Thursday 25 September 2014

SHAKLEE SET HAMIL

SHAKLEE SET HAMIL

Info ibu mengandung dan ibu hamil antara info penting yang harus diambil berat oleh bakal ibu, terutamanya ibu hamil anak pertama. Jadi, harini saya nak share info ibu mengandung paling penting iaitu berkenaan rahsia keajaiban di alam rahim..adalah sangat penting bagi ibu hamil sekalian untuk mengikuti pemeriksaan antenatal sebaik mungkin sebaik sahaja disahkan hamil. Melalui pemeriksaan ini, ibu hamil akan mengetahui tahap kesihatan diri dan juga perkembangan bayi dari semasa ke semasa. Ibu hamil gojes yang disayangi..mari kita tambahkan ilmu berkaitan ibu hamil untuk persediaan sepanjang 9 bulan ini ya..=) Sedikit sebanyak maklumat ini saya perolehi daripada Majalah Pa&Ma keluaran Februari 2013..=)

Penjagaan kesihatan pada awal 3 bulan (TRIMESTER 1 : MINGGU 0-12) AMATLAH PENTING bagi ibu hamil sebaik sahaja anda tahu anda bakal bergelar mama! Pada masa inilah sering kita dengar ada mama yang terpaksa melalui alahan berlebihan tapi ada juga yang mampu kekal segar sepanjang hari. Namun, apa yang penting..jaga kesihatan diri dan amalkan diet untuk ibu mengandung yang betul agar kandungan selamat sepanjang kehamilan ya!

APA YANG MAMA PERLU TAHU?


* Kepentingan asid folik

Sangat penting diambil sewaktu ibu hamil malah pengambilannya sangat-sangat digalakkan sejak 3 bulan sebelum merancang untuk hamil. Tujuannya adalah untuk membantu pembentukan saraf bayi di awal usia kehamilan. Atas sebab inilah ibu hamil akan dibekalkan dengan asid folik dan perlu terus mengambilnya sehingga usia kandungan sekurang-kurangnya 3 bulan.

* Morning sickless

Hampir 85% ibu hamil akan melaluinya. Jadi jangan rasa anda sorang ja ya!hehe..Walaupun penyebabnya kurang jelas, adalah dipercayai hormon kehamilan iaitu chorionic gonadotropin (HcG) adalah puncanya. Apa yang menarik, ini adalah petanda bayi dalam kandungan SIHAT!

Untuk mendapatkan pengambilan asid folik yang cukup dan menghadapi saat-saat morning sickness ini, shaklee menawarkan Shaklee Set Hamil yang paling sesuai untuk anda. InshaAllah, ia dapat membantu!

CADANGAN SET MENGANDUNG SHAKLEE

1) VITALEA

3) VIT C

5) ESP

 +

Ibu hamil semestinya risau akan kesan pengambilan supplemen oleh ibu hamil kan? Itu adalah normal. Apa kata jengah sikit apa TESTIMONI SET MENGANDUNG SHAKLEE ni.
* Testi 1

* Testi 2

set mengandung shaklee

* Testi 3
shaklee set hamil

Dan saya selitkan sedikit apa komen doktor tentang pengambilan supplemen oleh ibu mengandung ya. Moga-moga ibu hamil sekalian lebih yakin akan kepentingan pengambilan supplemen semasa mengandung dan dipermudahkan tempoh mengandung, inshaAllah..

* Komen 1
set mengandung testimoni
* Komen 2
set mengandung testimoni


Ingin jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara untuk mendaftar keahlian Shaklee. Mudah sahaja, klik link-link berikut:

NAK ORDER SENDIRI SET HAMIL?

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA SURIRUMAH?PELAJAR?PEKERJA TETAP MAHUPUN SEMENTARA YANG MEMERLUKAN PENDAPATAN SAMPINGAN?GEMAR ONLINE? ANDA AMAT DIALU-ALUKAN!!! JOM JANA INCOME 4-5-6K SEBULAN! TIADA MODAL TAMBAHAN, PENDAFTARAN YANG MUDAH & TIADA AGENDA TERSEMBUNYI. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

1 comment:

  1. Penjagaan tatkala hamil adalah sangat penting agat kesihatan ibu dan juga bayi terjaga. Jangan abaikan pemeriksaan antenatal ye. =)

    ReplyDelete