Wednesday 6 August 2014

Musim Pendaftaran Percuma Keahlian Shaklee dengan Set Kesuburan Shaklee

Musim Pendaftaran Percuma Keahlian Shaklee dengan Set Kesuburan Shaklee

Selamat tenghari semua..=) Makan apa tengahari ni? Alhamdulillah dah hari ke 10 raya harini. Mesti ramai yang dah start puasa Sunat Syawal kan? Semoga mendapat pahala berlipat-ganda daripadaNya.

Harini tergerak hati nak share dengan semua orang tentang keahlian Shaklee ni. Saya rasa ramai yang tak tahu lagi sebenarnya untuk menjadi ahli Shaklee mempunyai pilihan secara keahlian Shaklee secara PERCUMA. Macamana tu???

Mudah saja ye. Memandangkan sekarang tengah musim Set Kesuburan Shaklee yang semakin panas ni, saya nak cadangkan agar kepada anda yang mengamalkan Set Kesuburan Shaklee ni agar membeli Set Kesuburan Shaklee ni dengan mendapat pendaftran keahlian Shaklee percuma sekaligus!


pendaftaran keahlian shaklee percuma

 Sebelum tu suka ingin saya ceritakan kenapa anda harus mendaftar sebagai ahli Shaklee ni. Kenapa anda sangat2la digalakkan agar mendaftar sebagai ahli Shaklee ni. Kenapa? Kenapa? Kenapa?

Faedah Menjadi Ahli Shaklee


Apabila anda mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda sebenarnya mempunyai dua pilihan menjadi ahli yang terletak ditangan anda
1) Ahli Makan Sendiri
2) Ahli Nak dapat Pendaptan Sampingan

Apa itu ahli makan sendiri?

Haaa..ini untuk pembeli tegar Shaklee yang memang mengamalkan pengambilan suplemen dan vitamin Shaklee setiap bulan. Nak kabo yang setiap produk yang anda beli tu ada point tersendiri. Setiap pembelian 150uv anda layak mendapat RM23 free ja Shaklee bagi masuk dalam akaun anda. Anda tak nak ke? Saya nak! Ya la, sekarang ni masuk toilet pun kena bayar ooo..=)
set subur shaklee

Ahli nak dapat pendapatan sampingan??

Ini soalan KILLER bagi semua orang kan bila tanya "JOM LA JOIN SHAKLEE".Mesti ramai antara kita pikir mesti kena join bisnes? Anda adalah salah! Saya tidak akan memaksa anda untuk join bisnes pun. Tapi kalau memang anda berminat, rasanya tak salah saya share bagaimana saya menjana income tambahan sekurangnya RM2K sebulan ni hanya dengan online. Jadi, kesimpulannya PILIHAN DI TANGAN ANDA! Yang pasti bestnya menyertai bisnes bersama Shaklee ni, anda akan menikmati manfaat yang sangat2 tak terjangkau dek akal.=)

JOM BACA FAEDAH TAMBAHAN & CARA MENDAFTAR KEAHLIAN PERCUMA DI LINK INI. KLIK LINK INI.

Jadi, nak dapat KEAHLIAN SHAKLE SECARA PERCUMA dengan pembelian Set Kesuburan Shaklee? Hubungi saya segera. Saya adalah pengedar sah Shaklee di kawasan Gombak, Sentul, Selayang, UIA, Kepong, Cheras & Cyberjaya!

Ingin jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara untuk mendaftar keahlian Shaklee. Mudah sahaja, klik link-link berikut:

INGIN ORDER SENDIRI SET KESUBURAN ANDA?

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN?GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? ANDA AMAT DIALU-ALUKAN!!! TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

9 comments:

  1. Ha...tq sharing...

    Jom tgk blog sy jgk..

    bondaseri.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jom daftar ahlo shaklee banyak kelebihan:)

    www.mummy-Ariana.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Memang detail...terbaikkkkk
    husnashow.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Memang best jadi ahli Shaklee

    ReplyDelete
  5. Shaklee memang the best!Tq for comments semua =)

    ReplyDelete