Monday 15 September 2014

Shaklee di hati!

Shaklee Dihati!

Hai uolsss..dah dinner ke?

Shaklee sekarang ni dah jadi fenomena sangat2 kan? Mesti anda akan kata, sekejap ja ni. Lepasni hilangla..Ya, anda mungkin betul. Tapi saya berani kata TIDAK kalau Shaklee. Kenapa plak???

Kerana..

Tahukah anda Shaklee merupakan Syarikat  No. 1 dalam pembuatan Vitamin & Makanan Tambahan dan telah berada di pasaran selama tempoh lebih 5 dekad! Shaklee telah menerajui pembuatan barangan dan produk kesihatan secara semulajadi yang terulung di dunia, sangat2 fokus dalam perniagaan dan pembangunan produk kesihatan.

Shaklee bermula pada tahun 1915 oleh Dr. Forrest C. Shaklee yang telah mencipta “vitalized minerals”, iaitu merupakan multivitamin yang 1 di dunia. Pada tahun 1956, beliau telah menubuhkan Shaklee Corporation yang merupakan syarikat jualan langsung 1 di dunia. Usaha beliau telah menjadikannya sebagai pelopor industri nutrisi dan kaedah pengagihan yang menawarkan faedah dan keuntungan kepada para pengedar.

Tatkala ramai orang lain mengamalkan penggunaan plastik dan bahan2 sintetik, Shaklee kembali kepada semula jadi dengan mencari bahan2 semula jadi yang  tulen untuk menghasilkan vitamin dan beliau juga di antara yang terawal mencipta bahan pencuci rumah bersifat biodegradasi di dunia!

Tatkala ramai orang dan syarikat lain membelanjakan wang untuk tujuan pengiklanan dan pemasaran, Shaklee melaburkan berbilion2 ringgit sebagai ganjaran kepada para pengedarnya yang berkongsi tentang Shaklee. Ditambah pula dengan jutaan ringgit yang dilaburkan untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan produk kesihatan Shaklee, memang sangat2 DIYAKINI la produk Shaklee ni.

Syarikat Shaklee meneruskan kesinambungannya di dalam menerajui kepercayaan bahawa kesihatan dan kebahagiaan manusia sebagai sandaran utama kepada pembinaan dan pembentukan kehidupan dunia yang lebih baik.

Ni point penting yang tersemat di hati dhiya sekaligus meyakinkan dhiya untuk MEMPERCAYAI SHAKLEE

1)     Shaklee telah ditubuhkan lebih 50 tahun! Kalau betul produk2 Shaklee tidak berkesan atau memudaratkan, mesti dah lama bankrap! Betul x?
2)     Semua produk yang dihasilkan telah menjalani lebih dari 80,000 ujian kualiti setahun bagi memastikan keberkesanan & ketulenan produk2nya. Dhiya xrasa produk2 lain ada buat ujian kualiti sampai banyak macam tu setahun pulak tu. (prove me if I’m wrong!)
3)     Untuk setiap ramuan baru yang dihasilkan & diperkenalkan, lebih daripada 350 ujian akan dijalankan ke atas setiap ramuan baru SEMATA-MATA untuk mengesan jika adanya bahan pencemaran berbahaya. Tengokla, memang Shaklee AMAT2 mementingkan KESELAMATAN produk2nya agar sesiapa yang mengambil produk Shaklee ni selamat.
4)  Untuk menjalankan ujian, penyelidikan & pembangunan produk yang berterusan, Shaklee juga telah melaburkan lebih USD300 juta agar produk yang dihasilkan adalah SENTIASA BERKESAN. Syarikat lain ado melabur sampai banyak tu ka??? No wonder la Shaklee ni bertahan lama. What you give, you get back kan.
5)  Semua ujian dan hasil kajian disokong oleh bukti kajian sains dan makmal yang terdapat dalam 90 bahan kajian penerbitan. Maksudnya, bukan cikai2 kajian Shaklee ni. Memang bersungguh2 dan mendalam.
6)   Untuk memastikan bumi ni terjaga, produk Shaklee ni adalah produk yang mesra alam yang benar2 selamat untuk anda, rumah juga bumi ini. Shaklee ni peneraju pergerakan alam sekitar sebab mengamalkan perniagaan yang mesra alam. Nah!point ni bagi dhiya sudah cukup menunjukkan keprihatinan Shaklee. Bukan sahaja menghasilan suplement & vitamin untuk manusia, malahan alam sekitar juga tidak dilupakan!


"SHAKLEE DIHATIKU"

LEBIH BANYAK ANDA BERKONGSI DENGAN ORANG LAIN,
LEBIH TINGGI NILAI SAHAM ANDA,
LAKUKAN KEPADA ORANG LAIN SEBAGAIMANA ANDA MAHU MEREKA LAKUKAN KEPADA DIRI ANDA.

Dr. Forrest C. Shaklee

Untuk sebarang pertanyaan, pembelian dan pendaftaran sebagai ahli Shaklee, hubungi dhiya hussin 012-55725599..call/sms/whatsapp atau email suplement4us@gmail.com

"SHARING  IS CARING"

Truly, 
Dhiya Hussin(SID:1076601)
sms/whatsapp : 012-5572559
email: suplement4us@gmail.com
FB fanpage : Young & Healthy Family Store



"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? SELALU BER FB TAPI XDAPAT APA2? NAK TAK SAMBIL BER FB DUIT MASYUK 4-5 ANGKA???JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..PELBAGAI GANJARAN MENARIK MENANTI ANDA!!!"






No comments:

Post a Comment