Monday 1 December 2014

Kulit cantik awet muda ala Rozita Che Wan untuk bakal pengantin sebelum akad nikah

Kullit cantik awet muda tanpa cela sebelum bergelar isteri

Che Ta dah 2 kali kawin pun still nampak macam first time kawin..ada yang nak kata salah tak?untung Zain dapat isteri cantik giler..Che Ta usia dah 40 tahun tapi masih cantik dan ramping sebijik macam wanita usia awal 20-an. Anda bakal pengantin dah belek cermin, agak-agak sesuai ke umur anda dengan kulit anda sekarang? Kulit cantik semulajadi idaman semua wanita apatah lagi salah satu persediaan untuk suami tercinta jugak tu.

vivix awet muda

Perkongsian buat wanita tips cantik sebelum diijabkabulkan

  • Fikir muda dan gembira sentiasa, even anda bakal diijabkabulkan pada umur 40 tahun bayangkan sebenarnya umur anda baru 24! Pendek kata jangan fikir masalah, happy go lucky please! 
  • Jagalah muka anda sendiri dengan selalu mencuci wajah, pakai krim, toner dan lain-lain yang sesuai dengan kulit anda. Nak tips Che Ta...amalkan cuci muka dengan air sejuk pada waktu pagi ye.
  • Tak perlu diet teruk, pastikan pengambilan nutrient seharian cukup bukan lebih. Lebih ni penyebab berat naik. Nak lebih bagus, elakkan makanan ringan dan segera.
    VIVIX BANTU AWET MUDA
    Che Ta cakap nak nampak muda bergayalah seperti orang muda, baru nampak muda.. Anda bagaimana?(credit pic:Sinar Harian)
  • Ambiklah supplemen, Che Ta pun amalkan supplemen apatah lagi anda yang bakal nak kawin. Please prepare luar dan dalam jugak. Supplemen untuk bakal pengantin di sini.
  • Bersenamlah..memang tak dapat nak skip..tak dapat bersenam 30 minit sehari..masih ada senaman santai yang sebenarnya anda buat setiap hari especially wanita. Kemas rumah, cuci bilik air contohnya membantu meningkatkan metabolisma badan. Bila kita bersenam ni, pori-pori di muka akan lebih mengecil. Badan sihat, kulit pun cantik kan.

Orang cakap makin tertekan, makin banyak garisan halus naik di wajah ni. Nak tak nak, kalau ada masalah tu jangan fikir, nak ke wajah banyak kedut-kedut cepat? Come on, life must be go on..apa kata buat perkara anda suka..mintak husband hadiah iPhone 6 ke =)

Senang dan simple kan..ni rahsia awet muda Che Ta tau..nak amalkan ke tak tepuk muka anda tengok kulit sendiri lah..

Nampak pucat, tak berseri, kusam..isk isk isk..jangan gusar..mulakan plan kulit cantik awet muda anda sebelum Hari Bahagia harini..

Pemakanan sihat sebenarnya tunjang kepada kesihatan kita. Ia memainkan peranan yang amat penting dalam penjagaan kesihatan kita. Nak nutrient terbaik untuk dapatkan kulit cantik seawal seminggu boleh cuba amalkan nutrient polifenol. Mana nak cari nutrient polifenol? Ni cadangan terbaik untuk anda..Vivix Shaklee.
Vivix Shaklee adalah nutrien polifenol yang diekstrak daripada buah-buahan dan tumbuh-tumbuhan ke dalam diet pemakanan harian. Dapat memberikan kesihatan berpanjangan dan meningkatkan tenaga. Fungsi Vivix dalam membantu anda mendapatkan kulit idaman telah saya ceritakan di entry saya sebelum ini. KLIK DI SINI.
vivix untuk diabetes
Satu sudu sehari cukup untuk membantu anda mendapatkan kulit yang cantik berseri awet muda

Dengan pengambilan Vivix seawal seminggu, kebarangkalian anda untuk merasai semua perasaan yang dirasai oleh hampir kesemua pengguna tegar Vivix ni adalah tinggi..

Kulit lebih segar dan rasa smooth ja
”Rasa lebih bertenaga dan ceria ja”
”Persiapan perkahwinan mudah ja..tak rasa penat”

Ini antara feel masing-masing, bagaimana dengan anda? Takkan nak tengok coffee table book hari bahagia anda spoilt kerana muka tak berseri langsung, berjerawat batu?Masih nak tunggu lagi ke? Hubungi saya dan rasailah sendiri kehebatan Vivix Shaklee ni sebelum menyesal. Kahwin sekali ja seumur hidup!

Untuk pembelian segera, boleh klik link dibawah.
vivix untuk pesakit diabetes


Untuk pertanyaan lanjut dan juga konsultasi, boleh hubungi saya seperti di bawah. Jangan risau, COD juga boleh diaturkan.

email : syainadia@gmail.com 
sms/whatsapp : 0125572559
ID Shaklee: 1076601 

###############################################################################
Saya adalah seorang ibu yang gemar berblog. Bermula dengan suka-suka berblog, rupanya hanya dengan blog saya kini mampu menjana pendapatan dengan blog. Mengambil keputusan untuk memilih Shaklee kerana melihat potensi yang sangat besar dalam bisnes Shaklee, alhamdulillah..empayar yang saya latih semakin lama semakin berkembang. 
Jika anda ibu tunggal, ibu bekerjaya mahupun surirumah yang menyimpan niat untuk menjana pendapatan melalui blog dan menjana pendapatan bersama Shaklee sekaligus bersama-sama membantu meringankan beban kewangan suami anda, boleh hubungi saya. Dengan bersama saya, inshaAllah anda mampu menjana pendapatan yang lumayan setanding dengan mereka yang telah berjaya dibawah pimpinan saya. 

No comments:

Post a Comment