Monday 22 September 2014

Sering keletihan?ESP penyelamat anda!

Sering keletihan?ESP penyelamat anda!
sering keletihan

Assalamualaikum semua..Salam ceria..=>

Apa yang HOT sangat ye ESP Shaklee ni? Harini saya nak share experience saya sepanjanag pengambilan ESP ni. Mesti korang nak tau kan...

First of all, ESP Soy Protein Isolate  Powder merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya!

Apa yang meyakinkan saya, Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Hakikatnya, pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr. Shaklee pada awal 70-an lagi! Kini,banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr. Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.

Selain itu, Energizing Soy Protein ini diiktiraf diseluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi “non-GMO” (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula, setiap 850g (1 botol/bekas ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
ESP dari Shaklee merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur-tua dan muda!


ADVANTAGE ESP LAGI...???


ESP Shaklee mengandungi...

  • Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39 menjadikan ia sangat sesuai kepada penghidap kencing manis.
  • 1 hidangan ESP Shaklee ini = 2x ganda daging, 4x ganda telur, 12x ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia. 
  • Berkualiti tinggi dengan kandungan 14g protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik untuk kesihatan jantung! 


TESTIMONI ESP SHAKLEE


APA KELEBIHAN SEBENAR ESP SHAKLEE???

1) Awet Muda – Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci untuk AWET MUDA!

2) Baik untuk hormone – kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones yang bersamaan fungsi untuk hormone wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung

3) Baik untuk prostate -  Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaanya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopause dan pembesaran prostate.

4) Kulit kekal remaja – Merangsang pembentukan semual kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan oto, mempercepat penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

5) Pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan

6) Membaiki pigmentasi -   membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua

7) Membaiki memori -  meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.


KENAPA PROTEIN PENTING?


Sudah semestinya di zaman bangku sekolah lagi kita dah diajar tentang keperluan nutrien yang perlu kita ambil kan? Salah satunya adalah protein. Protein adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protein. Kekurangan protein akan menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, pertumbuhan terbantut, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon serta akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada KEMATIAN!!!!

APA ITU ASID AMINO?


Protein terdiri daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan sejenis protien yang berbeza mengikut keperluan protein dan enzim yang diperlukan oleh tubuh manusia.

Terdapat asid amino tertentu yang dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh manusia. Ini dikenali sebagai asid-amino tak perlu. Makala asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh manusia dan harus diperolehi dari sumber pemakanan dikenalai sebagai asid- amino perlu. Shaklee menyediakan kesemua asid-amino perlu tesebut!

Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP). Ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik daripada benih sehingga kepada pengeluarannya.


**INDEKS GLISEMIK**
Indeks glisemik bagi peringkat karbohidrat adalah berdasarkan kesannya terhadap gula dalam darah. Karbohidrat yang cepat dicernakan mempunyai paras gula dalam darah yang tinggi manakala tahap glisemik indeks yang rendah melepaskan gula ke dalam sistem secara perlahan. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah amat penting bagi mengurangkan berat badan dan kesihatan dalam jangkamasa panjang.


Anda ingin mencuba sendiri ESP Shaklee untuk merasai khasiat dan perbezaannya? Jom contact saya seperti di bawah atau anda kini boleh order sendiri secara online! KLIK TEMPAH SEKARANG DI BAWAH!!!

KLIK DI  SINI

KESAN SAMPINGAN SHAKLEE

NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:

"SHARING  IS CARING"

Truly, 
Dhiya Hussin(SID:1076601)
sms/whatsapp : 012-5572559
email: suplement4us@gmail.com
FB fanpage : Young & Healthy Family Store


"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH? TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH ANDA BOLEH DAPAT GAJI SEPERTI CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

No comments:

Post a Comment