Wednesday 1 October 2014

Yahoooo!!!!!Bulan ini dalam sejarah!Promosi ESP kembali lagi!

Yahoooo!!!!!Bulan ini dalam sejarah!Promosi ESP kembali lagi!


ESP BOOSTER MENYUSU


Berita gembira!!!Promosi ESP lagi tahun n...2x promosi ESP ni dibuat memang betul-betul menjadikan peminat ESP tak senang duduk =) Kenapa?Ya la, kalau dulu beli 1 dapat 1, beli 2 dapat 2 la..beli 6 dapat 6..sekarang PROMOSI ESP BELI 6 DAPAT 7!!!sememangnya anda jimat RM150 dan anda dapat lagi bonus RM36.27. Jimat memang jimat!

Sempena promo ESP 2x ni, bulan ni saya akan kongsikan semua cerita pasal ESP Shaklee, manfaat ESP Shaklee mahupun bahaya ESP Shaklee ni. Mood happy2 sekarang ni kita share yang happy je lah dulu ok!

Apa?belum menjadi ahli Shaklee? Haa..jangan gusar, anda borong 6 canister ESP bulan ni bersama saya yang merupakan pengedar sah shaklee paling mesra pelanggan ni, mudah-mudah ja terus dapat keahlian Shaklee PERCUMA..dahla dapat percuma 1 ESP ni dapat lagi keahlian Shaklee PERCUMA!!!



Rugi memang rugila cik kiah oiii kalau tak borong ESP Shaklee bulan ni. Quick sharing dari saya tentang ESP ni. Awatla popular sungguh ESP ni sampai tak menang tangan order harini!

  1. ESP Shaklee membantu membanyakkan susu bagi ibu yang menyusu. Ini memang tidak syak lagi! Sebab ini pengalaman diri saya sendiri. Saya amalkan tandem nursing jugak ye. Bermakna, saya menyusu 2 hero saya pada masa yang sama.Apa-apapun pastikan konsep supply and demand dipraktikkan sebetulnya ye =)
  2. Keletihan berjaga malam? Ambik 1-3 scoop ESP campur dalam minuman anda, shake dan minum. Memang cergas lah anda tersebut!Especially kepada ibu yang ada anak kecil tu..amalkan ESP dalam DIET anda. Pengalaman diri sendiri membuatkan diri ini yakin mengkongsikan pengalaman amalan pengambilan ESP dengan semua orang. Cup!!! Anda seorang pelajar? Lagi la perlu ESP...selalu stay up study, siapkan assignment dan thesis kan? Saya pun lalui seperti anda.


Haa..nak tau apa lagi manfaat ESP ni?memang banyak nak taip..nantikan entry saya seterusnya ok..stay tuned!

Eh..anda memang dah tau kebaikan ESP dan memang nak PICIT telefon
anda untuk membuat pesanan?Ni contact saya 012-5572559 bolehla call/sms atau whatsapp saya ye =) 

NAK ORDER ONLINE? JANGAN KLIK GAMBAR DI BAWAH!!!!




NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN?GEMAR ONLINE? NAK TAK SAMBIL ONLINE JA DAPAT JANA INCOME MUDAH 4-5-6 ANGKA SEBULAN? TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *





No comments:

Post a Comment