Thursday 21 August 2014

Set Kesuburan Shaklee bayi lelaki atau perempuan?

Set Kesuburan Shaklee bayi lelaki atau perempuan?


set kesuburan shaklee

Hi uolss..kabare? Harapnya semuanya dalam keadaan sihat menantikan kehadiran bayi yang ditunggu-tunggu. Dah scan tak? 3D or 4D mesti anda akan dikhabarkan tentang jantina bayi anda kan? Nak bayi lelaki atau perempuan? Apa-pun, please set betul-betul ye, bayi lelaki atau perempuan ke adalah menjadi tanggungjawab ibu bapa untuk menerima rezeki yang Allah kurniakan dengan hati terbuka. Yang paling penting sihat dan selamat. Jangan sesekali berasa sedih jika jantina bayi adalah tidak seperti yang diingini. Jangan!!!!

Namun, memang tidak dapat dinafikan setiap pasangan mempunyai impian untuk memilih jantina anak atas sebab-sebab tertentu. Ya la, berturut-turut dapat bayi lelaki sudah tentunya kehadiran bayi perempuan sangat dinanti-nantikan kan? Tapi tahukah anda, pemilihan jantina ini sebenarnya hanya dibenarkan berlaku jika untuk mengelak daripada masalah kesihatan.

APAKAH FAKTOR YANG DIBOLEHKAN???

BAYI LELAKI

Didapati kaum lelaki mudah mendapat beberapa penyakit genetik iaitu penyakit keturunan iaitu hemofolia (masalah pembekuan darah), duchenne muscular dystrophy (penyakit lemah otot yang paling teruk) dan sindrom Lesch-Nyhan.

Dari segi aspek sosial, anak lelaki dikatakan bersifat pemimpin dan akan menjadi ketua keluarga. Selain dikaitkan dengan harta dan kesinambungan waris serta keturunan keluarga =).


BAYI PEREMPUAN

Ramai yang  beranggapan memiliki bayi perempuan lebih mudah untuk dididik dan dilenturkan. Ya la, sinonim dengan sifat kewanitaan yang lemah lembut dan mendengar kata. Namun ada juga memberi pendapat, anak perempuan apabila meningkat usia lebih sukar dijaga berbanding lelaki. Seyes ke?

Menurut Pakar Perunding Andrologi & Kesuburan, Dr. Mohd Ismail Thambi kaedah penentuan jantina bayi sebelum kelahiran atau sex pre selection memang diminati oleh segelintir keluarga yang mahu memilih jantina anak. Dari segi perubatan, ya penting untuk mengelak masalah kesihatan yang berkaitan dengan baka yang dibawa namun still dari segi etika, kaedah penentuan jantina bayi ini tidak digalakkan kerana ianya boleh mempengaruhi ketidakseimbangan antara jantina kerana dibimbangi kehamilan akan digugurkan pula. Namun, tidak salah merancang yang penting terima qada dan qadar bahawa kita hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan!


Rahsia memilih jantina bakal bayi anda


Pendekatan dari segi perubatan secara saintifik didapati mempengaruhi kehamilan mengikut jantina anak yang diimpikan. Pendekatan-pendekatan berikut boleh diamalkan bagi  menentukan jantina anak mengikut pilihan anda =)

1) Penentuan ovulasi


Untuk mendapatkan bayi lelaki adalah disarankan hubungan intim dilakukan pada waktu ovulasi kerana ianya akan meningkatkan kemungkinan mendapat anak lelaki dan beberapa hari sebelum ovulasi untuk mendapatkan bayi perempuan.

2) Mengubah keasidan atau pH salur faraj

Cuci faraj dengan bahan berasid biologik sebelum melakukan hubungan akan membantu sperma X bertahan dan jika kehamilan berlaku, kemungkinan berjantina perempuan! Untuk bayi lelaki jika faraj dicuci dengan bahan kurang asid yakni beralkali seperti cecair “baking powder”.

3) Posisi hubungan kelamin

Ejakulasi yang berlaku dipenghujung faraj iaitu kemasukkan ke dalam faraj dari posisi belakang serta ejakulasi dalam, kemungkinan lebih banyak sperma Y jadi bayi lelaki akan mudah diperolehi. Namun, jika suami di atas dan ejakulasi dipintu faraj kemungkinan kehamilan jantina perempuan!




KAEDAH PGD BIASANYA DISYORKAN BAGI MEREKA YANG BERMASALAH KESIHATAN DAN MENGAWAL KESEMPURNAAN BAKA (GENETIK) SUPAYA TIDAK DIWARISI GENERASI KEMUDIAN.


TIPS

X- jangka hayat lebih lama, bergerak lambat, tahan dalam keadaan berasid

Y- jangka hayat singkat, bergerak pantas, tahan dalam keadaan beralkali


SEMOGA MEMBANTU DAN SEMOGA GOOD NEWS AKAN MENYUSULI ANDA TIDAK LAMA LAGI..AMIN.


INGIN ORDER SET KESUBURAN?

JOM ORDER ONLINE DI SINI


harga set kesuburan shaklee

NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN? ANDA AMAT DIALU-ALUKAN!!! TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *


4 comments:

  1. Tips yg berguna..pasni nk tryaatuk boy plk...da 2 girl...

    bondaseri.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Good info lah sis

    www.wnyshoppelgk.blogspot.com

    ReplyDelete