Tuesday 16 September 2014

Phytocol ST Shaklee | Set Kolestrol Shaklee Terbaik Cadangan Pegedar Sah Shaklee

Phytocol ST Shaklee | Set Kolestrol Shaklee Terbaik Cadangan Pengedar Sah Shaklee



PHYTOCOL ST SHAKLEE

Alhamdulillah, bagi mereka yang mengalami masalah kolestrol tidak sihat yang tinggi anda kini boleh menarik nafas lega =) Shaklee telah melancarkan produk barunya iaitu Phytocol ST Shaklee. So, kini selain anda boleh dapatkan set kolestrol sedia ada Shaklee cadangan pengedar yang biasa disarankan iaitu lecithin, omega guard dan produk lain Shaklee, kini anda mempunyai lebih banyak alternatif untuk menikmati kehidupan yang lebih sihat secara semulajadi!

Kolestrol sebenarnya diperlukan oleh tubuh badan kita. Namun begitu, kolestrol ini terdiri daripada kolestrol sihat dan kolestrol kurang sihat.

Kolestrol kurang sihat ini akan mendap di saluran darah yang akhirnya akan menyempitkan saluran darah. Lama-kelamaan salur darah ini akan tersumbat dan kemungkinan anda menghidapi strok atau angin ahmar adalah sangat tinggi! Ini secara ringkas la ye, boleh tanya doktor berkenaan untuk maklumat lanjut ye =)
PHYTOCOL ST SHAKLEE
Gambaran bagaimana kolestrol menyebabkan salur darah tersumbat
Untuk mencegah kolestrol kurang sihat ini, pengambilan Phytocol ST Shaklee akan membantu mengawal kandungan kolestrol kurang sihat ni. Jadi, macam yang dhiya cakap awal2 pembuka bicara tadi, pelancaran produk ini merupakan berita baik kepada 6 juta rakyat Malaysia yang kini mengalami masalah kolestrol yang tinggi.

Phytocol ST Shaklee Turunkan Kolestrol Secara Semulajadi

Manfaat utama Phytocol ST Shaklee adalah

Membantu menghalang penyerapan kolestrol dan merendahkan paras kolestrol LDL
( kolestrol kurang baik).

Produk Phytocol ST Shaklee dihasilkan secara semulajadi yakni diperbuat daripada campuran phytosterols yang didapati secara semulajadi dalam tumbuh-tumbuhan, buah-buahan, sayur-sayuran dan bijirin.

Menyediakan 2,000mg fitosterol tumbuhan yang diperlukan setiap hari.

Phytosterols adalah tumbuhan yang terbukti secara klinikal lebih daripada 80 kajian untuk menurunkan paras kolestrol LDL( kolestrol kurang baik).

**Bagaimana fitestorol berfungsi??**

Merupakan struktur yang sama seperti kolestrol, fitosterol akan bersaing dan mengalahkan kolestrol kurang baik dalam penyerapan di dalam usus. Oleh itu, jika banyak fitosterol di dalam badan anda, ia akan mengurangkan kolestrol yang diserap di dalam badan sekaligus mengurangkan paras kolestrol LDL anda.
PHYTOCOL ST SHAKLEE
Mampukah anda mendapatkan fitosterol yang mencukupi

Cara pengambil Phytocol ST Shaklee bagaimana pulak?

Sangat mudah ja, ambik sebelum makan agar ia dapat bertindak balas dengan lemak di dalam badan dengan lebih efektif.

Masa yang ditunggu2 bagi penawar kolestrol yang kini penghidapnya telah menjejah 6 juta di Malaysia yang mengalami masalahkolestrol tinggi kini boleh menarik nafas lega = )

Nak buat macamana kan, orang Malaysia gemar makan makanan yang berlemak betul x? Roti canai, nasi lemak, nasi lemak. Memang la sangat tinggi kandungan kolestrolnya. Jadi dapatkanlah, Phytocol ST Shaklee sekarang. Untuk kesan yang lebih baik, pengambilan Phytocol ST Shaklee adalah lebih bagus bersama COQ Health.

Jangan segan-silu, hubungi Dhiya call/sms/whatsapp 012-5572559 untuk dhiya poskan untuk anda. Seluruh Malaysia ye. Mana yang tinggal di Gombak, Sentul, Selayang dan Kepong COD pun boleh. InshaAllah konsultasi lengkap akan dhiya berikan jika anda perlu. =)

Ingin jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee. Mudah sahaja salah, klik satu link berikut:

ANDA INGIN ORDER ONLINE SENDIRI PHTOCOL ST?

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

http://ow.ly/yNCgn

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya

 
"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF KAMI"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

2 comments: