Friday 6 June 2014

AGEN PROJEK DUIT RAYA SETAHUN HANYA SEKALI!

Agen Projek Duit Raya 2014

Alhamdulillah..masih lagi bernyawa di muka bumi Allah ni. Sekarang dah bulan Syaaban. Bermakna x lama lagi, Ramadan akan menjengah kita. Kemudian sambutan HARI RAYA..Pasti ramai antara kita yang berkira2dan dah kena start rancang kan? Tapi rancang pun, kalau bajet x mencukupi x dak maknanya kan..=)

Ya la, walaupun dianjurkan untuk bersederhana, tapi kalau nak beli baju raya untuk anak2 pun xdak bajet..alangkah sedihnya hati anak2 itu betul x?itu dhiya dulu la masa kecik. Nak baju raya baru, kasut baru, malah handbag (handbag budak2 tu jek) pn nak baru!=)

Tak mau coleteh panjang2, apa yang dhiya nak sampaikan di sini adalah, nak ajak anda semua ambik langkah proaktif ni untuk menyertai AGEN PROJEK DUIT RAYA 2014 yang dhiya buat ni. InshaAllah membantu anda. Daripada berhutang sini sana semata-mata nak raya, bak kata lagu senario  "Anak-anak Gembira Bila Syawal Menjelma ,Lebih Hebat Ibu dan Bapanya, Berhabis Tak Berkira Asal Nampak Bergaya, Walau Hutangnya Panjang Berjela..." hehehe..sekadar gurauan..apa kata join projek dhiya ni.

Ok, projek apa ni sebenarnya?

JOM SERTAI AGEN PROJEK DUIT RAYA BERSAMA DHIYA
Dhiya nak ajak pembaca blog dhiya ni untuk bersama-sama berjaya hanya dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee. Tidak memerlukan modal beratus, ribu apatah lagi puluh ribu, modal ciput ja RM75 (semenanjung) dan RM85 (sabah/sarawak). Untuk maklumat terperinci pilihan bagaimana untuk mendaftar, KLIK DI SINI. Mungkin ada diantara anda sebenarnya mengetahui berkenaan keahliaan Shaklee dan masih ragu2 dengan produk ni kan? Bagi menjawab keraguan anda, silah KLIK DISINI, mudah2an pertanyaan anda terjawab.

APA YANG SPECIAL PROJEK DUIT RAYA BERSAMA DHIYA KALI NI?


Untuk mereka yang mendaftar dengan dhiya especially yang berminat untuk join projek ni, dhiya akan bagi something untuk tingkatkan sales anda! Apa tu? haaaa..jadila ahli sekarang!

Jadi, pada mereka yang HARUS, WAJIB DAN NAK XNAK KENA CARI duit lebih untuk raya ni, jangan segan silu hubungi dhiya ye. Boleh direct call 012-5572559 atau boleh sms/whatsapp/telegram dhiya ye. Email pun boleyy suplement4us@gmail.com. InshaAllah, berkat usaha yang gigih dan berterusan, untuk dapat RM2K sebelum raya nanti celah gigi ja tu..=) 

Daripada berhutang, pening kepala nak bayar lepas raya, baik join Shaklee bersama dhiya =) YOK!



No comments:

Post a Comment