Thursday 25 September 2014

Kerja untuk duit atau kerja untuk gaji?

Kerja untuk duit atau kerja untuk gaji?

jana pendapatan
Nak cari kerja parti time..nak cari kerja sambilan..nak kerja dari rumah. Mana satu pilihan anda???lagi best, sebenarnya anda bekerja untuk duit atau untuk gaji? Seringkali saya mendapat pelanggan yang ingin membeli produk Shaklee dialog-dialog ini biasa kedengaran

Tunggu gaji ye akak bayar
Gaji belum masuk dik
Tengah bulan ni dik

Ini antara jawapan yang saya sering dengar daripada mereka yang terpaksa tunggu gaji untuk membeli. Bagaimana dengan anda? pernah terbayang dihati sanubari anda tak jika nak beli, pergi je beli. Tapi pastikan juga mengikut nafsu bukan semata-mata mengikut nafsu ye.

Apapun..saya tertarik hati untuk berkongsi dengan kaum saya, kaum hawa. Saya menghadiri kursus "Duit suami duit isteri, duit isteri hak isteri" tempoh hari cukup-cukup menginsafkan diri. Barula tahu bahawa isteri yang tak berkerja sebenarnya mempunyai hak untuk menuntut rumah yang diduduki even tidak dinamakan isteri di dalam Perjanjian Jual Beli. Maaf, mungkin saya masih kurang ilmu berkenaan ini. Tapi apa pun, ingin saya share kan hari ni..sebenarnya, suri rumah juga boleh buat kerja sambilan di rumah. Jika suami anda tidak mengizinkan anda untuk keluar rumah misalnya, anda masih lagi mempunyai alternatif untuk kerja dari rumah sahaja!

Saya faham perasaan wanita seperti anda. Wanita kini harus bijak menilai dan membezakan yang mana yang baik dan perlu untuk diri dan keluarga. Tambah lagi jika suami anda tidak mampu menanggung keluarga dek kerana gaji yang rendah. Ya mungkin anda kata, rezeki semua dari Allah. Tapi Allah juga tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan kaum itu mengubah nasibnya sendiri. Nah! Adakah hanya dengan berdoa semata-mata semua impian anda datang bergolek kepada anda? 

Sekarang ni banyak pendapatan secara online yang hanya kerja dari rumah yang boleh anda lakukan. Dan anda tahukah, perniagaan networking adalah bisnes yang paling mudah untuk anda menjana income tau! Ini kenyataan oleh salah seorang millionaire terkenal. Cuba tanya saudara Irfan Khairi.

Jadi, niat saya hanyalah untuk membantu anda. Saya percaya, pasrah dan ikhlas kerana Allah pasti akan membuahkan hasil. 

KENAPA ANDA HARUS MENYERTAI BISNES SHAKLEE BERSAMA SAYA???

Support group saya adalah the best berbanding group Shaklee yang lain. Ramai jutawan Shaklee yang berjaya dilahirkan dari kumpulan Shaklee dibawah empayar saya ini. Tak percaya? JOM KLIK DISINI: MASTER CHERRY adalah salah seorang Jutawan Shaklee!Saya di bawah naungan beliau yang sungguh komited dan berhati mulia membantu golongan hawa yang lain berjaya hanya bekerja dari rumah! Anda masih nak tunggu? Peluang hanya sekali ye, selebihnya bertawakal kepada Allah.

Jom sertai bisnes Shaklee secara online bersama saya dan jana pendapatan hanya dengan berkerja dari rumah! Anda yang mencari kerja part time ataupun kerja sambilan amat dialu-alukan =)

ANDA MENCARI PRODUK PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KAWASAN GOMBAK? JOM HUBUNGI SAYA. COD DISEDIAKAN YE!

Ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya? Jom contact saya sekarang.

pengedar sah shaklee seluruh malaysia  

PnDhiya Hussin

Shaklee Independent Distributor (ID:1076601)

012-5572559/ suplement4us@gmail.com

"sharing is caring"


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

No comments:

Post a Comment