Wednesday 22 October 2014

Masa berkualiti bersama keluarga

Jalan-jalan cari makan|Masa bersama keluarga

Makan apa dinner tadi?haa,belum dinner lagi..?make sure tidur selepas 4 jam mengambil makanan ye for those yang nak jaga badan tu..tapi jangan hari2 buat gitu ye..tak bagus untuk diet anda.

Harini saya nak kongsikan makanan lunch yang boleh dikategorikan bagus bagi yang sedang berdiet. Berminat nak tau kan..?apa-apapun,jangan lupakan senaman ye tak kisahlah aktiviti santai mahupun skipping. Metabolisme badan amat memainkan peranan untuk menentukan sejauh maka misi kurus anda berjaya!

Harini saya sekeluarga telah meluangkan masa bersama untuk makan tengahari di luar. Kegembiraan terpancar di muka dan percakapan si anak tatkala perjalanan kani ke tempat lunch ni. Almaklumlah,cuti selain hujung minggu saja kami sekeluarga dapat meluangkan masa yang panjang bersama,jadi memang tak harus dilepaskan.

Bermula dengan idea untuk berjogging dan juga berbasikal di putrajaya seperti yang saya idamkan selama ini,kami kemudiannya bergerak ke lokasi yang dihajati dan tiba just nice pada jam 12.30 tengahari. 

set kurus langsing shaklee
Menunggu makan tengahari sampai
Inilah restoran edisi jalan-jalan cari makan kami, Restoran Shabu-Shabu, Cyberjaya. Restoran ni menunya seakan-akan restoran Johnny tetapi sedikit berbeza daripada segi servisnya. Yang pastinya, Shabu Shabu mahupun Johnny ada kelebihan masing-masing.

TIPS MUDAH KURUS
Inilah menu pilihan =)
Boleh pilih untuk set individu atau set besar sebenarnya, tapi kami pilih set individu. Si kecil kami pilih Set Ayam, saya pula Set Daging begitu juga suami tercinta. Tetapi saya daging lembu suami pula daging kambing. Variety please jadi boleh lah merasa yang lain jugak kan =)

SET GENIUS
Si manja kesayangan dengan minuman pink mereka =)
Dapur untuk masak di Shabu Shabu ini disediakan berasingan bagi setiap pelanggan. Jadi masing-masing bebas untuk order makanan favorite sendiri. Yang pastinya, anda diberi 3 pilihan sup iaitu sup ayam, tomyan dan bagi si vegetarian, sup anda juga ada di sini!
JALAN-JALAN CARI MAKAN
Masa untuk makan
Taraaa..masa untuk makan..jom kita makan dulu..=)


KESIHATAN TIADA GALANG GANTI. DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! 

CUBA PICIT DI BAWAH NI APA JADI...?

ESP SHAKLEE MUDAH KURUS
NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:
DAFTAR SHAKLEE SECARA PERCUMA 


Jika anda ingin membeli produk Shaklee ataupun memerlukan COD sebarang produk Shaklee di area GOMBAK, SENTUL, SELAYANG, KEPONG, UIA, CHERAS DAN CYBERJAYA..boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda tinggal di luar kawasan yang membolehkan saya COD, jangan gusar saya boleh pos ke alamat anda. Poslaju ka ada =) Yang penting rebutlah peluang untuk mendapatkan supplemen dan vitamin hebat ini HARINI!!! Konsultasi PERCUMA dan TIPS ISTIMEWA dengan setiap pembelian bersama saya SPECIAL untuk anda!

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN?GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

2 comments:

  1. lama dah tak makan shabu shabu
    antara yang akan 'diserang' sekembali ke kl nanti ehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. marvelous lah!alternatif selain johnny😊

      Delete