Tuesday 26 August 2014

Kelebihan Performance ® Maximum Drink Shaklee

Kelebihan Performance ® Maximum Drink Shaklee


Harini mari kita buat kajian sikit berkenaan Performance Drink Shaklee. Kenapa ianya adalah minuman pilihan ahli angkasawan dan para atlet? Betul ke?

kembali bertenaga

SebenarnyaPerformance Drink Shaklee ni pertama kali dihasilkan pada tahun 1980-an lagi oleh saintis Shaklee dan Universiti Yale bertujuan untuk membantu projek penerbangan Daedalus ( human – powered flight programme). Melalui perkasaan produk Performance Drink Shaklee, penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan hingga kini.


Performance Drink Shaklee juga direka khusus untuk para angkasawan NASA, Amerika Syarikat. Para atlet bertaraf antarabangsa dan pengembara terkemuka memilih Performance Drink Shaklee sebagai pilihan utama mereka. Kenapa???Sebab Performance Drink Shaklee telah banyak membantu mereka dalam mencipta rekod dunia baik dalam dunia sukan mahupan pengembaraan. TAK PERCAYA? Normal la tu, saya pun dulu macam anda. Meh baca DISINI.

kembali bertenaga




kembali bertenaga

Ujian klinikal membuktikan rumusan eksklusif OptiCarb iaitu formulasi karbohidrat unik Shaklee dalam penghasilan Performance Drink Shaklee yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6x ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. Berbanding dengan minuman sukan yang lain, Performance Drink Shaklee mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

APAKAH KEISTIMEWAAN Performance Drink Shaklee


kembali bertenaga
  •  Meningkatkan daya ketahanan badan dengan membekalkan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh anda. Ini yang membantu dalam projek Daedalus.
  • Membekal tenaga dan daya ketahanan fizikal dengan mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh serta mengimbangi metabolisma air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium, calcium, sodium, phosphorus, magnesium Dan chloride. Produk ini juga dirumus EKSKLUSIF untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang tinggl di kawasan tropika dan yang aktif berkerja seharian.
  • Cegah penyahhidratan dengan mengurangkan kehausan, melembabkan kulit dan membuatkan anda kelihatan muda sentiasa.
  • Mengekalkan paras gula terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan penyembuhan akibat kecederaan otot.

Performance Drink Shaklee.. Sungguh lazat diminum begitu saja! Bila bila masa di mana-mana saja!

SIAPA YANG SESUAI SANGAT-SANGAT AMALKAN Performance Drink Shaklee?

Para atletBerpuasaSebelum dan selepas pembedahanTidur lewat malamKeletihanBermasalah vagina keringCirit-biritTiada selera makanRendah paras gulaSelalu pening


CARA MAKAN Performance Drink Shaklee

SARAPAN : Campurkan 1 sudu besar Performance Drink Shaklee bersama ESP dan Meal Shakes

LATIHAN FIZIKAL : Campurkan 2 sudu besar dalam 500ml air dan minum 1 jam sebelum memulakan latihan fizikal dan setiap 30 minit sewaktu latihan fizikal. Minum 1 jam kemudian selepas latihan fizikal untuk penyahhidratan dan mengembalikan tenaga.

Berapa harganya???Dengan performance dan kehebatan Performance Drink Shaklee, 1 canister Performance Drink Shakleehanya berharga RM82.50 sahaja (inginkan harga lebih rendah, jom jadi ahli Shaklee, pelbagai manfaat menanti!)

Ingin jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara untuk mendaftar keahlian Shaklee. Mudah sahaja, klik link-link berikut:

ANDA INGIN ORDER SEGERA PERFORMANCE DRINK?

JOM ORDER ONLINE DI SINI


KEKAL BERTENAGA

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya


"ANDA GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN? ANDA AMAT DIALU-ALUKAN!!! TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

2 comments: