Thursday 3 July 2014

Perokok tegar behenti merokok dengan VIVIX!

Perokok tegar behenti merokok dengan VIVIX!

Assalamualaikum..morning everyone..
Apa aktiviti pagi ni..?dah kemas rumah?ngantok dipejabat..?wake up!wake up!kita kena cergas bekerja walaupun berpuasa =)

Pagi2 ni sy nak berkongsi sikit berkenaan rahsia utk berhenti merokok..Adakah suami,anak atau diri anda sendiri merokok? Merokok ini merupakan salah satu tabiat yg sgt sukar utk dibuang. Susah kalau diri kita tidak berusaha utk berhenti merokok
VIVIX BANTU BERHENTI MEROKOK

Pengertian merokok ini berbeza mengikut setiap individu. Asa yang kata untuk release tension, boring especially bila tiada benda nak dilakukan, dan ada juga merokok sbb nak nampak lebih macho..Aduhaiii.. seribu macam alasan tapi apapun alasannya,hukum merokok adalah haram!

Berdasarkan beberapa cerita yg saya dpt hasil perkongsian dgn sahabat2 mahupun saudara-mara yg kini berjaya berhenti merokok,mereka sendiri memaklumkan mmg sgt2 sukar utk buang tabiat merokok ni. TAPI jika hati nak,semua yang tak boleh pasti boleh. Lagipun Allah ada menyatakan: "Aku tidak akan mengubah nasib sesuatubkaum itu selagi kaum itu tidak berusaha mengubah nasibnya sendiri". Sangat jelas lagi tersuluh bukan.

Jadi,bulan baik bulan penuh barakah ini,apa kata tanamkan azam dlm hati tu kuat2 aku nak behenti merokok kalau bukan utk diri sendiri pun,lakukanlah demi keluarga yang amat disayangi ini. Doa la byk2 mintak dikuatkan semangat dgn Allah. InshaAllah Allah Maha Mendengar.

Namun,jika itu pun anda tidak termampu,almaklumla perokok tegar anda sangat2 dicadangkan untuk mencuba tonik behenti merokok ini.

Vivix Shaklee merupakan tonik hebat yang dapat membantu anda mengurangkan ketagihan merokok yang serius dan membuatkan anda kurang "feel" utk merokok dan seterusnya confirmla berhenti terus,inshaAllah.
Behenti merokok dengan VIVIV!

Sayang suami belikan Vivix

Sayangkan ayah belikan Vivix

Sayangkan ibu belikan Vivix

Sayangkan anak belikan Vivix


Ini antara testimoni mereka yang berjaya behenti merokok:


Behenti  merokok dengan vivix

Vivix bantu behenti merokok

vivix bantu behenti merokok


Nak keluarga anda bebas rokok?jom dapatkan stok Vivix Shaklee sekarang. Dengan pembelian Vivix dgn saya bulan ini,anda layak mendapat keahlian Shaklee secara Percuma!Penghantaran terus ke rumah anda. Jom order sebelum nasi menjadi bubur..

BELI DARI WEB SHAKLEE SENDIRI  ATAU CALL/SMS/WHATSAPP SAYA


Nak COD? Boleh, anda di kawasan Gombak, Sentul, Selayang, Kepong, Cheras & Cyberjaya anda boleh dapat produk face to face dengan saya..Saya pengedar sah Shaklee di kawasan anda.


Eh, berapa harga? Harga sebotol Vivix Shaklee adalah hanya RM475 sebotol. Mahukan penjimatan harga sebotol Vivix Shaklee, jomla jadi ahli Shaklee. Pendaftaran seumur hidup dan anda boleh nikmati keistimewaan sebagai seorang ahli sepanjang hidup! Nak lagi PENJIMATAN BERGANDA BULAN NI?Dengan pembelian 2 botol vivix akan dapat FREE MEMBERSHIP SHAKLEE dan juga dapat rebat bernilai RM300. Wow! Mana nak cari lagi ni kakak, adik semua, ambil peluang keemasan ni!

Bagaimana nak dapat rebat bernilai RM300? Hubungi saya seperti di bawah.

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee serta mahukan rebat bernilai RM300? Mudah sahaja hanya klik di sini:

ANDA INGINKAN VIVIX SHAKLEE SEGERA????

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

http://ow.ly/yLMux

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

 call/sms/whatsapp 012-5572559
DHIYA HUSSIN
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF KAMI"


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

No comments:

Post a Comment