Thursday 8 May 2014

Housewife...Jom jana pendapatan anda hanya dirumah!

Assalamualaikum pembaca2 blog dhiya harini. Semoga semuanya dalam keadaan sihat walafiat dan paling penting HAPPY!!!! =)

Teringat 1 kisah yang diceritakan oleh Ustazah Zawiyah Hassan semasa dhiya menghadiri “Bengkel Hak Wanita Islam” pada 30 April 2014 yang lalu. Terkesan sangat2 dengan cerita yang disampaikan oleh ustazah pada hari tu. Kisah seorang isteri, Hawa (bukan nama sebenar) yang diceraikan suami pada umur 59 tahun! Ya Allah, moga diriku ini dijauhkan dengan perkara2 yang tidak diingini. Apa yang menyayat hati, suaminya menghalaunya keluar. Lebih pedih, Hawa merupakan suri rumah sepenuh masa. Ya la, mana nak tinggal nanti, duit simpanan pun tiada, rumah memang tiada la, apatah lagi nak bekerja pada umur 59 tahun. Tiada majikan yang akan mengambil Hawa bekerja pada umur ini pun. Menangis2 Hawa berjumpa ustazah menceritakan masalah dia.

Terlintas dihati dhiya, walaupun diri suri rumah kena pastikan simpanan untuk diri sendiri ada. Jikalau suami tidak berkemampuan untuk memberikan even sedikit simpanan untuk si isteri, warga ibu surirumah mungkin harus bertindak sendiri dari awal!Yang pastinya, rezekinya adalah HALAL!

Apa yang dhiya nak sharekan kali ini ialah bagaimana surirumah especially ibu2 dapat menjana income hanya di rumah sahaja! Tidak perlu keluar, tidak perlu berjumpa pelanggan, begitu juga untuk membeli barang. Semuanya dilakukan di hujung jari ja. Kata zaman moden & canggih kan, so gunakanla sebaik2nya.

Surirumah sekalian..dhiya nak anda berkenalan dengan Shaklee. Haaa..xmau baca habis la entry ni tu..........Jangan macamtu..orang kata xkenal maka xcinta kan? Xpa, dhiya xsalahkan anda pun..sebab dhiya pun dulu macam tu jugak. Tapi PERCAYALA! selepas cuba sendiri produk, memang anda akan puas hati. HIGHLY SUGGESTED!

Apa2pun, dhiya nak anda faham ye. Tidak semestinya menjadi ahli Shaklee, anda MESTI menyertai bisness bersama Shaklee. Tapi, jika anda berminat untuk menyertai Shaklee, amat dialu2kan. Dhiya pun tak terus join bisnes dengan Shaklee sebab mulakan dulu dengan merasa sendiri produk Shaklee. Seperti yang dhiya ceritakan sebelum ini, selepas dhiya berpuas hati dengan hasilnya dan manfaatnya, barulah dhiya terbuka hati sendiri untuk menyertai Shaklee. Bagi dhiya, LEBIH BANYAK DHIYA BERKONGSI DENGAN ORANG LAIN, LEBIH TINGGI NILAI SAHAM DHIYA, & LAKUKAN KEPADA ORANG LAIN SEBAGAIMANA DHIYA NAK ORANG LAIN LAKUKAN KEPADA DHIYA.


Kenapa dhiya YAKIN dengan Shaklee?
  1. Shaklee telah ditubuhkan lebih 50 tahun! Kalau betul produk2 Shaklee tidak berkesan atau memudaratkan, mesti dah lama bankrap! Tak pun kena saman. Betul x?
  2. Dengan menjadi ahli Shaklee, dhiya dapat enjoy harga ahli. Ya la, beza harga ahli dengan bukan harga ahli antara 12%-20% jugak tu. At least, perbezaan harga tu bolehla cover beli pampers anak untuk sebulan!
  3. Boleh beli produk online je dan Shaklee pos kan siap sekali semua. Hanya tunggu barang sampai depan pintu rumah ja. CEPAT, JIMAT & BERBALOI-BALOI.
  4. Setiap bulan Shaklee akan ada buat promosi untuk produk dia. Contohnya bulan ni beli 6 Meal Shakes FREE 1. Hanya ahli saja yang dapat privillage ni ok!
  5. Setiap produk Shaklee ada ”point” dia. Dan kalau beli produk melebihi 150 point sebulan, dhiya dapat balik duit (cash back) tau! Suka suka suka!
  6. Produk2 Shaklee telah dibuktikan SELAMAT, BERKESAN & MESRA ALAM. Jom baca entry berkenaan Shaklee ni.
  7. Paling penting HALALAN TOYIBAN! Jadi, dhiya boleh gunakan tanpa was-was.
Macamana dhiya boleh TERPEDAYA berbisnes dengan Shaklee?
  1. FIRST sekali sebab bulan pertama join, dhiya dah dapat income RM2000+. Betul2 kejadian! Inilah pembakar semangat dhiya yang paling UTAMA.
  2. Off course, lepas dapat manfaat daripada 6 sebab di atas tu laa
  3. Kelas, dan tunjuk ajar oleh “guru-guru” Shaklee hanyalah di alam maya. Zaman canggih kan sekarang ni, semuanya hanya di hujung jari. Jadi, xperlu keluar bersusah-payah, bazir minyak kereta untuk ke kelas.
  4. ”Couching group” dhiya paling BEST tau. Anda kena join baru boleh rasai erti BEST tu. Apa yang dhiya boleh gambarkan, sangat2 supportive dan teamwork yang sangat2 superb!
  5. Walaupun dhiya still kena membesarkan empayar, dhiya kena turut juga menjana sales dhiya sendiri. Tidak mengharapkan semata-mata anak didik dibawah dhiya untuk berjaya. Shaklee bukan seperti sesetengah MLM yang siapa di atas akan terus berada di atas ok!
Untuk sebarang pertanyaan dan pendaftaran sebagai ahli Shaklee, hubungi Dhiya Hussin
 012-55725599..call/sms/whatsapp atau email suplement4us@gmail.com

"SHARING  IS CARING"

Truly, 
Dhiya Hussin(SID:1076601)
sms/whatsapp : 012-5572559
email: suplement4us@gmail.com
FB fanpage : Young & Healthy Family Store


"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? SELALU BER FB TAPI XDAPAT APA2? NAK TAK SAMBIL BER FB DUIT MASYUK 4-5 ANGKA???JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..PELBAGAI GANJARAN MENARIK MENANTI ANDA!!!"



No comments:

Post a Comment