Sunday 28 September 2014

Bila diri dihargai Shaklee

Bila diri dihargai Shaklee

Salam sayang semua..dah rest..dan mandi..dah makan..kini tiba masanya saya nak share pengalaman paling berharga sepanjang saya menyertai Shaklee. Harini merupakan hari saya dihargai setelah berjaya menaik setapak sebagai Supervisor Shaklee. Memang sambutan besar-besaran kali ni. Bukan semata-mata nak menghargai saya ye, majlis ni juga diadakan sekali dengan sambutan hari raya! Better late than never kan orang kata..yang penting ianya disambut secara besar-besaran.
shaklee hargai pencapaiannya ahlinya
Majlis gilang gemilang yang dihadiri lebih 1000 orang
Bertempat di Shah Alam Convention Center (SACC), majlis bermula pada jam 3 petang. Memang penuhlah dewan SACC ni. Tak lengkap majlis yang dianjurkan oleh Shaklee jika tidak dihadiri oleh Pengurus Besar Serantau Asia Tenggara Shaklee Malaysia, Victor Lim tapi apa yang lebih special, sambutan pada kalini dihadiri oleh Presiden Shaklee Antarabangsa, Bradford Richardson. Memang rasa sangat-sangat dihargai uollss. Apa yang paling diingati adalah motivasi membakar oleh Victor mahupun Bradford yang tidak lain tidak bukan agar setiap distributor menanamkan niat dihati untuk berkongsi agar setiap orang mendapat kesihatan yang baik demi mendapat kehidupan yang lebih baik dan sihat. Bagi saya memang betul, tanpa niat yang betul memang sukar kita nak fokus dan capai matlamat kita bukan?
shaklee di Malaysia
Antara yang mendapat pengiktirafan Shaklee harini
Yang paling saya teruja juga, adakah anda tahu hanya 1% daripada rakyat Malaysia yang menggunakan produk Shaklee. Bermakna masih terdapat 99% lagi rakyat Malaysia yang masih perlu didedahkan akan kepentingan menjaga kesihatan sekaligus mendapatkan kesihatan yang baik. Mr. Victor juga telah membentangkan sedikit laporan berkenaan pencapaian Shaklee yang saya kira amat membanggakan. Shaklee hanya bertapak di Malaysia pada tahun 1995 tetapi keuntungan yang diperolehi telah melebihi 200% pun. Jumlah ahli Shaklee pula telah meningkat sebanyak 1240%. Memang so impresive! Jadi memang tidak dinafikan Shaklee benar-benar telah bertapak di hati penggunanya.

Apa-pun saya sangat bersyukur kerana dipertemukan dengan Shaklee. Sistem pemasaran yang menepati citarasa saya dan juga matlamat yang dikongsikan, insyaAllah dapat membantu saya pergi lebih jauh dalam bisnes Shaklee ini. Anda juga boleh bersama-sama berjaya bersama saya menjana pendapatan dan ianya hanya online sahaja, jom hubungi saya untuk bersama-sama berjaya demi kehidupan yang sihat!

"sharing is caring"


Luv,

pengedar shaklee gombak

PnDhiya Hussin

Shaklee Independent Distributor (ID:1076601)

012-5572559/ suplement4us@gmail.com


3 comments: