Saturday 9 August 2014

TESTIMONI HOT ESP SHAKLEE BIKIN PANAS!

TESTIMONI HOT ESP SHAKLEE BIKIN PANAS!

Selamat berhujung minggu dan salam sayang semua..still lagi mood raya ni..hujung-hujung minggu ni mesti ramai yang mengambil kesempatan ke open house tak pun anda pun buat open house. Jangan lupa invite saya ye hehehehe..
ESP SHAKLEE
haa..apa kes pulak letak gambar artis ni kan..? harini saya nak share testimoni panas ESP Shaklee. Khas untuk wanita ye, sebab tu saya letak gambar di atas bukannya untuk publisiti ok..=)
esp shaklee
Rasanya semua wanita amat menitikberatkan bentuk payudara mereka. Kalau tidak, tak kan ada yang bertanya begini kan? Ya la, memiliki bentuk payudara yang cantik merupakan aset bagi seorang wanita. Tapi bila semakin usia meningkat, kelahiran anak, perubahan bentuk tubuh, dan pengabaian penjagaan menyebabkan payudara jatuh dan kurang menarik. Hal ini berlaku kerana kalenjar susu semakin mengecil, sehingga ada ruang kosong dalam kulit yang menutupi payudara. Kekenduran yang diakibatkan perubahan tubuh menyebabkan lemak didalam payudara menjadi kurang. Selain itu, disebabkan payudara tidak mempunyai otot untuk menyokong, ianya amat terdedah kepada daya graviti. Sebab itulah kita disarankan untuk memakai coli untuk menggantung (breast holder).

bentuk payudara

TAHUKAH ANDA!!!
Kajian menunjukkan lebih daripada 80% wanita Asia memakai coli yang tidak mengikut saiz payudara. 

Menurut Konsultan Pakar Bedah Payu Dara dan Endokrin, Pusat Perubatan Prince Court, Dr. Harjit Kaur, golongan wanita perlu memakai coli yang bersesuaian dengan bentuk payudara bagi menguatkan sokongan luar di samping meningkatkan keselesaan dan memberi bentuk tubuh yang cantik. Menurut beliau lagi, setakat ini masih belum ada ujian yang membuktikan bahawa coli penyebab kanser payu dara. Ia hanyalah mitos.

Pada hari minggu ni, KHAS untuk wanita-wanita sahaja, jom kita dapatkan produk ESP SHAKLEE yang dapat membantu masalah anda ni. Tapi sebelum itu, mari kita kenal dulu bagaimana ESP SHAKLEE membantu anda.

KHASIAT ESP SHAKLEE UNTUK WANITA 

  • ✔️ mempunyai kandungan protein yang tinggi boleh mengenyangkan mereka yang ingin berdiet.
  • ✔️ protein berupaya memperbaiki sel-sel yang rosak.
  • ✔️ payudara wanita dibina dari jaringan tisu-tisu lembut. Dan kalau ia hilang keanjalan dan rosak bagaimana? Apa yg akan jadi? Jadi disinilah protein diperlukan untuk supportnya kembali.

Wanita yang menyusukan bayi, akan mengalami payudara kendur selepas bersalin. Proses pengenduran payudara akan berlaku dengan lebih cepat. Jadi tidak hairanlah terdapat segelintir kalau wanita akan cuba mendapatkan produk yang dapat membantu mengencangkan payudara mereka. Tapi jangan salah faham ye, breast sagging (payudara mengendur) bukan semata-mata disebabkan oleh proses penyusuan, tetapi ianya berlaku secara semulajadi.

Ini adalah antara testimoni mereka yang berpuas hati dengan pengambilan ESP Shaklee untuk mengembalikan keanjalan payudara.

Testi 1:

esp shaklee
Testi 2:

esp shaklee
Testi 3:
esp shaklee

wow!hebatnya testi diorang ni..betul ke?Haa..terpulang la kepada diri anda. Yang pastinya mereka ini adalah antara pelanggan tetap ESP Shaklee dan mendapat konsultasi percuma daripada saya sebagai pengedar sah shaklee =)

esp shaklee

Bukan setakat payudara saja yang anjal,malah kulit anda juga semakin cantik jika mengambil ESP secara konsisten. Dan strech mark semasa hamil dulu semakin pudar..wow!!Untuk ibu yang menyusukan anak sudah pastinya penghasilan susu ibu semakin meningkat selepas minum ESP Shaklee.

NAK ORDER??? 

ESP SHAKLEE

Selain mengamalkan minum ESP,senaman juga sangat penting.Barulah kesihatan benar2 terjamin!
Jom cuba senaman ini.
esp shaklee
esp shaklee
MEMANG TIDAK SYAK LAGI, NAK ORDER SEKARANG!!!

tapi..harganya? Memang tidak tersangka la, ia sangat jimat! Satu tin ni boleh tahan sampai 2 bulan. Rasa tak sabar lagi nak cuba?  Jom order sekarang!


http://ow.ly/yNCgn



NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN?GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *


8 comments: