Monday 30 June 2014

PENGAMBILAN PERFORMANCE DRINK SHAKLEE MENDATANGKAN KESAN SAMPINGAN???

PENGAMBILAN PERFORMANCE DRINK MENDATANGKAN KESAN SAMPINGAN??

Assalamualaikum pembaca blog dhiya yang dikasihi =)

PUASA ITU MELETIHKAN BAGI SESETENGAH ORANG
Haa sibuk nak berbuka kan? Keletihan..?almaklumla berjaga awal sahur tadi terus bersiap untuk hantar anak ke sekolah lepastu ke tempat kerja. Saya pun macam anda juga. Tapi saya masih kekal bertenaga, alhamdulillah. Saya juga bekerja dan menyusukan anak lagi tau! 

Ok, saya rasa patut untuk kongsikan dengan anda semua rahsia untuk kekal bertenaga ni, especially dikala bulan penuh barakah ni, Ramadhan al-mubarak. Di bulan yang penuh mulia ni kita hendaklah isi masa kita dengan perkara-perkara yang boleh mendatangkan pahala. Apa lagi setiap perbuatan yang kita lakukan mendapat balasan berlipat ganda. Jom jadikan panduan ini sebagai checklist untuk anda lakukan di bulan puasa ye =)


Berbalik kepada rahsia kekal bertenaga tadi, sebenarnya saya nak berkongsi betapa hebatnya penangan Performance Drink Shaklee ni. Alhamdulillah, dengan pengambilan performance drink semasa sahur, saya kini kekal bertenaga walaupun sedang berpuasa!
Rahsia kekal bertenaga

Apakah kesan sampingan pengambilan Performance Drink ni???

* Ia membantu mengekalkan tenaga anda! Jadi anda boleh menggunakan masa anda sebaik-baiknya untuk siapkan checklist anda di atas tadi tau=)

* Membantu mengurangkan kekurangan air di dalam badan. Fahamla puasa kan mesti kurang air, dan disebabkan kurang air itu la kita sering mengantuk. Oleh itu, ubati rasa ngantuk itu dengan pengambilan performance drink ketika sahur.


* Anda mampu mengerjakan terawih penuh 21 rakaat! Saya sendiri berasa berpuasa hati dengan performancenya dengan syarat, Performance drink shaklee haruslah menjadi minimum berbuka anda =)* Boleh diambil oleh semua lapisan umur, tua muda, wanita mengandung mahupun menyusukan. 


Memang tiada tandingan kan? Tidak hairanlah performance drink sangat2 digilai dan terlajak laris ketika bulan puasa ini. Hampir SOLD OUT di semua stokis Shaklee ni.

Nak dapatkan jugak untuk bekalan bulan puasa ini? Cepat order sekarang! Jangan malu jangan segan ye hubungi saya. Saya juga adalah pengedar sah Shaklee di kawasan Gombak, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya. Boleh COD kalau anda inginkan segera!

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee. Mudah sahaja salah satu link berikut:

ANDA INGI DAPATKAN PRODUK SHAKLEE SECARA ONLINE?

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

http://ow.ly/ziyu2

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF KAMI"

No comments:

Post a Comment