Wednesday 17 September 2014

Apa beza Shaklee dan Herbalife?

Apa beza Shaklee dan Herbalife? 

           


Soalan FAVORITE yang pasti akan ditanya bagi mereka yang ingin mencuba Set Kurus Shaklee!

Secara umumnya, produk Herbalife mahupun Shaklee memiliki fungsi yang lebih kurang sama iaitu untuk membekalkan nutrisi semasa anda berdiet. Untuk makluman anda, produk-produk ni BUKAN UBAT KURUS tau! Maksudnya kalau makan ni je tak payah buat bersenam, kawal makan apa-apa magic terus kurus. No! No! No! 

Tak kurang juga yang berpendapat, kalau ambil produk Shaklee still kena bersenam, jaga kesihatan, jaga makan bagai, so baik tak payah ambil. Ya, memang betul! Betul sangat sebab kalau anda MAMPU melakukan benda di atas dan MAMPU bekalkan nutrisi terbaik pada tubuh supaya sel otot tak rosak boleh teruskan usaha anda tu.

Namun, kebanyakan orang bila nak kurus, program ‘diet’ yang diikuti adalah program yang salah dan merosakkan diri. Maka terhasillah kesan yo-yo seperti berikut; 

CEPAT KURUS APABILA BERDIET TETAPI BILA BERHENTI, BADAN NAIK TAK INGAT!!!


Tahukah anda keadaan itu adalah disebabkan oleh otot yang rosak akibat kekurangan protein semasa berdiet. Diet dengan kurangkan makan sebenarnya bukan satu cara yang baik jika tiada PERANCANGAN PENGAMBILAN MAKANAN yang betul.

Mengurangkan pengambilan kalori. TAHUKAH ANDA kita kena mengambil protein dengan had yang mencukupi. Kalau protein kurang, otot mudah rosak. Bila otot rosak, pembakaran lemak tak jadi berkesan. Berat badan turun kerana berat otot yang makin slim, tapi lemak masih banyak. Sebab tu lah bila makan banyak sikit, badan naik balik. Oleh itu, darling sekalian, fahamkan konsep makanan kesihatan untuk diet ni betul-betul. SHAKLEE BUKAN UBAT KURUS. Tapi membantu tubuh kita untuk buang lemak, detox dan bina otot yang sihat.

Harap sedikit info ni membuka mata anda sekalian ye. Herbalife or Shaklee it's your decision. Yang pastinya, jika anda berminat untuk mencuba Set Kurus Shaklee, boleh hubungi saya. Tips, jadual dan cara pengambilan Set Kurus akan saya guide sampai anda berjaya, InshaAllah. Tapi..khas untuk pelanggan saya je ye...=)

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

Untuk sebarang pertanyaan produk, pembelian 

produk atau pendaftaran sebagai ahli Shaklee

hubungi Dhiya Hussin 

012-55725599..call/sms/whatsapp atau email 

suplement4us@gmail.com

"SHARING  IS CARING"

Truly, 

Dhiya Hussin(SID:1076601)

sms/whatsapp : 012-5572559

email: suplement4us@gmail.com

FB fanpage : Young & Healthy Family Store

"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH BOLEH DAPAT GAJI MACAM CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!"


6 comments:

  1. shaklee memang terbaik..!!
    anda bermasalah dengan pemakanan anak anda..??
    baca disini penyelesaiannya
    http://bit.ly/1uSSrck

    ReplyDelete
  2. Good info..kunjungilah blog saya di
    Kekalsihatdenganvitamin.blogspot

    ReplyDelete
  3. dua2 pernah try..tapi skrg memang setia dengan shaklee je!
    Diariku Ceritaku

    ReplyDelete