Monday 2 June 2014

Set Penyusuan Optimum Shaklee

SET PENYUSUAN OPTIMUM SHAKLEE

Harini sedikit update berkenaan set most wanted ni. Ada yang ingin tahu detail apa fungsi setiap supplemen dalam Set Penyusuan Shaklee ni. Ya la, takut jugak effect kepada diri sendiri mahupun baby kan? Ok semua, inilah fungsi yang membantu ramai ibu menyusu untuk mendapatkan hasil yang diidam2kan..=)

SET PENYUSUAN OPTIMUM SHAKLEE

VITALEA @ MULTIVITAMIN WITH IRON

Untuk memastikan keperluan vitamin dan galian harian dipenuhi. Pada masa kini, pengambilan makanan seharian tidak dapat memenuhi keperluan zat dan vitamin yang diperlukan tubuh. Apa uniknya Vitalea Shaklee ini? Ianya mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh.

B-COMPLEX

Lengkap dengan 8 kumpulan Vitamin B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus dan emosi lebih stabil. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.

VITAMIN C

Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan dan meningkatkan kandungan antibodi dalam susu ibu. Meningkatkan kadar penyerapan zat besi dalam tubuh.

ALFALFA

Si Raja Herba, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Meningkatkan khasiat dalam susu ibu kerana Alfalfa mempunyai 1001 khasiat . Turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih berlemak.

OSTEMATRIX/KALSIUM

Kalsium penting untuk bina darah, bina tulang, gigi dan saraf dalam tubuh manusia. Bagi ibu-ibu yang tidak menjaga dan mementingkan pengambilan kalsium dalam diet harian, maka kalsium untuk penghasilan susu ibu akan diserap dari simpanan tubuh ibu.
Jika kalsium ini tidak digantikan maka ibu akan mengalami risiko osteoporosis, sakit kaki dan belakang, mudah letih dan lesu. Sesetengah ibu akan mengalami kerunduman susu semasa haid, dan ini adalah kerana ibu kekurangan kalsium.

ESP – SOY PROTEIN ISOLATE POWDER

Komposisi vitamin utama dalam susu ibu ialah protein. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Protein juga diperlukan untuk membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga. Pengambilan ESP dapat memekatkan susu ibu. Selain itu dapat membantu menahan rasa lapar kerana ibu menyusu akan kerap berasa lapar dan memberi tenaga berterusan.


Jadi, ibu2 menyusu sekalian..mari kita tunaikan tanggungjawab kita sebagai seorang ibu dengan penuh kasih sayang!


PENYUSUAN SUSU IBU AMAT PENTING UNTUK BAYI

Apa tunggu lagi, jom dapatkan SET PENYUSUAN OPTIMUM 

SHAKLEE dengan pengedar sah Shaklee anda sekarang!

 atau 

hubungi DHIYA HUSSIN call/sms/whatsapp/telegram 

012-5572559 atau email

 suplement4us@gmail.com.. 

 

cara pengambilan setiap supplemen antara FREE 

consultation yang dhiya akan berikan khas untuk 

customer dhiya sahaja..=)

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *
"SHARING  IS CARING"

Truly, 
Dhiya Hussin(SID:1076601)
sms/whatsapp : 012-5572559
email: suplement4us@gmail.com
FB fanpage : Young & Healthy Family Store

"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH BOLEH DAPAT GAJI MACAM CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!"






No comments:

Post a Comment