Thursday 17 July 2014

Manfaat buah anggur muscadine ramuan semulajadi penting VIVIX

Manfaat buah anggur muscadine ramuan semulajadi penting VIVIX

Selamat pagi semua..=) kenapa eh VIVIX SHAKLEE ni merupakan supplemen anti-penuaan terbaik didunia?haa..rahsianya adalah terletak pada ramuan semulajadinya. VIVIX SHAKLEE mengandungi 4 ramuan semulajdi penting iaitu

1) Muscadine grape

2) Purple carrot

3)  Eldeberry (Sanbucus Nigra)

4) Polygonum Cuspidatum

vivix shaklee
Harini dhiya nak share berkenaan muscadine grape..apa ke bendanya tu?selalu dengar anggur hijau, anggur merah ja kan dan manfaat buah anggur ini tidak ternilai. Jadi harini mari kita sama-sama kenali satu lagi anggur yang sangat hebat, iaitu anggur muscadine atau anggur muscat yang membawa 1001 kebaikan kepada kesihatan kita,inshaAllah.. =)



Anggur adalah sejenis tumbuhan hebat dan istimewa. Malah di dalam al-Quran ada disebut 6 kali tentang buah anggur dan manfaat buah anggur ini. Anggur dikatakan antara buah yang dibawa dalam bahtera Nabi Nuh.  Terdapat pelbagai jenis anggur di dunia ni, salah satunya adalah anggur muscadine atau anggur muscat.



vivix shaklee
Saiz anggur mucadine jauh lebih besar dari anggur biasa
Tahukah anda, saiz sebuah anggur muscadine ini ialah sekitar lima sentimeter (sm) iaitu seakan-akan sebiji plum. Di dalam biji anggur muscadine ini, terdapat satu kromosom tambahan (20 kromosom berbanding anggur lain yang hanya mengandungi 19 kromosom). Kromosom tambahan inilah yang dipercayai membekalkan sejenis nutrien antipenuaan khas. Malah, kandungan kompaun polifenol dalam buah anggur muscadine adalah 40 kali ganda lebih tinggi daripada yang terdapat dalam wain merah. Maka tidak hairanlah mengapa anggur muscadine ini cukup popular sebagai anggur nombor satu di AS sehinggakan  bekas Presiden AS, Thomas Jefferson turut dilaporkan pernah menanam pokok buah muskat di kediamannya di Monticello, sepanjang awal tahun 1800-an. Penggunaan buah muskat juga pernah direkodkan dalam budaya masyarakat Asia bagi melegakan masalah jantung dan aneka gangguan pada hati.

Apa yang specialnya anggur muscadine ni untuk VIVIX Shaklee?

Manfaat buah anggur ni sangat hebat dan oleh sebab pasangan tambahan kromosom ini, ia menyediakan lebih banyak faedah kepada kesihatan, meningkatkan fungsi imun dan sifat antioksidan yang lebih kukuh.

Dek pertumbuhan alam sekitarnya yang unik, dan cahaya matahari yang kuat, anggur muscadine mengandungi banyak polifenol dan resveratrol. Dalam tempoh hampir dua dekad, lebih 2,000 eksperimen kajian rujukan berbeza telah mencungkil rahsia dan impak ke atas kesihatan faedah daripada polifenol dan resveratrol ini.
Resveratrol inilah biasanya diekstrak daripada biji dan kulit anggur muskat (muscadine) ini!!!! Biarpun biasa ditemui dalam buah anggur dan wain, resveratrol juga terdapat dalam kulit kacang tanah, pokok-pokok pain dan akar-akar tumbuhan tertentu.

Selain itu, anggur muscadine ini juga mengandungi asid ellagik (iaitu salah satu sebatian polifenol) dalam kepekatan yang tinggi yang membantu menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bacteria.

Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat di dalam VIVIX SHAKLEE, ahli sains telah menggabungkan resveratrol yang sangat2 tulen dengan esktrak dari anggur hebat ini, Elderberyy Eropah dan Karet ungu. Campuran inilah akhirnya bertanggungjawab dalam banyak tindakan untuk anti-penuaan sellular VIVIX. 

Sekarang, jelas ye kenapa VIVIX Shaklee ni sangat2 membantu anda?  Ciri-ciri antioksida dalam resveratrol ini merupakan ramuan semulajadi penting dalam penghasilan VIVIX Shaklee yang sangat HEBAT!1 juta botol VIVIX Shaklee telah dijual hingga kini pun, dari launching tahun lepas ni..memang no doubtla..=)


Bagaimanakah cara pengambilan?

Hanya sesudu teh VIVIX sehari cukup untuk keperluan anti-penuaan anda ke tahap sellular (sel) cukup memenuhi keperluan sel anda. Jom baca testimoni ni. Untuk melihat testimoni, anda boleh klik di sini: TESTIMONI VIVIX SHAKLEE. 
 
Harga? Harga sebotol VIVIX adalah hanya RM475 sebotol. Mahukan penjimatan harga sebotol VIVIX, jomla jadi ahli Shaklee. Pendaftaran hanya sekali sahaja dan anda boleh nikmati keistimewaan sebagai seorang ahli sepanjang hidup! Nak lagi PENJIMATAN BERGANDA BULAN NI?Dengan pembelian 2 botol vivix akan dapat FREE MEMBERSHIP SHAKLEE dan juga dapat rebat bernilai RM300. Wow! Mana nak cari lagi ni kakak, adik semua, ambil peluang keemasan ni!

Bagaimana nak dapat rebat bernilai RM300? Hubungi saya seperti di bawah.

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee serta mahukan rebat bernilai RM300? Mudah sahaja hanya klik di sini:

ANDA INGINKAN VIVIX SHAKLEE SEGERA????

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

http://ow.ly/yLMux

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

 call/sms/whatsapp 012-5572559
DHIYA HUSSIN
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

No comments:

Post a Comment