Tuesday 21 October 2014

Shaklee Bantu Jana Pendapatan

Beza Shaklee berbanding syarikat supplement MLM yang lain


supplement shaklee

Ramai mesti naik meluat dan pelik asal kalau cakap supplement ja mesti orang akan cadangkan Shaklee. Kebanyakkanlah bukan semua ye..Macam tak dak supplement lain di dunia ni. Ada banyak kesansampingan plak..TAPI..pernah tak anda terfikir kenapa mereka semua tetap cadangkan supplement Shaklee ni untuk anda?

“Awak jual produk Shaklee mesti lah nak cakap produk tu bagus!”

Ya jawapan paling standard dan paling normal dijawab sebelum penerangan lanjut akan diberikan. Terpulanglah..masing-masing dikurniakan akal fikiran kan. Tanggungjawab saya hanyalah untuk berkongsi. Yang baik diambil, kalau rasa tak bermanfaat langsung jadi abaikan perkongsian saya ni..jangan gaduh-gaduh pulak.

Secara ringkasnya, Shaklee mempunyai misi yang sangat murni bagi saya kerana Shaklee ingin membantu untuk memberikan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. Produknya bersumberkan produk semula jadi yang begitu luar biasa dan silalah berkongsi bersama rakan-rakan anda. Yang paling boleh jamin, Shaklee akan memastikan setiap produk yang masuk ke dalam botol supplement direka untuk meningkatkan kesihatan, berfungsi tanpa kompromi dan mesra alam ye.

Shaklee juga adalah

  1. Syarikat pemakanan semulajadi nombor satu di Amerika Syarikat
Bermakna dah lama lah supplement ni berada dipasaran. Cuba fikir secara logik satu  minit, jika supplement Shaklee ni tidak menjadi pilihan pastinya dah lama pupus pun nama Shaklee ni betul tak?

  1. Syarikat pertama di dunia yang diperakui Climate Neutral yakni mengimbangkan pelepasan karbon secara total untuk memberi kesan impak yang sifar pada alam sekitar
Sekarang ini isu berkenaan climate change adalah isu yang sangat besar. Impaknya akan terkena kepada diri sendiri jika kita tak sama-sama bertindak. Sekurang-kurangnya, gunakanlah produk yang sustainable, green ataupun climate free seperti produk Shaklee.

  1. Membantu atlet mendapat 54 pingat emas di sukan Olimpik dengan pengambilan produk Shaklee
Jangan salah faham disini ye, bukanlah maksud ambil Shaklee confirm dapat pingat emas. Pengambilan supplement sebenarnya menjadi booster untuk meningkatkan tenaga anda.

  1. Melabur lebih US$ 250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.
Shaklee akan memastikan setiap produk yang diperkenalkan telah melalui ujian klinik, penyelidikan dan pembangunan yang diakui. Nak tau, untuk menghasilkan nutriferon, Shaklee mengambil masa 40 tahun tau sebelum diperkenalkan!

  1. Ujian untuk ketulenan dan keselamatan produk dengan lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun
Tolong!Tolong! Tolong la sebelum ambik sebarang produk,ubat mahupun supplement dapatkan dulu background ubat-ubatan mahupun supplement yang anda ambil. Ini penting agar anda tidak mendapat musibah dikemudian hari. Ada jumpa syarikat yang sanggup melabur US$ 250 juta semata-mata untuk menjalankan ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk-produk mereka?Jom share di komen di bawah ye =)

  1. Bergabung tenaga dengan pengembara Jacques Cousteau, Nobel Laurete Dr Wangari Maathai Nobel Keamaan 2004 dan penyokong bumi lain
Shaklee sangat-sangat menyokong akan kempen hijau mesra alam ni. Sebab itu sebarang kempen yang melibatkan keamanan dan kehijauan ni pasti akan diserati oleh Shaklee

  1. Memenangi anugerah untuk amalam perniagaan yang mampan dan reka bentuk dalaman yang mesra alam untuk ibu pejabat sedunia
Pejabat anda bekerja adalah pejabat yang mesra alam tak? Ibu pejabat Shaklee adalah pejabat yang mesra alam tau.

