Tuesday 2 September 2014

Kegilaan Terhadap Meal Shakes Shaklee Tak Terkata!Promosi September 2014

Kegilaan Terhadap Meal Shakes Shaklee Tak Terkata!Promosi September 2014

Anak selera, sembelit

Assalamualaikum...

Ramai yang bertanya..apa itu Meal Shakes?Apa beza dengan ESP Shaklee? Ada soya tak?Jom go through entry untuk hari ni jom...

Meal Shakes menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisi yang mudah diserap untuk keguanaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik  dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa! Kebiasaanya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin dan sebagainya.

Meal Shakes dihasilkan untuk semua golongan yakni bayi, pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang yang sibuk bekerja, atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, Meal Shakes adalah pilihan bijak!

FAEDAH PENGAMBILAN


1)      NUTRISI LENGKAP – Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar penyerapan vitamin dan mineral oleh tubuh. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

 

2)      MEMBEKAL NUTRISI KEPADA SEL TUBUH – Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah,  imun dan lain-lain.

 

3)      MEMBANTU TUMBESARAN – Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

 

4)      ANTI-OKSIDA – Mengandungi vitamin A,C,E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak untuk melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

 

5)      MENGEMBALIKAN SERI WAJAH – Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan coper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah dan kulit yang lebih cantik

 

6)      DETOKS – Kaya dengan serat larut untuk membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

 

7)      LAZAT!!! – Minuman yang sangat lazat untuk dinikmati  bersama frutos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Sesuai untuk dinikmati SEMUA GOLONGAN!


TAHUKAH ANDA???


Meal Shakes Shaklee juga..
* Memberikan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asa nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar dan remaja untuk kekal sihat dan kuat.
* Sumber pemakanan serat dan protein terbaik
* Kaya dengan sumber kalsium
* Glisemik indeks yang rendah = 44 GI sahaja!!

anak sembelit teruk


** Hanya 120 kalori untuk setiap hidangan. Boleh dicampur/dikisar bersama buah-buahan, ESP, atau apa-apa jenis minuman kegemaran. Lazat dinikmati bersama air sejuk mahupun suam.

COP!!!!

PROMOSI SEPTEMBER KHAS UNTUK ANDA!!!

anak sembelit teruk

Dapatkan tambahkan penjimatan dengan pembelian Meal Shakes pada bulan ini! Beli 3canister Meal Shakes dan dapatkan 1 canister Meal Shakes PERCUMA!Ya, PERCUMA! Penjimatan sehingga RM113.75 tuu..sapa nak  bagi???Jangan berlengah lagi!Until stock last!


INGINKAN MENDAPATKAN MEAL SHAKES SEBELUM SOLD OUT SECARA ONLINE????

KLIK LA DI  SINI

KESAN SAMPINGAN SHAKLEE

NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:
DAFTAR SHAKLEE SECARA PERCUMA

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli

 JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FB: Young & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA DIPERLUKAN! ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF KAMI"


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

8 comments:

  1. saya sekeluarga memang suka sangat meal shakes ni! mmg bagus sebagai multivitamin anak2 =)
    http://bijakvitamin.blogspot.com/2014/09/anak-terbaik-bercakap-selalu-dengan-anak.html

    ReplyDelete
  2. Meal shakes shaklee mmg best!

    Jom jenguk wnyshoppelgk.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Rasanya sedap mcm aiskrim
    www.annur-shoppe.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow!yg dewasa pun suka apatah lagi kanak2 =)

      Delete
  4. Sedapnye mealshakes....

    bondaseri.blogspot.com

    ReplyDelete