Thursday 10 July 2014

JANA PENDAPATAN MELALUI INTERNET HANYA DENGAN MENJADI AHLI SHAKLEE

JANA PENDAPATAN MELALUI INTERNET HANYA DENGAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Salam sayang semua pembaca blog dhiya harini =)


Tengah fikir apa nak masak apa eh berbuke nanti? Bestnya kalau diri ini ada kebebasan kewangan dan masa kan? Minggu depan orang kerajaan dapat bonus ni...alhamdulillah, dapatla sedikit sebanyak membantu golongan yang betul-betul memerlukan. Tapi sebenarnya, dengan kenaikan harga semua benda harini nilai wang kini semakin susut. Jadi, kalau anda tergolong dalam golongan yang memerlukan ini, nak atau tak mesti anda perlu jana pendapatan sampingan ataupun jana pendapatan tambahan. Harini rasa nak update blog berkenaan perkara ni la. Jana pendapatan melalui internet hanya dengan menjadi ahli Shaklee SAHAJA.

Apa cita-cita korang masa kecik2 dulu? Soalan feveret cikgu masa dibangku sekolah bukan? Mula la anak-anak murid menjawab doktor, jurutera, arkitek,polis, dan lain-lain..walaweh memang gah semua jawatan tu..yang pastinya jarang nak jumpa jawapan adalah nak jadi businessman atau businesswoman  ni.. Jawapan yang agak rare dari orang lain..=) Shaklee MLM kan? Tak mau la! Banyak lagi perniagaan lain yang bukan MLM. Itula, orang tua-tua kata tak kenal maka tak cinta..Meh sini dhiya bongkarkan rahsia kenapa dhiya pilih Shaklee...=)



Rahsia  kehebatan menyertai ahli Shaklee yang anda harus tahu


1) Tidak memerlukan modal untuk memulakan bisness

Tagline jana pendapatan online tanpa modal adalah yang paling tepat dhiya gambarkan. Secara jujurnya, dhiya pernah menyertai beberapa perniagaan MLM sebelum ini. Tapi, dengan Shaklee paling melekat di hati. Anda tidak perlu keluarkan modal sesen pun untuk mulakan bisnes dengan Shaklee. Hanya menjadi ahli Shaklee yang berupa RM75, itupun sekali sahaja seumur hidup dan anda layak untuk jana income tanpa modal! Apa yang perlu ada untuk mulakan bisness hanyalah  hp yang mempunyai internet, cukup!

2) Kualiti, keberkesanan dan keselamatan terjamin (3K)

Berderet2 suplemen yang berada di pasaran sekarang. Macam cendawan tumbuh selepas hujan. Sebelum ini, dhiya amat takut untuk mengambil sebarang suplemen. Ya la takut kesan jangka panjang kan..lagipun banyak cerita suplemen2 yang tidak disahkan ditahan sana sini. Tapi anda pasti 3K yang saya nyatakan tadi dipenuhi? Shaklee memang memenuhi spesifikasi 3K ni. Jom baca selanjutnya disini.


3) Sistem yang adil dan saksama

Nama pun MLM mesti sama..Nope, sebenarnya ada banyak jenis MLM ni. Yang pastinya Shaklee menggunakan sistem sesiapa yang di atas tidak akan selama-lamanya di atas jika tidak berusaha bersama-sama dibawahnya. Adil kan? What you give you get back!

4) Couching yang mudah 

Inii yang paling best sebenarnya. Semua tunjuk ajar marketing ni dijalankan secara maya. Bahkan pembelian dan penghantaran barang kepada customer juga secara maya. Tak payah pening2 kepala cari upline apatah lagi keluar mencari pelanggan. Mana nak cari syarikat yang macamni????Semuanya dihujung jari ja. Jimat, cepat, dan mudah. Hanya klik2 ja dah siap! Income masyuk!


Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee. Mudah sahaja salah satu link berikut:

ANDA INGINKAN PENDAFTARAN SHAKLEE PERCUMA DENGAN PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE????

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

http://ow.ly/yNCgn

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info, HUBUNGI:
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

1 comment:

  1. best shaklee...jom join..
    http://cahayakeikhlasan92.blogspot.com

    ReplyDelete