Tuesday 12 August 2014

Kesan Sampingan Minum Shaklee@ Healing Crisis

Kesan Sampingan Minum Shaklee@ Healing Crisis

Hi everybody =) kita bertemu lagi untuk info-info yang lebih menarik dan tertarik untuk tatapan peminat blog saya harini. Ok, harini saya nak buat sikit kupasan berkenaan tajuk yang best ni. Meh sini saya nak sebarkan, kesan sampingan minum Shaklee ni..haaa..jangan terkejut dulu. Jom kita baca satu-persatu ye =)

HEALING CRISIS PROBLEM

 

kesan suplemen shaklee

1) Rasa sakit kepala yang melampau
Antara penyebab masalah ini berlaku jika anda mempunyai tekanan darah tinggi dan juga menandakan proses penyaktoksinan sedang berlaku. Jadi, teruskan pengambilan suplemen Shaklee agar masalah-masalah tersebut dapat diatasi dengan baik.

2) Demam dan rasa tidak cukup rehat
Ini menandakan metabolisma badan meningkat dan juga merangsang fungsi imunisasi badan. Jangan risau, sebenarnya pengambilan ubat yang diberikan doktor juga boleh menyebabkan demam. Contohnya, masa cucuk baby, kemungkinan baby demam tetap ada betul kan? Point disini, jangan la 100% kata setelah ambik suplemen kita demam terus cakap tidak sesuai ye.

3) Cirit birit, pergerakan usus meningkat, najis dan air kencing berbau
Menandakan proses menyahtoksin dimana bahan-bahan buangan dan sisa-sia dalam usus besar dihimpunkan. Ini sebenarnya simptom terbaik bagi mereka yang mempunyai masalah sembelit. Pengambilan suplemen untuk kurus langsing contohnya membanteras sembelit sekaligus buasir.

4) Berasa kembung perut
Selalunya kalau budak-budak kita letak minyak yuyi kan? Orang dewasa ada yang mengamalkan Eno atau Gavascone. Haa..samala juga dengan suplemen Shaklee ni. Ini berlaku besar kemungkinan berpunca daripada sistem penghadaman yang lemah. Oleh itu, teruskan pengambilan suplemen dan vitamin agar masalah ini dapat diatasi sebaik-baiknya.

5) Kulit menjadi ruam, kulit gatal, kelulumur dan keluar lendir
Jangan PANIK!situasi ini menunjukkan bahawa fungsi hati anda yang lemah, usus besar tidak sihat dan proses pembersihan sedang berjalan untuk menangani masalah-masalah tersebut.

6) Mula menghasilkan lendir seperti selesema dan kahak
Petanda fungsi paru-paru yang lemah dan keluarnya kahak menandakan proses menyahtoksin.

7) Pendarahan hidung
Secara umumnya mesti kita akan ingat kesan panas kan, tidak ye ini mungkin petanda anda kekurangan darah. 

8) Terasa sakit pada otot dan sendi
Haa..ini banyak yang bagi feedback berkenaan masalah ini. Sebenarnya keadaan ini berlaku kerana badan anda berasid, toksin berkumpul dibahagian yang sakit itu.Pengambilan suplemen ini melawan toksin-toksin ini sudah tentunya akan ada kesan terhadap diri anda.

9) Tidur bermasalah atau terlalu aktif
Menandakan sistem saraf yang lemah. Oleh itu, tidak syak lagi pengambilan suplemen ini kelak membantu menangani masalah anda.

10) Peningkatan rasa sakit di sebahagian badan yang bermasalah
Ini mempercepatkan krisis penyembuhan. Jangan risau, suplemen Shaklee adalah terbukti selamat, berkesan, dan semulajadi. Anda dinasihatkan untuk mengamalkan pengambilan suplemen dan vitamin semulajadi ye. Kebarangkalian kesan negatif terhadap anda dan kesihatan dibuktikan tiada kesan malah memberi kesihatan yang lebih baik dalam jangka masa panjang. Jom baca KESAN SAMPINGAN UBAT-UBATAN YANG MENGANDUNGI DADAH DAN BAHAN KIMIA. KLIK LINK INI.

11)Kitaran haid terganggu, kegatalan pada alat sulit dan penghasilan lendir yang banyak
Hormon yang tidak seimbang dan berpunca daripada penyakit buasir. Haa ini yang kita tidak tau sebenarnya. Especially bagi mereka yang mengalami masalah kesuburan dan juga seringkali mengalami buasir. Suplemen ini lama-kelamaan akan serasi dengan tubuh badan anda dan kesan sampingan tersebut akan hilang.

12) Lapar dan pening
Ini simptom-simptom yang akan dialami jika anda mempunyai masalah darah rendah ataupun aneamia. Jangan risau, konsisten pengambilan suplemen seperti yang telah ditetapkan ok?

13) Berasa loya, sembelit dan juga tersedu
Petanda sistem penghadaman yang lemah dan juga masalah hati

14) Edema (membengkak)
Masalah buang pinggang,ini paling serius dan petunujuk awal bahawa anda mempunyai masalah buah pinggang yang teruk. Monitor kesan ini jika berlanjutan,sila dapatkan rawatan selanjutnya di hospital. Perlu diingatkan suplemen bukannya ubat ye =)

YANG PASTINYA, pastikan anda minum air masak sekurang-kurangnya 3liter jika mengamalkan pengambilan suplemen. Ini penting agar proses tindakan suplemen dengan tubuh badan berjalan lancar dan mudah diserap ke dalam tubuh badan kita.


Ingin jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara untuk mendaftar keahlian Shaklee. Mudah sahaja, klik link-link berikut:

INGINKAN MENDAPATKAN PRODUK SHAKLEE SECARA ONLINE????

KLIK DI  SINI

KESAN SAMPINGAN SHAKLEE

 

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN! ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF KAMI"


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

12 comments: