Wednesday 24 September 2014

Cungkil potensi diri melalui tarikh lahir

Mari cungkil potensi diri  melalui tarikh lahir

sesuaikah pekerjaan dengan peribadi

Kenali potensi diri .. sesuaikah pekerjaan dengan peribadi anda .. ujian personaliti diri..rasanya ini anda akan lalui sebelum anda dilantik bekerja kan..tersentak saya dikursus tadi bila penceramah tanya saya..

Apa unsur peribadi dan elemen anda??
Apa tarikh lahir anda?

Apakah elemen dan unsur peribadi ni? Angin, air kah atau api, tanah kah? Mesti anda kata tahyul semua ni. Tapi tahukah anda, dengan mengetahui unsur peribadi dan elemen diri ini akan membantu anda dalam kehidupan ini. Contohnya: anda yang elemen peribadinya adalah bernombor 5, anda berunsur tanah. Apakah ciri-ciri orang berelemen tanah ni?

Sangat disukai kerana karismanya dan berkepimpinan NAMUN seorang yang degil. Degil dalam erti kata, tidak akan mendengar kata-kata yang mengganggu keputusannya kerana mereka yang bernombor 5 ni adalah seorang yang berprinsip.

Jadi, bagaimanakah nak melembutkan kedegilan ni? Haa..disinilah pentingnya anda mengambil tahu nombor peribadi ini. Orang yang bernombor peribadi 5 ni boleh dilembutkan dengan orang yang agresif sahaja. Apakah nombor orang yang berpribadi aggresif ni? Mereka yang bernombor peribadi 3.

Nampak macam tak penting lagi ke? Haa..anda yang bekerja, adakah bos anda tu melecehkan? Suka marah anda? Ini itu salah? Di sinilah penting untuk anda!!!cuba dapatkan tarikh lahir bos anda. Ini bukan nak buat ubat guna-guna ke apa ye..melalui tarikh lahir kita dapat mengenali potensi dan sifat peribadi bos anda tu agar anda dapat tackle hati bos anda! Bukan untuk bodek ye, agar anda gembira dan bahagia di tempat kerja.

Bagaimana nak mengira nombor peribadi tu..?Harini, saya sharekan bersama anda ilmu yang dapat membantu anda agar dapat mentafsir peribadi orang lain dan anda boleh menyesuaikan diri dengan orang lain. Ini adalah pengiraan nilai peribadi yang sering digunakan oleh majikan untuk mencari pekerja mengikut kekosongan jawatan yang mereka kehendaki. Anda yang ingin bekerja di bahagian kewangan, pastikan anda mempunyai angka 8 ye =)

rahsia tarikh lahir
Rahsia Tarikh Lahir Kaedah Sains Metafizik.

Jadi nombor peribadi atau nombor elemen anda adalah 7. Bagaimanakah pengiraannya ini eh?
  1. 10 07 1925 adalah tarikh lahir anda
  2. Kotak atas kiri : 1+0 =1..  0+7=7
  3. Kotak atas kanan : 1+9=10 (sebarang no yang dapat 2 digit, tambahkan angka2 tersebut) oleh itu 10=1+0=1.. 2+5=7
  4. Kotak tengah kiri :1+7=8 
  5. Kotak tengah kanan : 1+7=8
  6. Kotak bawah= 8+8=16 ---> 1+6=7..7 adalah nombor potensi diri anda!!!
Nak tau apakah ciri peribadi dan juga potensi diri orang bernombor 7 ni?Nantikan entry saya selanjutnya besok. Adakah anda mumpunyai ciri orang kaya? ciri-ciri penarik?nantikan besok!!!

pssssttt..anda minat nak berbisnes? adakah anda mempunyai ciri-ciri elemen seorang usahawan yang sebenar? nantikan besok jugak ye. Sabar itu separuh dari iman..=)

NAK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE SECARA ONLINE????

JOM KLIK DI  SINI

KESAN SAMPINGAN SHAKLEE

NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:

suplement4us.blogspot.com

Sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN MENJADI AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN! ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF KAMI"


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

1 comment:

  1. Sangat2 menarik entry ni. Nak tunggu entry menarik besok lah!

    ReplyDelete