Monday 8 September 2014

KENAPA PERLU ZAT BESI?

KENAPA PERLU ZAT BESI?

Selamat menjamu selera semua =) lunch time kan sekarang..make sure keperluan zat besi anda dipenuhi ok. Tau tak Vita-Lea Shaklee menyediakan keperluan zat besi yang lengkap untuk anda? Dengan mengambil 2 biji Vita-Lea ianya cukup keperluan seharian zat besi anda =)
zat besi vitalea

Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral pertama yang dicipta di duniaAsalnya dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" dan disingkatkan kepada "Vita-min" yang sekarang perkataan vitamin yang disebut digunakan adalah berasal daripada Shaklee!!!

Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya daripada cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang kini dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.


Tablet Vita-Lea ini disaluti serbuk nutrisi - spirulina dan dihasilkan dengan kaedah yang terkini serta berteknologi eksplosif kompleks, disebut sebagai "Explo-tab". Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein bagi penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Ujian klinikal juga telah dibuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea juga telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000 tau =)

APA MANFAAT VITA-LEA?



1) PENAMBAH TENAGA SEGERA - Memberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian

2) PELENGKAP NUTRISI -  Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran ( vegetarian) dan anaemia.

3) KEUPAYAAN SISTEM PRODUKTIF - Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar

4)  METABOLISMA - Sangat membantu dalam stimulasi metabolisme dan melambatkan proses penuaan

5) ELEMEN PENTING UNTUK SEL TUBUH - Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod (tidak disarankan bagi hyper tirod)

6) MELINDUNGI ORGAN  - Melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati

Anda berminat untuk mendapatkan cadangan pengambilan Vita-Lea, jom cuba CADANGAN SET VITA-LEA berikut:


1) Set Mama Berpantang - Vita-Lea + Vit C - Kekal segar, bertenaga dan meningkatkan imun badan serta kulit nampak lebih sihat+glowing!

2) Set Mama Hamil - Vita -Lea + B-complex - Zat besi dan asid folik yang penting untuk kesihatan dan perkembangan bayi yang lebih optimum!

3) Set Mama Menyusu - Vita-Lea + Alfafa - Mood ibu lebih baik ditambahkan penggalak penghasilan susu, susu mama memang lebih superb!DEMAND & SUPPLY pls!

4) Set Supermama
- Vita-Lea + ESP - Keletihan menguruskan kerja seharian dan BERKERJAYA?aNDA wajib ada 1 sebagai PEMBEKAL tenaga berpanjangan!


“Sharing is Caring”

 

INGINKAN MENDAPATKAN PRODUK SHAKLEE SECARA ONLINE????

JOM KLIK DI  SINI

KESAN SAMPINGAN SHAKLEE

NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:

 

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli

 JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya


"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH? TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH ANDA BOLEH DAPAT GAJI SEPERTI CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!" 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *





No comments:

Post a Comment