Saturday 13 September 2014

Resepsi Raja Sehari~Part 2

Resepsi Raja Sehari~Part 2

Hi everyone..yihuuuuu..penat sangat2 harini tapi sangat2 happy..alhamdulillah,syukur syukur dan syukur ke hadrat Allah..akhirnya kakak sulung saya selamat bergelar seorang isteri =) Seperti yang dijanjikan harini saya nak menceritakan kisah kami berkenaan resepsi raja sehari my cutest sis.

Dimulakan dengan akad nikah,alhamdulillah dengan sekali lafaz kakak saya sah menjadi seorang isteri..(abang ipar lebih muda dari saya..kekonflikan nak panggil apa hehehe)..
set kurus shaklee
Lama jugak tok imam ni interview tau hehehe

Al-kisahnya kali ni abah saya berbesankan orang Pahang kali ni. Dan menantu paling jauh ni..pastinya paling banyak persiapan nak diuruskan..homestay dan lain2..alhamdulillah sekali lagi berjalan lancar =)


Seperti yang saya janjikan semalam, saya akan kongsikan detik2 menarik kami. Semoga kebahagiaan kami mendapat doa kalian juga..amin

set cantik shaklee
Me and my cutest sis..gorgeous sangat!
Sebenarnya kan..saya tak sabar-sabar nak story berkenaan satu cerita ni..saya mendapat pujian dari 3 orang saudara harini tau..saudara ni memang dah lama tak jumpa..last jumpa 2 tahun lepas..agak2nya apa pujian tu..?saya dh kurus!!!wowieeeee..apa rahsianya diorang tanya..rahsianya..rahsianya semestinya dengan usaha SET KURUS SHAKLEE..memang lagi saya tersenyum sampai ke telinga harini..that's why la saya amat cadangkan SET KURUS SHAKLEE untuk mereka yang nak kurus..memang betul2 berkesan..=)

Dah..berbalik kepada resepsi majlis tadi,nampak gayanya memang kenduri "pakat" ni lebih meriah lah! walaupun sangat2 penat tapi berbaloi-baloi..inshaAllah adik bongsu silap2 memang kenduri pakat jugak ni.. Keseluruhannya, majlis resepsi terbaik!

Sekian saja rasanya perkongsian mengenai kisah kami harini. Kami sekeluarga mendoakan kebahagiaan kekanda tercinta sehingga ke akhir hayat. Kepada arwah mak, we already fulfilled your wish. Me miss you soo much mom..al fatihah...

Inginkan cadangan SET KURUS yang saya perkatakan tadi? Jom contact saya, tips dan jadual pengambilan supplemen yang tepat dan berkesan akan saya kongsikan untuk mendapat hasil seperti saya!



Jom hubungi: Dhiya Hussin (SID: 1076601)Tel: 012 5572559Email: suplement4us@gmail.com

No comments:

Post a Comment