Monday 8 September 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA DI GOMBAK, BATU CAVES, SENTUL, CHERAS

PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA DI GOMBAK, BATU CAVES, SENTUL, CHERAS

Hari ini rasa nak buat announcement cket la! Bagi sesiapa yang mencari PENGEDAR SAH SHAKLEE DI GOMBAK, BATU CAVES, SENTUL DAN CHERAS carilah saya. Ya la, ada sesetengah orang malas nak pos ni...lambat, takut xsampai, kalau boleh nak barang tu ada depan mata. Face to face =) Jadi...inilah masanya servis COD diperlukan, saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA!! Harap maklum ya...ready stok dan servis I memang pantas & TIP TOP, inshaAllah..
http://suplement4us.blogspot.com/
Kenapa pulak perlu mencari saya?? hehe.... sebab servis EXCELLENT pada customer, In Shaa Allah. Saya menyediakan jadual pengambilan lengkap dan konsultasi adalah PERCUMA buat customer tersayang. Dan bagi anda yang berminat MENJADI AHLI SHAKLEE di bawah naungan saya, konsultasi adalah seumur hidup tau !!! =)

So bagi anda yang tercari-cari Cash on Delivery (COD) SHAKLEE produk Shaklee, jangan malu2, jangan segan2..hubungi saya ya =) Bagi mereka yang berdekatan dengan kawasan Gombak, Batu Caves, Sentul dan Cheras seperti Selayang, Kepong, Sri Damansara, juga boleh dipertimbangkan. Yang pastinya terbaik untuk anda semua...=)
http://suplement4us.blogspot.com/
Jangan risau yaa....saya takkan datang rumah anda berceramah dan berdemo, apatah lagi memaksa anda JOIN BISNESS SHAKLEE ke apa, kerana saya adalah Pengedar Shaklee Online !! jom order & mendaftar sekarang!!

Untuk sebarang pertanyaan, pembelian dan pendaftaran sebagai ahli Shaklee, hubungi Dhiya Hussin 
012-55725599..call/sms/whatsapp atau email suplement4us@gmail.com

"SHARING  IS CARING"

Truly, 
Dhiya Hussin(SID:1076601)
sms/whatsapp : 012-5572559
email: suplement4us@gmail.com
FB fanpage : Young & Healthy Family Store



"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? SELALU BER FB TAPI XDAPAT APA2? NAK TAK SAMBIL BER FB DUIT MASYUK 4-5 ANGKA???JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..PELBAGAI GANJARAN MENARIK MENANTI ANDA!!!"

No comments:

Post a Comment