Monday 6 October 2014

Dari kampung pulang ke kota| Sambutan Hari Lahir|


Dari kampung pulang ke kota| Sambutan Hari Lahir|

phytocol-st shaklee
alhamdulillah perjalanan yang lancar
Perjalanan pulang berhari raya dari Utara setakat setakat Taiping ni alhamdulillah lancar dan tiada kesesakan teruk. Cuma sedikit kesesakan di Gurun tadi disebabkan kemalangan. Teringat perjalanan pulang berhari raya tempoh hari. Family sebelah saya dan mertua dua-dua menelefon kami pada masa yang agak dekat. Rupa-rupanya jalan yang kami lalui mengalami kesesakan teruk dek kerana kemalangan maut di dalam Terowong Menora. Kejadian tersebut berlaku sejam selepas kami melalui terowong tersebut. Sessungguhnya dia Maha Mengetahui segalanya. Apa-pun kami dan kedua-dua belah family memanjatkan kesyukuran. 


Serentak dengan sambutan Hari Raya Aidiladha adalah hari kelahiran suami tercinta. Memang rasa so special kali ni,sebab kami sambut bersama ahli family di kampung jugak. Alhamdulillah sambutan berjalan lancar,dan semoga suami tercinta dikurniakan kesihatan yang baik,ditambahkan rezeki yang melimpah ruah dan paling penting bahagia dunia akhirat. 

set kurus langsing shaklee
Add caption

InshAllah dalam masa tiga jam lebih lagi kami akan sampai di Gombak. Tak sabar rasanya untuk kembali memenuhi pesanan pelanggan-pelanggan tersayang yang membuat pesanan dan temujanji untuk COD produk Shaklee ni. Paling mendapat tempahan melambung semestinya, Set Kurus Langsing Shaklee dan juga Phytocal-ST almaklumla pulang ke kampung halaman tak tahan dugaan makanan dan juga disebabkan Hari Raya Aidiladha ni sememangnya pengambilan daging yang tinggi membuatkan darah tinggi juga meningkat!Tunggu ye pelanggan saya yang disayangi =) 

Doakan perjalanan kami dilindungi dan selamat sampai ke destinasi dengan selamat,amin..

KESIHATAN TIADA GALANG GANTI. DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI SAYA: 

DHIYA HUSSIN 
call/sms/whatsapp 012-5572559 email:suplement4us@gmail.com Fanpage: Young & Healthy Family Store COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya 

Jika anda ingin membeli produk Shaklee ataupun memerlukan COD sebarang produk Shaklee di area GOMBAK, SENTUL, SELAYANG, KEPONG, UIA, CHERAS DAN CYBERJAYA..boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda tinggal di luar kawasan yang membolehkan saya COD, jangan gusar saya boleh pos ke alamat anda. Poslaju ka ada =) Yang penting rebutlah peluang untuk mendapatkan supplemen dan vitamin hebat ini HARINI!!! 

Konsultasi PERCUMA dan TIPS ISTIMEWA dengan setiap pembelian bersama saya SPECIAL untuk anda!

No comments:

Post a Comment