Friday 4 July 2014

Bagaimana Cara Untuk Membuat Pembelian Produk Shaklee Dengan Esell?

Bagaimana Cara Untuk Membuat Pembelian Produk Shaklee Dengan Esell?

CARA TERMUDAH BUAT PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE MENGGUNAKAN ESELL
Cara terkini untuk membuat pembelian produk Shaklee
Alhamdulillah..Shaklee semakin hari semakin memudahkan pelanggannya. Kini Shaklee memperkenalkan pula cara pembelian melalui online yang dilakulan oleh pelanggan sendiri terus dari HQ tanpa perlu pergi ke stokis. Jadi hari ini, saya nak berkongsi bagaimana caranya untuk anda membuat pembelian menggunakan eSell Shaklee ini. 

Tapi sebelum itu, mari kita kenali dulu apa itu eSell Shaklee ni?

Merupakan satu medium di atas talian (online) yang membolehkan pembeli/pelanggan yang bukan ahli shaklee mahupun ahli shaklee membeli secara terus dengan HQ shaklee.

Bilakah waktu perkhidmatan Esell Shaklee? 
Beroperasi setiap hari dan setiap waktu. Anda boleh memesan produk melalui esell sepanjang waktu selagi mana pihak shaklee tidak memberi apa-apa pesanan mengenai penambahbaikan sistem (tempoh penyelenggaran).

Adakah Esell ini selamat digunakan? Ya, ianya selamat, saya lebih suka membeli secara online kerana lebih jimat masa, wang, tenaga dan minyak! Shaklee terus poskan kepada pelanggan. 

Mengapa Esell Shaklee? Anda boleh membeli pada bila-bila masa. Tidak perlu menunggu pengedar membalas untuk pesanan/order anda samada ada stok ada mahupun tidak. Anda juga mudah melihat paparan harga untuk setiap produk shaklee.

Siapa yang boleh menggunakan Esell? sesiapa sahaja yang tua yang muda mahupun kanak-kanak. Anda tidak perlu mendaftar mana-mana cawangan shaklee untuk membeli secara terus dengan HQ shaklee. Anda boleh terus mengisi detail pembelian dan detail peribadi untuk tujuan pengeposan dari shaklee

Berapa lama tempoh penghantaran online Esell? jika anda membeli sebelum jam 12tgh, anda berkemungkinan akan menerima barang pada keesokkan hari. Shaklee menjanjikan 3-7hari. Jika saya di Kuala Lumpur dan anda di Melaka, selalu mengambil masa hanya sehari. Jika anda mempunyai masalah anda boleh menelepon/wasup/msg dhiya hussin 012-5572559 untuk saya mengemaskini kedudukan barang pesanan shaklee anda. Hanya pembelian dari web saya SAHAJA.

Langkah-langkah:

1. KLIK pada link yang diberi
klik disini eSell shaklee
atau klik logo ni di halaman utama
eSell Shaklee
 2. Pilih AGREE sebagai perjanjian jual beli
esell Shaklee

3. Pilih barang yang dimahukan. Jika hendak membeli 1 shj. Sila pastikan UNTICK pada barang yang tidak dimahukan. Sila kemaskini bilangan yang dikehendaki.


eSell Shaklee

4.Isikan borang untuk pengeposan.
eSell Shaklee

5. Semak Pembelian, alamat, no phone ,harga
eSell Shaklee
 6. Pembayaran boleh menggunakan CARD DEBIT dan KAD KREDIT *kad kredit tiada had pembelian *kad debit ada had pembelian online iaitu dalam rm300(jika tidak berjaya anda boleh settingkan had pembelian di mesin ATM.


eSell Shaklee

 7. Boleh print resit, dan shaklee akan bagi resit juga melalui email anda.

eSell Shaklee
SELAMAT BERJAYA!!!

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee. Mudah sahaja salah satu link berikut:

INGINKAN PENDAFTARAN SHAKLEE PERCUMA DENGAN PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE????

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

http://ow.ly/yNCgn

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info, HUBUNGI:
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment