Wednesday 24 September 2014

Cara Jadi Ahli Shaklee Paling Mudah!

Cara Jadi Ahli Shaklee Paling Mudah!

jana pendapatan melalui online

"pm cara jadi ahli Shaklee"
"saya berminat untuk menjadi ahli Shaklee"

Alhamdulillah..semakin hari,semakin ramai yang sedar akan akan nikmat 5 perkara sebelum datang 5 perkara..n off course 2 daripadanya..

Sihat sebelum sakit
Hidup sebelum mati

or mungkin ada yang biasa dengar...

"Preventation is better than cure"

Anda tahu tak, nikmat kesihatan yang baik adalah nikmat yang tidak terhingga! Sanggup menderita sakit ke? Mintak dijauhkan ye..Jadi, alhamdulillah anda yang membaca blog saya ni saya percaya anda adalah golongan yang ingin mendapatkan kesihatan terbaik untuk diri sendiri mahupun demi orang yang anda sayang..Tak dilupakan anda mungkin ingin mencari alternatif rawatan kepada penyakit yang anda deritai sekarang..

SAYA MEMANG INGIN MENJADI AHLI SHAKLEE, TAPI BAGAIMANA???


Macamana nak mendaftar keahlian Shaklee ni..?Untuk menjawab pertanyaan ni,saya personally lebih suka cadangkan ikut keperluan dan kemampuan pelanggan2 saya..

Maksudnya????

1) Anda pengguna tegar produk Shaklee?

Haa..untuk pelanggan yang memang merupakan pengguna produk Shaklee,pendaftaran kaedah yang ingin pertama ini adalah yang terbaik untuk anda. Kenapa? Anda akan mendapat kelebihan-kelebihan ini..
  1. Keahlian Shaklee secara PERCUMA sepanjang hayat!
  2. Anda tidak perlu kena ingat tarikh untuk anda renew keahlian Shaklee kerana anda tidak perlu memperbaharui keahlian Shaklee tau selepas mendaftar.
  3. Cash bonus dimasukkan terus ke akaun anda sebanyak RM23 minumum bergantung kepada jumlah pembelian anda. Anda tak nak pun cash bonus tu, cash bonus itu adalah hak anda. Shaklee akan tetap bayar ke dalam akaun anda setiap bulan.
  4. Dijemput untuk menyertai group saya (tiada paksaan) untuk bersama-sama menjana pendapatan melalui online dan berpeluang menjadi jutawan Shaklee!


Tapi bagaimana..?
Seperti yang saya cakap tadi, anda adalah pengguna produk Shaklee kan? Anda boleh beli sebarang produk Shaklee contohnya seperti 2 botol VIVIX atau 2 kotak Collagen ataupun produk Shaklee yang anda sedang amalkan sekarang berjumlah 200uv minumun sahaja! Saya boleh tolong anda orderkan sekaligus daftarkan terus keahlian Shaklee secara online sahaja!

2) Anda ingin mencuba produk Shaklee?

Saya cadangkan anda mencuba produk Shaklee ini bersama pendaftaran keahlian sebanyak RM65 sahaja! Apa manfaat bagi anda yang menjadi ahli Shaklee cara ke dua ni?

  1. Keahlian anda adalah sepanjang hayat
  2. Anda tidak perlu kena ingat tarikh untuk anda renew keahlian Shaklee kerana anda tidak perlu memperbaharui keahlian Shaklee tau selepas mendaftar.
  3. Cash bonus juga layak diterima
  4. Dijemput untuk menyertai group saya (tiada paksaan) untuk bersama-sama menjana pendapatan melalui online dan berpeluang menjadi jutawan Shaklee!

Memang sangat-sangat mudah. Yang paling penting, perkara no 4 tu, saya tidak akan memaksa anda untuk bersama-sama berbisnes dengan saya. Tapi...jika anda merasakan anda tergolong mereka yang memerlukan income tambahan, perlu membantu suami untuk menampung perbelanjaan keluarga, ibu tunggal, mencari wang tambahan untuk menampung rawatan ibu bapa,diri sendiri atau anak yang menderita sakit, mari sertai saya untuk menjana pendapatan mudah hanya melalui online. 

InshaAllah, bertawakalah sebelum anda memulakan langkah. Hanya dengan tawakal yang disusuli dengan usaha, ikhtiar dan bersungguh-sungguh, tidak mustahil anda juga mampu menjadi jutawan seperti jutawan-jutawan Shaklee yang lain. Pilihan ditangan anda, yang pasti CUSTOMER IS THE KING for me. Jadi ahli Shaklee untuk enjoy benefit sendiri atau ingin saya kongsikan bisnes untuk anda, the decision is yours =)

Ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya? Jom contact saya sekarang.

  

PnDhiya Hussin

Shaklee Independent Distributor (ID:1076601)

012-5572559/ suplement4us@gmail.com

"sharing is caring"




1 comment:

  1. Kalau anda memang mengambil sebarang produk Shaklee dengan konsisten, pastikan anda mendaftar keahlian Shaklee kaedah 1. Memang value for money.

    ReplyDelete