Thursday 28 August 2014

Natural immune boosters no 1

Immune Booster terbaik!

Salam sayang semua =) sejak dari dilahirkan mesti kita dinasihatkan untuk mula mengambil vaksin-vaksin tertentu untuk elak penyakit-penyakit menjangkiti bayi kita. Ramai yang patuh dengan jadual cucuk bayi ini tapi ada juga yang tidak. Apa-apapun sebagai ibu bapa semestinya kita mahukan yang terbaik untuk anak kita.

Peka dengan kesihatan, Shaklee telah menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua dan kehidupan yang lebih baik kepada semua orang telah menghasilkan Nutriferon, iaitu penemuan terhebat dalam bidang Immunnologi.

Interferon buat julung-julung kalinya telah ditemui pada tahun 1954 lagi oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo.  Selepas menjalankan kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian serta lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr. Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia iaitu Nutriferon. Dia telah berjaya menetapkan bahawa estrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago mempunyai daya kebolehan mendorong untuk pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Apa yang bagusnya, formulanya adalah semulajadi, selamat, tulen dan semestinya berkesan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

Bukan calang-calang ye Nutriferon ni, ianya adalah Formula Eksklusif dan di Paten oleh Shaklee tau! Janganla cari dikedai-kedai biasa memang tak jual la. Kalau jual tu mesti dia pengedar sah shaklee seperti saya =) .

Tahu tak kenapa dari tadi saya cakap pasal interferon ni? Ianya adalah bahasa perubatan dimana suntikan interferon banyak digunakan untuk merawat penyakit hepatitis, kanser, hidrophobia (penyakit anjing gila), herpes, HIV dan lain-lain. Tambahan pula, telah terbukti interferon amat berkesan untuk melindungi kita dari jangkitan influenza dan pelbagai jenis penyakit.

Bilakah Nutriferon diperlukan?


  • Untuk mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari. Seperti yang telah saya highlightkan pada tajuk tadi, Nutriferon adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh seperti T-cells, B-cells dan makrofaj.


  • Disahkan menghidap kanser dan tumor. Pada masa ini interferon Nutriferon diperlukan bagi merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel kanser dan tumor ni. Anda juga akan berasa lebih selesa ketika rawatan kemoterapi kelak.


  • Melindungi diri dari influenza dengan mengimbangi respon elergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuklah selesema, flu, alergi, inflamasi dan influeza.


  • Anda stress atau keletihan? Ambila Nutriferon ni.=) Ia bertindak meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress,kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.


  • Siapa la tak nak awet muda sentiasa kan? Formulasi unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofaj yakni dengan mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Jadi, bila sel-sel lebih sihat, kesihatan pun terjaga =).


  • Pesakit-pesakit Hepatitis B & C akan merasai infeksi tetapi dengan keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain yang dirasai.


  • Memerangi gejala-gejala menopause seperti tekanan, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopause akan menjadi lebih baik.


  • Senggugut teruk setiap kali datang bulan kini boleh diubati dengan pengambilan Nutriferon ni.


RAMUAN UNIK NUTRIFERON


  • Biji labu merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh dan menentang radikal bebas serta faktor-faktor penyebab kanser. Jika anda berisiko tinggi untuk menghidap kanser, amalkan pengambilan Nutriferon untuk mengurangkan peluang anda menghidap kanser kelak, inshaAllah.


  • Biji Plantago asiatica yang mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun.


  • Honeysuckle Jepun penting untuk menentang sel-sel daripada didekati oleh virus mahupun kuman.


  • Bungga Safflower pula menhasilkan dan memperkuatkan keupayaan makrofaj bagi memusnahkan virus dan kuman


CARA PENGAMBILAN NUTRIFERON

Untuk memelihara kesihatan boleh amalkan 1 paket sehari dengan terus minum atau boleh juga campur dengan minuman panas/sejuk bila-bila masa sahaja!

Untuk rawatan influenza dan kanser anda digalakkan mengambil 2 – 3 paket sehari dan lebih efektif bersama Vitamin C Shaklee.

ANDA INGINKAN NUTRIFERON SEGERA????

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info,hubungi:

 Dhiya Hussin
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *


No comments:

Post a Comment