Saturday 13 September 2014

Supplemen Ibu Menyusu Bekerjaya

Supplemen Ibu Menyusu Bekerjaya

Sebelum majlis akad nikah berlangsung ni, masih sempat nak sharing dgn uolsss semua =) Terbaring sambil menyusukan seorang lagi hero yang belum bercerai susu, teringat saat 2 tahun yang lalu..apakah..?pengalaman menyusukan 2 hero pada masa yang sama =).

Pengalaman menyusukan dua bayi sekali adalah the most challenging yet sweet memories of mine..tambah lagi dua2 bayi saya lelaki,memang orang selalu cakap mesti kena kerap menyusu..mesti banyak susu ni..ya eh..?mungkin saya belum ada experience gegurl kot hehehe..tapi apa-apapun saya nak kongsikan rahsia saya kekal bertenaga walaupun menyusukan 2 hero pada masa yang sama pada masa yang sama seorang wanita bekerjaya..nk tau..?let's check this out =)

First of all,tipulah kalau saya cakap saya ni kuat umpama superwoman kan hehehe..secara jujurnya,saya memang takut nak ambik sebarang supplemen ni..takut sangat effect nanti..tapi lama kelamaan saya mula rasa letih dengan rutin hari2 ni..so,I have no choice. Memandangkan banyak sangat iklan supplemen Shaklee mungkin tak salah saya mencuba. But, benda pertama saya buat adalah mencari seberapa banyak maklumat agar saya yakin dan berani membeli produk Shaklee ni. Alhamdulillah dipertemukan dengan seorang pengedar Shaklee yang berpengetahuan luas dan sabar dengan kerenah saya ni. Setelah berpuas hati,akhirnya saya bersetuju dengan cadangan supplemen yang dicadangkan oleh beliau.

set supermama

Ini ja supplemen paling basic yang diperkenalkan kepada saya. Mesti nak tau apa fungsi supplemen2 ni untuk membantu menyelesaikan masalah saya kan?Inilah fungsinya...=)

ESP adalah supplemen paling saya suka kerana hanya dengan pengambilan pada waktu sarapan,alhamdulillah saya rasa lebih cergas dan ceria. ESP membantu membekalkan protein iaitu tenaga yang diperlukan agar kita kekal bertenaga. Teringat zaman atlet dulu,mesti amalkan power bar sebelum bertanding.See it's work!


Vitalea pula adalah supplemen the best untuk membantu meningkatkan tenaga secara keseluruhan. Vitalea ni membantu meningkatkan sel darah merah yang secara tidak langsung membantu kelancaran pengaliran darah especially jantung kita. Pengaliran darah yang baik sekaligus meningkatkan tenaga ke tahap lebih maksimum! 


Bolehla cuba dua supplemen basic dulu. Alhamdulillah ini adalah berdasarkan pengalaman diri saya sendiri. Memang yang benar saja pastinya =)

Nak info lanjut or nak dapatkan produk ini harini?Jom contact saya. InshaAllah COD juga boleh diaturkan bagi anda di kawasan Lembah Klang ye =) 

Hubungi saya,

Dhiya Hussin (SID:1076601)
Email: suplement4us@gmail.con




*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

4 comments:

  1. Shaklee memang terbaik untuk bekalan ibu yang BF kan! =)
    http://tinyurl.com/mftuvyq

    ReplyDelete
  2. esp memang saya suka sebab banyakkan air susu ibu
    jemput berblog walking ke blog sy
    http://bit.ly/1tRuWDn

    ReplyDelete