Friday 18 July 2014

MALAYSIA diduga lagi, benarkah MH17 ditembak dan terhempas?

MALAYSIA diduga lagi, benarkah MH17 ditembak dan terhempas?


MH17

Allahuakhbar!tersentak sahur pagi ni bila baru dapat mendapat khabar berita berkenaan insiden ini.Tu pun selepas tengak news feed FB. Bagus jugak kan FB ni, dapat jugak berita-berita penting macamni, sekurang-kurangnya memberi kebaikan daripada boikot membuta-tuli.

Teringat jugak sebelum tidur malam tadi saya ada mendapatkan berita mutakhir berkaitan serangan darat oleh pihak Israel ke atas Gaza dan Palestin, Itu musibah di negara orang, tetapi kini terjadi untuk negara sendiri.Terus bukak balik siaran berita Astro Awani berkenaan isu ni. Ya memang sah, berita yang sahih!Musibah besar bagi negara kita pada tahun 2014.

Pesawat Malaysia Airline, MH17 yang berlepas daripada Amsterdem pada jam 12:15 tengahari waktu Amsterdam pada 17 Julai 2014 dijadualkan tiba di Malaysia pada pukul 6:10pagi waktu Malaysia, 18 Julai 2014 harini. MH17 dilaporkan terputus hubungan kira-kira pada pukul 10:30 malam waktu tempatan pada ketinggian 33,000 kaki kini MH17 telah disahkan terhempas di Ukraine. Seramai 298 nyawa termasuk 15 anak kapal terkorban dalam nahas tersebut. KLIK DI SINI UNTUK SENARAI PENUH PENUMPANG MH17.
MH17 DITEMBAK
Berita dari Astro Awani
mh17 ditembak?
Syarikat Boeing mengesahkan menerima laporan
MH17 terhempas di Ukraine
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak
Malaysia menghadapi tahun yang sungguh tragik tahun ni. Belum lagi terungkai misteri kehilangan  MH310 yang dipercayai hilang sejak 8 Mac 2014 di selatan Lautan Hindi yang dalam, kini ditimpa pula dengan MH17 yang terhempas dalam kawasan amat merbahaya yakni konflik pemisah Ukraine. 

Sememangnya tiada lagi perkataan yang sukar untuk menggambarkan senario ini, benarlah kata Allah. Kunfayakun!

MH17 ditembak
Inalillah..Salam takziah kepada mangsa-mangsa dan semoga keluarga mangsa tabah. Sesungguhnya, Allah Maha Mengetahui segala percaturannya.Wallahualam...

INGINKAN MENDAPATKAN PRODUK SHAKLEE SECARA ONLINE????

KLIK DI  SINI

http://ow.ly/yNCgn

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN! ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF KAMI"


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

No comments:

Post a Comment