Tuesday 29 April 2014

Menyesal gila terjebak dengan SHAKLEE!!!!


Kenapa?Kenapa?Kenapa?

Dhiya rasa sungguh menyesal sebab tidak mengenali dan tidak cuba mengenali Shaklee dari awal. Sekurang-kurangnya tak la berhutang beli kereta dan paling istimewa dapat la si kecil, adam & ammar merasa suplemen Shaklee yang the best ni semasa mamanya preggy. Dhiya sendiri pun xsabar2 nak tunggu pregnant & bersalin lepas ni dengan Shaklee pulak! Mesti best!

Sebenarnya, apa yang menyebabkan dhiya kenal dengan Shaklee disebabkan selalu letih balik dari kerja. Ya la, pagi2 pukul 6 pagi dah bangun, siap2kan diri dan anak2 pulak untuk ke nursery. Balik keja pukul 8 baru sampai rumah selepas mengharungi jem dan juga mengambil anak balik dari nursery. Balik rumah nak masak lagi, suami lagi, si kecik adam & ammar menyusu lagi..memang sangat2 meletihkan! Nak xnak terpaksala dhiya mencari alternatif dengan mengambil suplemen tambahan. Jadi bermula episod dhiya dengan Shaklee ni. Secara jujurnya, dhiya hanya join Shaklee selepas sangat2 berpuas hati dengan pengambilan ESP Soy Protein Isolate Powder. Memang sangat2 membantu dhiya. Boleh balik memasak lagi! Kalau x, sebelum ni dah separuh pengsan tau..Alhamdulillah. Apa yang lagi best, susu makin meriah. Suka la anak2 dhiya dengan mama dia ni. Syukur sangat dan bermulala saat jatuh cinta dengan ESP terusla join jadi ahli. Mula-mula itu memang tak nampak pun potensi untuk menjana pendapatan dengan Shaklee. Buat sekadar suka-suka. Ya la, Shaklee tidak memaksa pun untuk join berbisnes.

So bulan pertama itu, dapatlah bonus dlm RM70++. Masa tu dah kira happy and rasa hebatlah kononnya. At least dah lepas modal keahlian yang dhiya bayar sebanyak RM75. Lepas tu bulan kedua merasa pulak 3 angka...uikk dalam hati terdetik ok jugak kalau fokus buat Shaklee ni. Dan bulan ketiga alhamdulillah bermulalah mendapat 4angka dalam bisnes ini. Masa tu dah betul2 makin semangat dan terus niat no turning back. Dengan coaching dan ajaran dari upline, alhamdulillah income dari Shaklee ini terus-menerus masyuk. Dan seterusnya dapat merasa CAR BONUS pula.



Dan inshaAllah, tahun ini dapat pula menyertai FREE TRIP yang diberikan oleh Shaklee.

Syukur sangat-sangat ya Allah....menyesala sebab tak mengenali Shaklee ini lebih awal......

Namun selain daripada nikmat monetary benefit yang dhiya kecapi sekarang, dhiya kini memikirnya alangkah bernilainya fleksibility masa yang seharusnya dhiya luangkan dan peruntukan bagi menjaga anak2 dhiya sendiri. Alangkah bahagianya dan tenteramnya jiwa dapat melihat setiap perkembangan anak di depan mata tanpa perlu risau. Itu yang paling penting, kerana bagi dhiya anak-anak bukan pilihan. Mama saya seorang surirumah, dan dhiya rasa mesti anak2 dhiya kelak rasa sangat2 bertuah kerana setiap hari dihidangkan dengan homecook food dan bila balik dari sekolah ada mamanya dirumah untuk menyambut. Dan In Shaa Allah dhiya juga mahu lakukan yang terbaik sebagai seorang ibu untuk anak-anak dan suami tersayang. InshaAllah dhiya juga akan turut menyertai group WAHM!!!

Jadi bagi anda yang masih berfikir panjang untuk melabur RM75 atau tidak, bersyukurlah kerana Allah sudah pertemukan anda dengan Shaklee dan beri anda peluang untuk berfikir samaada nak join seawal ini atau tidak. Jangan lepaskan peluang anda yang ada di depan mata. Selepa ini satu persatu impian anda BOLEH dicapai di dalam bisnes Shaklee ini. In Shaa Allah. Dan anda pastinya tidak akan menyesal menyertai keluarga besar kami yang Awesome =)
JOM SAMA-SAMA BERJAYA!!!DHIYA PASTI MEMBANTU ANDA!!!


HUBUNGI DHIYA sekarang melalui sms/msg di 012-5572559 atau email dhiya suplement4us@gmail.com untuk tempahan dan konsultasi percuma.


"SHARING  IS CARING"

Truly, 
Dhiya Hussin(SID:1076601)
sms/whatsapp : 012-5572559
email: suplement4us@gmail.com
FB fanpage : Young & Healthy Family Store


ANDA PEMINAT SETIA SHAKLEE TETAPI TIDAK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI?TAHUKAH BAHAWA ANDA LAYAK UNTUK MENDAPAT CASH BONUS BULANAN SETIAP KALI ANDA MEMBELI PRODUK-PRODUK SHALEE? SECARA AUTOMATIK, ANDA JUGA BERPELUANG UNTUK MENJANA 4-5 ANGKA SEBULAN MELALUI ONLINE? JOM SERTAI SHAKLEE BERSAMA SAYA SEKARANG!!!

No comments:

Post a Comment