Shaklee juga mempelopori model perniagaan yang memberi alternatif kepada orang ramai untuk bekerja dari rumah, ini yang paling best! Anda surirumah, anda tak mempunyai kenderaan untuk keluar rumah, ibu tunggal, anak ramai, dan lain-lain sesuai untuk  menghabiskan lebih banyak masa dan melakukan perkara-perkara yang penting tetapi memperoleh pendapatan yang sihat dengan membantu orang lain HANYA dengan menyertai Shaklee.

Anda diberi peluang untuk mendapat ganjaran kewangan, perjalanan mewah ke lokasi-lokasi idaman dan mendapat pengiktirafan untuk membantu orang dalam masa yang sama membuat suatu perbezaan untuk bumi ini.

APA KEISTIMEWAAN BIZ SHAKLEE BERSAMA KAMI?
  • Tiada yuran yang mahal, hanya RM75 seumur hidup.
  • Bimbingan coaching diberikan sepenuhnya, so jangan risau pada mereka yang memang zero tentang biz dan juga online. Bimbingan 100% SECARA ONLINE.
  • Tiada meeting sampai larut malam, tidak perlu tinggalkan family, buang masa dan buang duit.
  • Tidak mengamalkan penyimpanan stok yang perlukan modal beribu-ribu.Anda hanya perlu BERMODALKAN MINAT DAN KEINGINAN.
  • Modalnya adalah minat anda sendiri, tidak perlu buat loan bagai. Pastinya TIADA MODAL.
  • Sangat sesuai bagi mereka yg ingin pendapatan sampingan tanpa perlu korbankan masa dengan keluarga.
  • Unlimited income, anda yg pilih nak 4,5,6 angka. SEMUANYA PILIHAN KITA.
  • Syarikat yg KUKUH sudah lebih 50 tahun di pasaran.
  • Jaminan Shaklee dengan produk supplement berkualiti yang menjalani beribu ujian adan kajian sebelum dipasarkan.
  • Perbezaan Shaklee yang mementingkan slogan SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI".
  • SANGAT IDEAL buat mereka yang ingin menjana pendapatan di luar jangkaan.
  • KONSEP DLM BIZ INI ADALAH MUDAH. Berkongsi pengalaman sendiri dengan mereka yang memerlukan.
  • Tiada apa yang boleh merubah anda jika TIDAK BERMULA. JADI MULAKAN SEKARANG!
KESIHATAN TIADA GALANG GANTI. DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! 

CUBA PICIT DI BAWAH NI APA JADI...?

ESP SHAKLEE MUDAH KURUS
NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:
DAFTAR SHAKLEE SECARA PERCUMA 


Jika anda ingin membeli produk Shaklee ataupun memerlukan COD sebarang produk Shaklee di area GOMBAK, SENTUL, SELAYANG, KEPONG, UIA, CHERAS DAN CYBERJAYA..boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda tinggal di luar kawasan yang membolehkan saya COD, jangan gusar saya boleh pos ke alamat anda. Poslaju ka ada =) Yang penting rebutlah peluang untuk mendapatkan supplemen dan vitamin hebat ini HARINI!!! Konsultasi PERCUMA dan TIPS ISTIMEWA dengan setiap pembelian bersama saya SPECIAL untuk anda!

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN?GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

4 comments:

  1. Peluang ada di depan mata, tepuk dada tanyalah selera =)

    ReplyDelete
  2. Antara salah satu keistimewaan Shaklee yang buat saya tertarik adalah di atas faktor kualiti dan jaminan keselamatan produk itu sendiri yg 100% tidak mengandungi bahan kimia dan bahan tambahan lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul tu..Shaklee mmg seharusnya jadi pilihan.}

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete