│SET KESUBURAN SHAKLEE

Salam pagi isnin semua..rata-rata dah mula bekerja harini. Semangat, semangat, semangat! =) Harini saya nak share tips penting ni. Suami isteri yang inginkan zuriat cepat tu atau masih belum dikurniakan cahaya mata tu, mari cuba dan amalkan tips ini. =)Yang paling penting kena ikhtiar untuk mendapatkan cara cepat hamil ok.

TIPS MUDAH CEPAT HAMIL
testimoni set subur shaklee

1) FAHAMI PROSES KEHAMILAN
Rasanya semua orang belajar kan dibangku sekolah bagaimana kehamilan terjadi. Mari kita revise =) Setiap pertengahan bulan jika aturan haid teratur, telur akan dikeluarkan oleh ovari dan sekiranya dalam masa yang sama anda melakukan hubungan intim, sperma daripada faraj akan berenang ke dalam rahim dan berjumpa dengan telur yang menanti di salur fallopio. Maka, berlakulah persenyawaan dan telur yang bersenyawa ini akan melalui proses implantasi dan akhirnya TAHNIAH anda hamil! Jadi disini, memahami bagaimana sistem reproduksi berfungsi menjadikan anda lebih peka kepada faktor-faktor kesuburan dan lebih faham mengapa gagal untuk hamil.

2) BERJUMPA DOKTOR
Pastikan anda berdua suami isteri bebas daripada sebarang masalah kesihatan. Masalah-masalah seperti cyst, (bengkak diovari) endometriosis atau fibriod adalah antara FAKTOR UTAMA kesukaran untuk hamil. PARA ISTERI, sila ambil berat masalah ini kerana masalah-masalah ini kadangkala tidak menunjukkan sebarang simptom dan jika diagnosis dilakukan diperingkat awal, masalah ini boleh dirawat dengan berkesan. Sekiranya haid anda teratur dan telah mencuba selama 6 bulan, suami isteri mungkin boleh dipertimbangkan untuk menjalani ujian HSG (hysteros-salphingography) untuk pastikan salur fallopio tidak tersumbat serta analisis sperma bagi mengenal pasti sebarang masalah padanya.


3) AMALKAN PEMAKANAN SEIMBANG
Haaa..ini mesti semua orang tahu kan? Amalkan pengambilan makanana berlemak mono tak tepu dan kurangkan lemak trans yang banyak terdapat dalam makanan segera. Lebihkan protein daripada sayur-sayuran dan juga serat. Kurangkan lemak, gula dan karbohidrat termasuk nasi, mi, bihun dan lain-lain =)

4) MENGAMBIL MULTIVITAMIN
Adalah disarankan kepada semua wanita terutamanya agar mengambil multivitamin terutamanya asid folik untuk mengurangkan risiko kecacatan janin. Jom dapatkan SET HAMIL SHAKLEE! Si suami pula, jangan ambik mudah ye. Anda dinasihatkan untuk mengambil suplemen zinc dan sclenium (terkandung di dalam Vitamin E Complex Shaklee) yang dapat membantu meningkatkan pengeluaran sperma. Tepat seperti yang saya saya jelaskan di atas =)

5) DAPATKAN BERAT BADAN IDEAL
ha...ini sangat2 penting ye suami isteri. Berat badan yang terlalu besar atau terlalu kurus boleh mempengaruhi tahap kesuburan anda. Kawal berat badan anda dengan bacaan BMI antara 20-24 yakni berat badan ideal. Nak cahaya mata x? Atau anda boleh dapatkan SET KURUS LANGSING Shaklee yang dapat membantu anda mencapai berat badan ideal anda. Memang puas hati la!

"ANDA BUAT ANDA DAPAT! 

SAYA DOAKAN SELAMAT MENIMANG CAHAYA MATA!"

 
Ingin jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara untuk mendaftar keahlian Shaklee. Mudah sahaja, klik link-link berikut:

INGIN ORDER SENDIRI SET KESUBURAN ANDA?

JOM ORDER ONLINE DI SINI


harga set kesuburan shaklee

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN? ANDA AMAT DIALU-ALUKAN!!! TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

No comments:

Post a Comment