Wednesday 29 October 2014

Bagaimana VIVIX membantu pesakit diabetes

Vivix untuk pesakit diabetes

kencing manis bahaya

 

Vivix alternatif terbaik bagi pesakit diabetes tajuk entry saya harini..sebelum tu, salam sayang semua..assalamualaikum..dah dinner ke..?bagi pesakit diabetes, nasi mesti terpaksa anda lupakan. Salah satu nikmat yang Allah telah uji untuk ditarik seketika. Tapi..janganlah anda berputus asa kerana pencegahan mahupun alternatif untuk  menyembuhkan masih ada untuk anda. Dah cuba Vivix Shaklee. Ramai yang cadangkan untuk anda, tapi mahal sangat tak mampu untuk membeli. Ya betul, tapi saya rasa kebanyakkan yang menghidap kencing manis kebanyakkan dah menjengah usia 50-an semestinya punya anak yang sudah bekerjaya. Boleh mintak mereka belikan, ataupun anak sendiri apa salah belikan untuk kepada ibu bapa tersayang. Alhamdulillah saya hadiahkan juga untuk abah saya yang merupakan perokok tegar. Semoga abah saya dibuka hati untuk berhenti merokok. InshaAllah dengan izinNya.
Harini strict to the point ingin saya kongsikan kenapa pesakit diabetes harus cuba alternatif dengan Vivix Shaklee ni. Kenapa? sebab Vivix mampu membantu mengawal kencing manis anda tu hanya dalam masa 2 minggu sahaja!!!ridiculous lah..terpulang..tapi tak salah jika mencuba sebelum semuanya terlambat bukan.

Bagaimana Vivix Shaklee ni membantu pesakit kencing manis?
Alternatif untuk pesakit kanser
Kalau usaha mesti Allah makbulkan
Sudah sedia maklum kencing manis terjadi oleh kerana kandungan insulin kan. Jadi, dengan pengambilan Vivix, inshaAllah ianya membantu insulin yang normal agar di bawa masuk ke dalam otot yang sekaligus mengurangkan gula dalam darah. Ia juga meningkatkan penyerapan glukos dengan cara berbeza dari insulin jadi ianya membantu mengurangkan gula dalam darah.

Selain itu, pengambilan glukos oleh hati juga ditingkatkan, tisu lemak dan otot-otot sekaligus mengurangkan lagi kandungan gula dalam darah. Ini secara tidak langsung mengurangkan resistant terhadap insulin ni.

Mimpi ngeri bagi pesakit kencing manis jika terluka. Ya la, apabila terluka penyembuhan mengambil masa yang lama. Jadi, di sinilah fungsi Vivix yang sangat penting buat pesakit diabetes. Pengambilan Vivix yang konsisten 1 sudu sehari mampu mengurangkan radikal bebas yang menghalang pembentukan Advanced Glycation End Products (AGE) yang merbahaya yang menjadi punca komplikasi kepada pesakit diabetis.  Apa yang lebih menggembirakan, simptom-simptom kencing manis seperti kerap buang air, dahaga yang melampau serta kurang bertenaga sekaligus berkurangan dan silap-silap tidak lagi berlaku.

Apakah sebenarnya Vivix ni?
kencing manis bahaya
Inilah rupa Vivix Shaklee yang sedap ni
Vivix adalah satu-satunya suplemen Shaklee berbentuk cecair, berwarna merah keungguan dan rasanya masam-masam manis. Senang ala-ala ribena pekat gitu. Jadi rasaya tiada masalah bagi anda untuk mengamalkannya.

Ramuan hebat Vivix ni adalah daripada bahan-bahan semulajadi yang pastinya selamat dan berkesan iaitu terdiri daripada 4 bahan utama yang pastinya tinggi kandungan resveratrol..
  1. Muscadine grape
  2. Purple carrot
  3. Elderberry
  4.  Polygonum cuspidatum
Selain dari masalah diabetes bagaimana Vivix boleh membantu?..Jom sama-sama baca di sini.
testimoni vivix shaklee
Antara pesakit kencing manis yang berjaya dengan Vivix sebelum terpaksa disuntik insulin
Bagaimana Vivix boleh mempunyai kesan yang begitu menyeluruh???

Rahsianya...Vivix melindungi dan membaik pulih sel pada tahap DNA dan mengelakkan penimbunan protein AGE yang saya nyatakan tadi ye. Mudah ja, hanya dengan 1 sudu teh Vivix diambil setiap hari manfaatnya boleh dirasai seawal 2 minggu. Sekurang-kurangnya, masalah kencing manis anda pulih. Yang pasti, teruskan berdoa dan usaha inshaAllah Allah akan makbulkan. Vivix terbukti secara saintifik, selamat dan semulajadi dan Shaklee memberi jaminan 100% keselamatannya. Perlukan konsultasi tambahan, boleh contact saya ye.

diabetes tanpa insulin

KESIHATAN TIADA GALANG GANTI. DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! 

Anda kini boleh membuat pembelian secara online

ESP SHAKLEE MUDAH KURUS
NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:
DAFTAR SHAKLEE SECARA PERCUMA 


Jika anda ingin membeli produk Shaklee ataupun memerlukan COD sebarang produk Shaklee di area GOMBAK, SENTUL, SELAYANG, KEPONG, UIA, CHERAS DAN CYBERJAYA..boleh hubungi saya untuk temujanji. Jika anda tinggal di luar kawasan yang membolehkan saya COD, jangan gusar saya boleh pos ke alamat anda. Poslaju ka ada =) Yang penting rebutlah peluang untuk mendapatkan supplemen dan vitamin hebat ini HARINI!!! Konsultasi PERCUMA dan TIPS ISTIMEWA dengan setiap pembelian bersama saya SPECIAL untuk anda!

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN?GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

7 comments:

  1. Tak rugi kalau mencuba, apatah lagi produk yang confirm selamat, berkesan dan dijamin halal. Pesakit diabetes amat disarankan untuk mencuba Vivix.

    ReplyDelete
  2. vivix da best...sebotol untuk semua penyakit kronik...malah untuk awet muda juga..xrugi beli..hadiah kat mak ayah

    ReplyDelete
  3. ibu mak jemah sendiri ambil vivix ni..memang bukan nak kata lah..tapi nak kata jugak memang berkesan:)

    ReplyDelete
  4. vivix ni memang produk hot shaklee ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hot bersebab kan..dan sebabnya memang sangat hot pun hehe

      Delete