Sunday 3 August 2014

Alternatif Dapat Zuriat Bantu Kesuburan dengan Set Kesuburan Shaklee│Mudah Hamil selepas 1 tahun mencuba

Alternatif Dapat Zuriat Bantu Kesuburan dengan Set Kesuburan Shaklee│Mudah Hamil selepas 1 tahun mencuba

set kesuburan shaklee 
Assalamualaikum w.b.t

Masih mood raya lagi ke semua???Alhamdulillah, dapat beraya bersama keluarga tersayang adalah masa yang sangat ditunggu-tunggu oleh semua orang. Anak saya sendiri pun tak sabar-sabar nak balik kampung. Nak pi kt wan katanya..=)Ini bagi saya la, alhamdulillah sehingga kini telah dikurniakan 2 orang hero yang sangat comel dan aktif. Namun, bagi mereka yang belum semestinya soalan maut harus ditadah setiap kali pulang ke kampung. Bersabarlah wahai hati. Allah Maha Mengetahui segalanya..Tapi kalau hanya bersabar tanpa usaha tak guna jugak..Allah tidak akan mengubah nasib hambaNya melainkan hambaNya itu berusaha untuk mengubah nasih dirinya sendiri. Jesteru, usaha tanpa jemu amatlah disarankan kepada suami isteri seperti anda!InshaAllah anda akan melalui detik-detik kehamilan yang ditunggu kelak!

Menurut Dr. Navdeep Singh Panny, seorang Pakar Obstetrik, Ginekologi dan Kesuburan di Pusat Perubatan Tropicana, dan Puchong Fiertility & Women Specialist Centre, pasangan yang sudah berkahwin lebih daripada 6 bulan tetapi tidak menunjukkan apa-apa tanda tentang kehamilan boleh mula mencuba mencuba rawatan kesuburan untuk membantu untuk mendapatkan anak. Ini bagi mereka yang meninginkan zuriat cepat, tetapi yang masih nak honeymoon tu tidak mengapa la =)
harga set kesuburan shaklee
Apakah rawatan kesuburan yang perlu diambil oleh pasangan yang ingin mendapatkan rawatan kesuburan? Sedikit info untuk makluman anda, antara langkah-langkah awal pemeriksaan yang anda harus jalankan di hospital...

Suami

  • Membuat pemeriksaan sperma

Isteri 

  • Membuat ultrasound bagi  memeriksa keadaan rahim dan kilang telur
  • Membuat pemeriksaan hormon untuk tahu adakah ianya seimbang dan mempunyai tahap hormon yang baik
  • Membuat pemeriksaan tiub fallopio untuk memastikannya tidak tersumbat

Setelah menjalankan pemeriksaan ini barulah doktor akan cadangkan rawatan yang sesuai, antaranya..


Ini merupakan teknik perubatan secara klinikal, tetapi anda juga masih mempunyai alternatif untuk mencuba teknik mudah secara alami iaitu Set Kesuburan Shaklee yang semestinya vitamin semulajadi bukannya vitamin sintetik yang memudaratkan kesihatan. Kepada suami isteri yang benar-benar inginkan cahaya  mata anda sangat dicadangkan untuk mencuba Set Kesuburan Shaklee ini. Harga Set Kesuburan Shaklee pun sangat berpatutan dan mampu milik. Paling penting, set ini melibatkan suplemen yang harus diamalkan suami isteri kerana didatangkan untuk Set Kesuburan Wanita Shaklee dan juga Set Kesuburan Lelaki Shaklee. Kahwin bersama-sama, jadi usaha pun bersama-sama la ye =)

SET KESUBURAN SHAKLEE

SET KESUBURAN WANITA

Mesti nak tau apakah fungsi setiap vitamin ni. Ya, anda suami isteri wajib tahu..

Set Kesuburan Lelaki Shaklee


Vitamin E Complex
RM150 (untuk mendapat harga yang lebih rendah, jom DAFTAR sebagai ahli Shaklee sekarang)
120tablet 
Pengambilan selama 4 bulan

Melancarkan saluran darah yang amat mempengaruhi stamina dan emosi suami terutamanya ketika bersama. Sebenarnya kaum lelaki amat-amat disarankan mengambil Vitamin E secara konsisten, bukan sebab untuk kulit cantik ye, kerana Vitamin E dapat membantu anda yang berhadapan dengan masalah kesuburan. Ye ke? Jom baca suplemen dan fungsi suplement untuk kaum ADAM di sini: Penyakit lelaki yang anda harus tahu

Cara makan Set Subur Shaklee bagi suami : 1 biji sehari sebelum tidur.

RM34 (untuk mendapat harga yang lebih rendah, jom DAFTAR sebagai ahli Shaklee sekarang)
120tablet 
Pengambilan selama 4 bulan

TAHUKAH WAHAI suami...Zinc di dalam prostat lelaki adalah 10x ganda daripada organ lain. Zinc memainkan peranan yang penting dalam organ seks lelaki. Kekurangan Zinc yang serius boleh menyebabkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikel, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan yang cepat dan keguguran rambut!

Cara makan Set Subur Shaklee bagi suami : 1 biji sehari sebelum makan.

