Monday 6 October 2014

ESP bahaya kepada ibu hamil

ESP bahaya kepada ibu hamil

Soya semestinya bahaya kepada ibu hamil especially jika diambil secara berlebihan dan lebih membahayakan jika soya yang diambil adalah jenis GMO..seperti yang telah saya ceritakan pada entry saya dua hari yang lepas,jika anda peminat tegar soya,pastikan anda memilih soya jenis NON-GMO dan amalkanlah secara sederhana.

ESP Energyzing Soy Protein adalah berunsurkan soya Non-GMO..pilihan yang paling tepat dan sesuai jika ibu hamil ingin mengamalkan pengambilan soya ketika hamil. Paling penting, ESP Shaklee tidak membahayakan ibu mengandung tidak kiralah ibu hamil amalkan diawal mengandung mahupun sehingga saat melahirkan. Malah,ESP juga selamat utk anda diamalkan selepas melahirkan yakni dikala pantang sehinggalah selamanya. Yang paling penting,semua sedia maklum apapun yang kita buat hendaklah diamalkan secara sederhana. Oleh itu,make sure ibu-ibu mengikut jadual pengambilan ESP yang betul dan tepat bersesuaian dengan keadaan semasa anda. Anda ingin mencuba soya tatkala hamil tetapi kurang selera dengan rasa soya?jangan gusar,KLIK DI SINI untuk anda cuba pelbagai resepi yang sesuai dengan tekak anda =)

Selamat mencuba,dan semoga pengambilan soya membantu anda di kala hamil dan mendapat cahaya mata yang comel,gebu dan putih bersih =)

bayi puith,gebu comel dengan ESP SHAKLEE

Ingin mendapatkan ESP SHAKLEE dan konsultasi SET HAMIL yang sesuai untuk anda?Hubungi saya,COD jugak bisa diatur. Saya pengedar sah Shaklee dikawasan Gombak dan Lembah Klang.

KESIHATAN TIADA GALANG GANTI. DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI SAYA: 

DHIYA HUSSIN 
call/sms/whatsapp 012-5572559 email:suplement4us@gmail.com Fanpage: Young & Healthy Family Store COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya 

Jika anda ingin membeli produk Shaklee ataupun memerlukan COD sebarang produk Shaklee di area GOMBAK, SENTUL, SELAYANG, KEPONG, UIA, CHERAS DAN CYBERJAYA..boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda tinggal di luar kawasan yang membolehkan saya COD, jangan gusar saya boleh pos ke alamat anda. Poslaju ka ada =) Yang penting rebutlah peluang untuk mendapatkan supplemen dan vitamin hebat ini HARINI!!! 

Konsultasi PERCUMA dan TIPS ISTIMEWA dengan setiap pembelian bersama saya SPECIAL untuk anda!

No comments:

Post a Comment