Tuesday 23 September 2014

Pengedar Shaklee di Gombak dan Seluruh Malaysia Paling Mesra Pelanggan!

Pengedar Shaklee di Gombak dan Seluruh Malaysia Paling Mesra Pelanggan!


Cara jadi ahli Shaklee

Selamat petang semua..anda mencari pengedar Shaklee dikawasan Gombak ke..?Memang tepat sangat anda membuka blog saya ni. Kenapa ye..? Sebab sayalah Pengedar Shaklee di Gombak! Lagi special, Pengedar Shaklee paling mesra pelanggan!  Tapi, kenapa anda perlu membeli produk Shaklee dengan saya..? Nak dapat kelebihan dengan shopping dengan saya? Ini kelebihan anda yang membeli produk-produk Shaklee bersama saya.




Pengedar Sah Shaklee Gombak

Jadual pengambilan supplemen dan vitamin yang betul akan saya berikan untuk anda. Jangan pandang ringan ya, silap makan dan salah jadual pengambilan tu la menyebabkan anda kata tak berkesan langsung produk Shaklee ni. Jadi, make sure betul2 sayang Pengedar Shaklee betul-betul menerangkan cara pengambilan supplemen dan vitamin yang betul. Alah..tak payah pening-pening, beli saja dengan saya =)


Penghantaran ke muka pintu atau nak COD, boleh diataur. Saya faham sangat2 anda di luar sana ada yang tak suka barang di pos ni. Bukan nak kata tak percaya Poslaju (maaf ya abang posmen), alamat tak lengkap, nombor rumah, nombor lorong dan juga no jalan tidak diberikan dengan jelas menyebabkan terdapat 1juta surat dan barang yang terpaksa dikembalikan kembali kepada penghantar! Berita semalam ni, memang betul-betul berlaku. Jadi, buat pilihan tepat, hubungi saya  sekarang =)


Sibuk di pejabat, selalu outstation, tiada orang dirumah. Haa..anda memerlukan temujanji untuk delivery pembelian anda kan..?Hah! Saya mampu memenuhi kehendak anda. Penghantaran boleh dilakukan secara temujanji mengikut masa yang anda mahukan!


Anda memerlukan info-info penjagaan kesihatan, tips2 kesihatan, parenting guide, petua-petua awet muda? Jangan pening2, anda adalah keutamaan saya! Setiap pembelian bersama saya, semua info ni akan anda dapat dihujung jari anda. Dari semasa ke semasa, anda akan mendapat info ini di depan mata!
 

Berminat untuk menyertai bisnes bersama saya?Alhamdulillah..saya memang berniat untuk membantu anda. Anda ibu tunggal, membuat pelbagai perniagaan online tapi masih tidak berjaya, masalah kewangan keluarga setiap bulan, perlu menyara keluarga, ibu bapa sakit, menyertai saya adalah pilihan paling bijak yang anda lakukan! Dengan kecekalan, kesungguhan dan keyakinan anda mampu mendapat side income seperti seorang CEO  dan berkat usaha anda pun boleh bergelar jutawan Shaklee =) Segala-galanya hanyalah dengan online sahaja!


Bagaimanana nak menghubungi saya? Jangan malu-malu untuk call saya seperti di bawah:



PnDhiya Hussin

Shaklee Independent Distributor (ID:1076601)

012-5572559/ suplement4us@gmail.com

No comments:

Post a Comment