Set Kesuburan Wanita Shaklee

RM92 (untuk mendapat harga yang lebih rendah, jom DAFTAR sebagai ahli Shaklee sekarang)
60tablet 
Pengambilan selama 1 bulan

Wanita amat sinomim dengan hormon. Ini disebabkan hormon-hormon ini  memainkan peranan penting untuk membantu anda hamil, samada cepat atau lambat. Wanita yang mempunyai masalah hormon adalah individu yang bermasalah untuk hamil. Jangan risau, GLA Complex ini adalah penyelesainya =) GLA Complex diformulasikan khas untuk wanita untuk menstabilkan hormon yang terganggu tu. Selain itu, GLA Complex juga membantu proses persenyawaan ovum dan sperma dimana ianya memudahkan proses pelekatan ovum dan sperma.

Cara makan Set Subur Shaklee bagi isteri: 2 biji sehari, sebaik-baiknya sebelum tidur. Teruskan pengambilan dikala datang bulan TETAPI berhenti pengambilan GLA Complex sebaik sahaja hamil.

RM54 (untuk mendapat harga yang lebih rendah, jom DAFTAR sebagai ahli Shaklee sekarang)
120tablet 
Pengambilan selama 4 bulan

Doktor-doktor amat menyarankan isteri yang ingin hamil, bermasalah hamil ataupun telah menghadapi fasa kehamilan agar mengambil asid folik kan? B-Complex Shaklee sudah semestisnya pilihan yang tepat untuk anda!Mengandungi 8 komponen penting Vitamin B termasuklah 100% biotin dan asid folik, keberkesan B-Complex Shaklee sebagai asid folik semulajadi pertama di dunia yang mempunyai kadar serapan yang tinggi dan berkualiti. Inilah ciri-ciri B-Complex yang anda harus amalkan, kerana ianya semulajadi dan tidak memudaratkan diri dan bayi dalam kandungan.

Cara makan Set Subur Shaklee bagi isteri: 1 biji sehari, sebaik-baiknya selepas tidur. Teruskan pengambilan terutamanya setelah disahkan hamil =)
Walaubagaimanapun, untuk hamil anda juga harus amalkan tips untuk meningkatkan peluang anda untuk hamil. Panduan ini penting untuk diamalkan terutamanya bagi yang tidak mempunyai masalah berkenaan kesuburan dan memang merancang untuk hamil =)
mudah hamil

1) AMALKAN PEMAKANAN SEIMBANG

Banyakkan pengambilan lemak mono tak tepu dan kurangkan lemak trans yang biasanya terkandung dalam makanan segera. Jadi lupakan pengambilan makanan segera ye dan lebihkan protein dari sayur-sayuran,kurangkan lemak, gula dan karbohidrar termasuk nasi, mi, mihun dan lain-lain.

2) MENGAMBIL MULTIVITAMIN
Adalah disarankan kepada semua wanita terutamanya agar mengambil multivitamin terutamanya asid folik untuk mengurangkan risiko kecacatan janin. Jom dapatkan SET HAMIL SHAKLEE! Si suami pula, jangan ambik mudah ye. Anda dinasihatkan untuk mengambil suplemen zinc dan sclenium (terkandung di dalam Vitamin E Complex Shaklee) yang dapat membantu meningkatkan pengeluaran sperma. Tepat seperti yang saya saya jelaskan di atas =)

3) DAPATKAN BERAT BADAN IDEAL
ha...ini sangat2 penting ye suami isteri. Berat badan yang terlalu besar atau terlalu kurus boleh mempengaruhi tahap kesuburan anda. Kawal berat badan anda dengan bacaan BMI antara 20-24 yakni berat badan ideal. Nak cahaya mata x? Atau anda boleh dapatkan SET KURUS LANGSING Shaklee yang dapat membantu anda mencapai berat badan ideal anda. Memang puas hati la!


Sekarang, mari kita jengah TESTIMONI SET KESUBURAN SHAKLEE yang superb ni..

TESTI 1: Baru sebulan penggunaan SET KESUBURAN SHAKLEE kini hamil =)
set kesuburan shaklee

Testi 2 : Mencuba SET KESUBURAN SHAKLEE sebagai ikhtiar akhirnya, setelah 4 tahun kini telah hamil.
set kesuburan shaklee
Testi 3: Lagi ikhtiar SET KESUBURAN SHAKLEE setelah 7 tahun menunggu, alhamdulillah =)
set kesuburan shakklee

Tesi 4: Mempunyai masalah hormon yang tidak stabil, kini hamil dengan pengambilan SET KESUBURAN SHAKLEE dalam 2 bulan sahaja!
set kesuburan shaklee
Testi 5 : Nasihat Dr. pakar O&G agar mengambil suplemen yang juga terdapat lengkap dalam SET KESUBURAN SHAKLEE
set kesuburan shaklee
Testi 6 : Keguguran 2 kali setelah mengambil SET KESUBURAN SHAKLEE, alhamdulillah dengan izin Allah kembali hamil.

set kesuburan shaklee

Testi 7 : Keguguran baru 4 bulan, kini hamil dengan usaha SET KESUBURAN SHAKLEE.
set kesuburan shaklee

SELAMAT BERJAYA! dan sesungguhnya Allah amat menyukai dan memperkenankan doa hamba-hambaNya yang berusaha. Jangan lupa amalkan jua doa ini ya =)


set kesuburan shaklee




set kesuburan shaklee

Ingin jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara untuk mendaftar keahlian Shaklee. Mudah sahaja, klik link-link berikut:

INGIN ORDER SENDIRI SET KESUBURAN ANDA?

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN? ANDA AMAT DIALU-ALUKAN!!! TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

2 comments: