Sunday 20 July 2014

COLLAGEN POWDER SHAKLEE KOLAGEN TERBAIK DI ABAD INI!

COLLAGEN POWDER SHAKLEE KOLAGEN TERBAIK DI ABAD INI!

apa itu kolagen?
Ramai yang menyebut-menyebut kepentingan kolagen ni. Apa itu kolagen?Kolagen adalah sekumpulan protein yang menghubung dan menyokong tisu tubuh yang lain seperti kulit, tulang, vesel darah,otot dan tulang rawan. Kolagen juga menyokong organ dalaman terutaman juga gigi kita dan kolagen membentuk 30% daripada 100,000 jenis protein yang wujud dalam badan manusia!
kebaikan kolagen

Kebaikan kolagen yang anda harus tahu adalah:

1) NAMPAK LEBIH MUDA DARI USIA

  1. Membantu melebatkan rambut dan meransang pertumbuhan semula
  2. Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih hilang dan pangkal kuku mengekalkan warna yang sihat.
  3.  Kulit kurang kering dan elastisitin bertambah baik. 
  4. Kulit akan sembuh cepat dan membantu mengurangkan parut. 
  5. Membantu menghilangkan tanda penuaan.

2) RASA LEBIH MUDA 

  1. Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti tulang kalsium, kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan risiko tulang rapuh. 
  2. Membantu mengurangkan risiko kesakitan dan geseran sendi. 
  3. Baik untuk mata di mana kornea memerlukan kolagen dan membantu mengekalka otot mata agar tetap anjal. 
  4. Memastikan otak sentiasa sihat. Sel gyla membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. 

PENTING!!!!sangat perlu untuk menentukan otak anda mendapat manfaat kolagen agar  minda tetap berkeadaan baik ketika TUA.


kebaikan kolagen
Banyak kolagen yang berada di pasaran sekarang ni..tapi mengapa saya sangat-sangat cadangkan anda memilih Collagen Powder Shaklee? Harini terbongkar kebaikan kolagen powder Shaklee ni. Khas untuk pembaca blog saya ye =)

Shaklee Collagen Powder adalah supplemen kolagen yang unggul iaitu mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS(Sisik Ikan Merah) proprietari yakni sejenis kolagen asli dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah. 

Shaklee Collagen Powder adalah sangat rendah dalam berat molekular iaitu sekitar 1,000 Dalton(berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) bermakna ianya mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


Apakah ramuan UTAMA Shaklee Collagen Powder?


Nak tau, Shaklee Collagen Powder mengandungi 7 ramuan utama yang menjadikan ianya pilihan terbaik anda!!!Apakah ramuan utama itu...
kebaikan kolagen


1) Kolagen dari sisik Ikan Merah

Sisik Ikan Merah adalah sumber kolagen yang paling premium kerana kurang terdedah dengan pencemaran dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi berbanding penggunaan kolagen yang berunsurkan haiwan.

2) Ekstrak biji Camelia japonica

Apa kebenda nya ni..?biji Camelia japonica terdiri daripada asid oleik iaitu satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, mengandungi isoflavon yakni antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

3) Ekstrak Pfaffia

Dikenali juga sebagai ginseng Brazil, gabungan dengan ekstrak biji Camelia japonica membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan yang sangat penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.
kebaikan kolagen

4) Elastin daripada kolagen ikan

Elastin memelihara kulit menjadi lebih fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi dengan bergabung dengan kolagen untuk mengekalkan kuit menjadi tengang, anjal dan elastik.=)

5) Vitamin C dan Vitamin B

Haaaa...ni mesti semua orang dapa tangkap kan fungsinya? Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen yang menentang radikal bebas yang merosakkan kulit
Manakala Vitamin B terlibat dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk  membebaskna tenga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen di dalam sel.

6) Ekstrak kekerang

Glucosamine ekstrak kekerang adalah sangat penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrar mata untuk melegakan ketidakselesaan  mata.

7) Lactobacillus acidophilus

Berperanana mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat agar mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

Semakin meningkat usia, tubuh kita akan semakin kurang menghasilkan kolagen dan ini mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus disamping kulit yang semakin kendur. Perlu ingat ye, umur bukan satu-satunya faktor penyebab berkurangnya kolagen di dalam tubuh. Kerosakan kolagen menjadi lebih cepat dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain. Jadi, Collagen Powder Shaklee adalah kolagen terbaik membantu kulit mengekalkan elastisisi semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut..huhuhu


kebaikan kolagen
Lebih muda dengan Collagen powder Shaklee.

Pengambilan paling efektif Collagen Powder Shaklee adalah pada waktu pagi di mana nutrien akan diserap ke dalam badan dan sebelum tidur untuk proses pembaikan semula.

Jom kita tengok apa kata mereka yang dah mengamalkan pengambilan Collagen Powder Shaklee ni:

#testi 1
COLLAGEN POWDER SHAKLEE
# testi 2
COLLAGEN POWDER SHAKLEE
# testi 3
collagen powder shaklee
# testi 4
KEBAIKAN KOLAGEN
# testi 5
apa itu kolagen


Walaweh..cantik-cantik diorang ni selepas mengamalkan Collagen Powder Shaklee secara konsisten. Nak cantik menawan dan berbaloi-baloi jom dapatkan Collagen Powder Shaklee harini. Kolagen untuk lelaki pun boleh. Sekotak hanya RM298, tetapi kenapa anda nak bayar lebih jika anda mempunyai pilihan untuk mendapatkan harga yang lebih murah? Jom daftar untuk menjadi ahli Shaklee dengan saya,pengedar sah anda =)

Ingin jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara untuk mendaftar keahlian Shaklee. Mudah sahaja, klik link-link berikut:

ANDA INGIN ORDER SENDIRI COLLAGEN ANDA?

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

http://ow.ly/yNCgn

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya

 
"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF KAMI"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *


No comments:

Post a Comment