Thursday 17 April 2014

Best ke shaklee tu?

Assalamualaikum..


Ni jawapan dia...

Shaklee..

1) Menghasilkan PRODUK TERBAIK berdasarkan kepada ALAM SEMULAJADI. So, dhiya tak perlu risau if produk ni mengandungi kandungan bahan kimia yang bahaya untuk kesihatan. Itu juga jawapan kenapa nenek dhiya di kampung alhamdulillah sihat sehingga sekarang walaupun dah berusis 70 tahun. Yup, dia tidak mengamalkan produk SHAKLEE, tapi apa yang dimakan adalah natural dari alam semulajadi! 

2) Amat MEMENTINGKAN KETELITIAN supaya KUALITI & MUTU KEBERKESANAN PRODUK terjamin.

3) MEMENTINGKAN KESELAMATAN dan standard yang sangat ketat. Shaklee telah menjalankan lebih 350 ujian pada setiap ramuan baru agar produk tersebut tidak terdedah kepada pencemaran berbahaya, dan menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan dan kebolehan potensi sebenar produk. Dhiya rasa dah cukup yakin sebab bukan 1,2 je kajian yang dijalankan.

4) BERTANGGUNGJAWAB memberikan produk yang berkesan. Pemilihan ramuan adalah daripada bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen sehingga bukti kajian sains dan makmal lebih daripada 100 bahan kajian penerbitan.Memang no doubt lagi dhiya rasa.

5) Kajian juga telah dijalankan pada 2007 yang membuktikan mereka yang mengambil suplemen Shaklee selama lebih 20 tahun mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang mengambil suplemen lain ataupun mereka yang tidak mengambil suplemen langsung.

6) Yang terakhir ni paling dhiya setuju..Shaklee telah berada di pasaran lebih 55 tahun dan menjadi peneraju dalam pergerakan alam sekitar, daripada mencipta pencuci biorosot pertama dalam tahun 1960 sehinggalah menjadi syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebgai CLIMATE NEUTRAL ™ yang bertujuan untuk mengimbangi pengeluaran gas rumah hijau. Kalau betul-betul produk shaklee tidak  bagus dan memudaratkan awal-awal lagi dah gulung tikar!

Jadi, apa tunggu lagi..apa yang kita PILIH setiap hari memainkan peranan yang penting dalam membentuk kesihatan kita di masa akan dating. Kajian saintifik mengesahkan, mengawal berat badan, makan secara seimbang dan sihat, pengambilan suplemen yang baik dan kurang terdedah kepada bahan kimia serta toksin di rumah dapat mengurangkan risiko kesihatan di masa hadapan.


SHAKLEE ADALAH PILIHAN SEMULAJADI YANG SELAMAT, PRODUK YANG TERBUKTI BERKESAN UNTUK MEMBANTU MENCIPTA MASA DEPAN YANG LEBIH SIHAT UNTUK DIRI DAN BUMI INI.
I LOVE IT!


"SHARING  IS CARING"

Truly, 
Dhiya Hussin(SID:1076601)
sms/whatsapp : 012-5572559
email: suplement4us@gmail.com
FB fanpage : Young & Healthy Family Store


ANDA PEMINAT SETIA SHAKLEE TETAPI TIDAK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI?TAHUKAH BAHAWA ANDA LAYAK UNTUK MENDAPAT CASH BONUS BULANAN SETIAP KALI ANDA MEMBELI PRODUK-PRODUK SHALEE? SECARA AUTOMATIK, ANDA JUGA BERPELUANG UNTUK MENJANA 4-5 ANGKA SEBULAN MELALUI ONLINE? JOM SERTAI SHAKLEE BERSAMA SAYA SEKARANG!!!

No comments:

Post a Comment