Sunday 26 October 2014

ESP bantu kurus?

Bagaimana ESP bantu kurus?

Selamat petang semua..dah nak masuk waktu dinner dah ni..dah prepare makanan untuk dinner ke?sedikit tips mudah kurus petang ni, dinner adalah lebih baik sebelum pukul 8 malam. Menurut kajian, makan malam yang diambil sebelum pukul 8 mengelakkan kita menjadi gemuk dan kepada anak-anak yang sedang belajar, ianya akan menyediakan waktu belajar yang sesuai selepas makan iaitu kira-kira dalam pukul 9 malam..pada ketika ini, makanan dah dihadam jadi nak study dan fokus pun lebih baik, inshaAllah.

ESP UNTUK KURUS SIHAT

Bercakap tentang kurus ni, harini saya nak berkongsi sedikit ilmu berkenaan ESP Shaklee. Ramai pengedar sah shaklee war-warkan yang ESP Shaklee ni boleh membantu anda untuk kurus kan..?tapi bagaimana ESP ni bertindak dalam membantu anda mencapai berat badan ideal idaman?

Rahsia ESP Shaklee yang paling mujarab membantu anda mudah kurus adalah kerana ESP mempunyai Indeks Glisemik (GI) yang rendah iaitu 39. Rasanya mesti ramai sedia maklum mengenai fakta GI ESP=39 ni tapi bagaimanakah sebenarnya GI yang rendah ini memainkan peranan? GI mengukur tahap karbohidrat memecah dengan cepat atau lambat  dalam sistem badan kita. Karbohidrat yang memecah dengan cepat kebiasaanya mempunyai bacaan GI yang tinggi manakala karbohidrat yang memecah dengan perlahan mempunyai bacaan GI yang rendah. Di sinilah GI memainkan peranannya kerana dengan mengekalkan paras gula yang rendah dalam darah pengurangan berat badan berlaku dengan semulajadi dan pada masa yang sama menjamin kesihatan yang baik dalam jangkamasa panjang. Dalam erti kata lain, ESP bantu kita rasa lebih kenyang dengan lebih lama, jadi kuranglah nafsu untuk makan. GI tinggi dikategorikan pada skala 70 dan ke atas, GI sederhana pula 56 hingga ke 69 manakala GI rendah pada skala 55 dan ke bawah. Nah, tak syak lagilah sudah jelas ESP Shaklee mempunyai GI yang rendah.
Graf bagaimana GI dalam ESP bertindak memecahkan gula dengan perlahan-lahan
Nampakkan, macam mana ESP mengawal paras gula dalam darah yang seterusnya membantu menahan rasa lapar! Menurut kajian yang dijalankan di Universiti Sydney, GI yang rendah terbukti memberikan manfaat kepada kesihatan kerana ianya:
  1. Membantu mengawal kelaparan dan menyebabkan rasa kenyang yang sekaligus membantu pengurangan berat badan
  2. Membantu mengawal gula dalam darah. Ini kerana kandungan gula yang stabil akan menyebabkan anda berasa lebih bertenaga
  3. Membantu mengawal diabetes tahap 2
  4. Membantu menurunkan kolesterol
  5. Mengurangkan risiko penyakit jantung
Bacaan ESP setanding 130g epal
Jadi, saya rasa cukup penerangan saya mengapa anda yang ingin menurunkan berat badan harus mendapatkan ESP. Tapi jika anda mampu mengambil epal hari-hari it's up to you. Saya hanya berkongsi alternatif untuk membantu. Tapi, dah alang-alang ESP tengah harga menjunam dan mendadak ni, jom pakat beli borong ESP beli 6 percuma 1 dan tawaran ini sah sehingga 31 Oktober 2014 ja ni..kalau tak ambik peluan ni susah nak dapat harga ESP jatuh menjunam macam ni lagi.

Apa yang anda akan dapat dari Pakej Harga Runtuh ESP?
1. 6 tin ESP + PERCUMA 1 tin ESP bernilai RM150 (SM)/RM155 (SS) (JIMAT 14% !!)
2. Keahlian Shaklee PERCUMA bernilai RM65 + Kit Pengedar Shaklee PERCUMA (JIMAT RM65!!)
3. Beli ESP pada HARGA AHLI (JIMAT 19% !!)
4. Caj penghantaran HANYA RM10 untuk kesemua 7 tin ESP
5. Semua ESP mempunyai tarikh luput 2016. Masa untuk simpan stok!

Berminat anda boleh hubungi saya sebelum tawaran ini berakhir.

KESIHATAN TIADA GALANG GANTI. DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! 

Anda kini boleh membuat pembelian secara online

ESP SHAKLEE MUDAH KURUS
NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:
DAFTAR SHAKLEE SECARA PERCUMA 


Jika anda ingin membeli produk Shaklee ataupun memerlukan COD sebarang produk Shaklee di area GOMBAK, SENTUL, SELAYANG, KEPONG, UIA, CHERAS DAN CYBERJAYA..boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda tinggal di luar kawasan yang membolehkan saya COD, jangan gusar saya boleh pos ke alamat anda. Poslaju ka ada =) Yang penting rebutlah peluang untuk mendapatkan supplemen dan vitamin hebat ini HARINI!!! Konsultasi PERCUMA dan TIPS ISTIMEWA dengan setiap pembelian bersama saya SPECIAL untuk anda!

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN?GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

6 comments:

  1. hari-hari minum esp pun tak rasa jemu..tambah lagi campur dengan kolagen..fuhh mabeles!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ESP is my first choice sekarang. I love soy soo much!

      Delete
  2. jatuh cinta dengan Shaklee kerana ESP
    hingga kini setia dengan ESP
    kalaulah ESP tu takde had minum dalam sehari hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul tu Sis Kamalia. Tapi apa2pun,bersederhana adaLah paling baik.

      Delete
  3. kalau mau kurus boleh jekan asal jangan cepat putus asa dan berusaha kuat boleh berjaya punya

    ReplyDelete
    Replies
    1. we can't force a horse to drink kan sis..kl dah xmau,sapa pun tak dapat tolonh😁

      Delete