Monday 6 October 2014

Pengedar Sah Shaklee Gombak, Lembah Klang dan Seluruh Malaysia

Pengedar Sah Shaklee Gombak, Lembah Klang dan Seluruh Malaysia

mencari part time job
Selamat berhari raya semua!!!Tengah sibuk memasak daging korban ke..?harini dah masa untuk saya pulang semula ke Kuala Lumpur. Belum puas rasanya nak menjamah masakan raya dan daging korban ni. Tapi apa-pun kerja itu ibadah. Jadi kalau ibadah kena dilakukan dengan penuh tanggungjawab kan.

Harini tak mau cakap banyak, cuma nak khabarkan saya adalah Pengedar Sah Shaklee anda di kawasan Gombak dan semua kawasan berdekatan dengannya. Boleh hubungi saya untuk COD produk Shaklee anda atupun boleh hubungi saya untuk temujanji penghantaran. Saya faham, ada yang takut nak pos sebab takut nanti bila terima barang tak cukup, tidak dalam keadaan baik ataupun indah khabar dari rupa. Jadi jangan risau, itu semua tidak akan berlaku jika anda berurusan dengan saya, insyaAllah.

 

Apakah manfaatnya apabila berurusan dengan Pengedar Sah Shaklee Gombak?


  1. Saya adalah pengedar sah shaklee paling mesra pelanggan 
  2. Saya boleh COD produk anda mengikut masa yang anda tetapkan
  3. Stok saya adalah available sentiasa dan sentiasa memenuhi kehendak anda
  4. Jadual pengambilan supplement dan vitamin akan saya tunjukkan tetapi khas untuk pelanggan saya sahaja
  5. TIPS dan Info penting berkenaan supplement mahupun kesihatan akan saya kongsikan bersama anda

ANDA BERMINAT UNTUK MENYERTAI SHAKLEE BERSAMA SAYA?TAHNIAH!ANDA TELAH BERURUSAN DENGAN ORANG YANG BOLEH MEMBANTU ANDA!!!

Kenapa anda MESTI MENYERTAI SHAKLEE BERSAMA SAYA?

  1. Anda akan dimasukkan ke dalam group eksklusif di mana semua kelas, latihan dan tunjuk ajar akan diajar
  2. Couching kami adalah couching paling terbaik dengan strategi pemasaran paling power!
  3. Kumpulan saya adalah dibawah bimbingan kumpulan yang telah melahirkan ramai Jutawan Shaklee!
  4. Pendaftaran dan kelas 1 to 1 juga akan saya sediakan KHAS untuk anda!
Nak rasai sendiri menjana pendapatan melalui online dan be one of our millionnaire? Hubungi saya sekarang!


jutawan MLM Shaklee


No comments:

Post a Comment