Wednesday 27 August 2014

Peppermint – Ginger Plus Shaklee Penyelamat Di kala Kecemasan!

Peppermint – Ginger Plus Shaklee Penyelamat Di kala Kecemasan!


PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE


Anda seringkali bermasalah salah satu di atas?Haa harini saya nak share bagaimana Peppermint – Ginger Plus Shaklee membantu anda mengurangkan masalah-masalah yang anda hadapi tu =)

Kombinasi 4 herba daripada Barat dan Timur dan penghasilan di bawah prosedur standard dan teknologi sains yang terkini menghasilkan Peppermint – Ginger Plus Shaklee yang sangat2 berkualiti dan efektif. Peppermint – Ginger Plus Shaklee membanteras ketidakselesaan dan merawat masalah loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan penghadaman.
PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE

Apakah ramuan utama Peppermint – Ginger Plus Shaklee yang menjadikan ianya diperlukan di saat ketidakselesaan ini???

 RAMUAN UTAMA PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE

PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE
Daun pudina
Ianya membantu melegakan otot perut, mempunyai kesan penenang. Sangat bagus dalam membantu penghadaman, mabuk laut/darat, membantu melegakan kesakitan akibat gastrik, pedih ulu hati dan cirit-biritPeppermint – Ginger Plus Shaklee juga melegakan kesan-kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang disebabkan kemoterapiPudina juga merangsang pengeluaran peluh agar menyekat demam apabila anda dijangkiti selesema. Anda yang bermasalah untuk fokuscubalah ambik Peppermint – Ginger Plus Shakleeit’s work!


PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE
Halia
Sejak lebih dari 2 ribu tahun dahulu lagi, masyarakat Cina telah menggunakan halia dalam perubatan mereka. Kenapa? Halia merangsang rembesan enzim Salvia untuk membantu pencernaan makanan. Ia juga melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit akibat haid, loya dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak (semasa pantang). Satu kajian yang telah dijalankan di United Kingdom mendapati halia menghalang daripada muntah selepas pembedahan pesakit wanita. Manakala penyelidik daripada Switzerland pula mendapati halia adalah berkesan sebagai remedi lain seperti merawat mabuk laut. Laporan daripada penyelidikan awal ini telah merumuskan halia sangat berkesan dalam merawat/mencegah masalah kesakitan ketika dalam perjalanan/pengembaraan. Jadi, anda yang selalu mabuk jalan atau lebih2 lagi mabuk laut, jangan lupa bekalan Peppermint – Ginger Plus Shaklee.



PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE
Jintan Manis (fennal)
Jintan Manis (fennal) atau nama saintifiknya Feoniculum Culgare Miller ini popular dikalangan orang-orang Eropah. Mereka gemar menggunakan jintan manis (fennal) selepas makan bagi menghilangkan kembung perut. Ia melegakan sakit perut dan melegakan gejala flu. Anda yang bermasalah elergik pada saluran usus juga disarankan mengamalkan Peppermint – Ginger Plus Shaklee  dalam diet anda =)


PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE
Cekur Manis (anise)


Jika halia popular bagi masyarakat Cina dan jintan manis (fennal) oleh orang Eropah, kini cekur manis (anise) pula famous digunakan oleh orang Mesir purba. Ianya kerana keberkesanannya dalam melegakan masalah pencernaan dan gejala PMS atau kesakitan dikala datang bulan, batuk dan kahak. Cekur Manis (anise) juga merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa, melegakan haba di musim panas dan lembap dan juga memberi peredaran tenaga di dalam badan tetapi lembut pada perut.


Bagaimanakah cara pengambilan Peppermint – Ginger Plus Shaklee?


Untuk mereka yang bermasalah penghadaman, amalkan 3 biji selepas makan.

Untuk mereka yang perlu suplemen untuk mencuci usus dan perut, larutkan 3 biji Peppermint – Ginger Plus Shaklee  dan 10 biji alfafa di dalam air panas suam untuk diminum

Untuk merawat sakit atau masalah gastrik, muntah dan batuk pula, larutkan 3 hingga 5 biji Peppermint – Ginger Plus Shaklee dalam air panasa agar ianya menjadi teh herba

Untuk melegakan tekak, batuk dan sendawa ?Hisap 2 biji Peppermint – Ginger Plus Shaklee settle!

NAK DAPATKAN SEGERA PEPPERMINT GINGER PLUS?

JOM ORDER ONLINE DI SINI

NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya


"ANDA GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN? ANDA AMAT DIALU-ALUKAN!!! TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *
















No comments:

Post a Comment