Friday 5 September 2014

GLA COMPLEX KAWAN BAIK WANITA!

GLA COMPLEX KAWAN BAIK WANITA! 

bantu hamil

Kecoh! Kecoh! Kecoh! ni semua gara-gara sikap tak bertanggungjawab menyebarkan fitnah tanpa bukti dan alasan yang kukuh. Pepatah ada mengatakan " Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata-kata buruk padahnya". Sebelum nak menjatuhkan hukum, sila kumpul bukti secukupnya ye. Kepada anda yang masih nak tanya lagi pasal isu GLA Shaklee penyebab rahim bengkak ni, ce komen sikit di sini. KLIK DI SINI : FUH! SHAKLEE PENYEBAB RAHIM WANITA BENGKAK?!!!

Haa..sebelum anda juga bakal didakwa oleh Shaklee tak pasal2 kena saman kalau ribu riban pun ketaq apatah lagi juta jutan ni,meh sini tambahkan ilmu berkenaan GLA Complex dulu. Apa ramuan dan juga manfaatnya. Semoga kita tidak lagi was-was untuk menggunakan GLA Complex Shaklee ni dengan panduan yang betul, inshaAllah.

GLA (gamma-linolenik acid) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. Terkenal sebagai vitamin terbaik untuk wanita, GLA Complex merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin iaitu bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Oleh sebab itu la, GLA Complex bagus untuk bantu wanita yang selalu bermasalah haid yang tidak teratur tu.

Sunflower seed oil (minyak benih bunga matahari) adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi Vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.


Setiap kapsul GLA mengandungi lebih 300mg GLA yang merupakan sumber terbaik Omega-6. Oleh itu, gabungan borage + sunflower seed oil + vitamin E akan meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran & kestabilannya terpelihara oleh ShakleeGuard, anti-oksidan semulajadi yang dipatenkan. Biovailabilitinya dibuktikan secara klinikal dimana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel tisu.


**MANFAAT GLA**

1)Herba tradisi yang dipercayai – borage adalah herba kegemaran orang barat dimana ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina
2)Mengawal selia estrogen & testosterone – GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki & wanita, perbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air & kesakitan payudara.
3)Melambatkan menopause – Perbaiki simptom seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, & depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi ton kepada uterus untuk kulit yang lebih muda!
4) Memperbaiki prostatomegaly -  GLA memperbaiki masalah prostat lelaki & masalah kerap kencing
5)Menentang kanser -  GLA adalah anti-oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor & kanser
6)Memperbaiki inflamasi kulit -  Mengurangkan inflamasi kulit, ezcema, alergi, kegatalan, kulit kering, perbaiki bintik penuaan, tinea dan kurap. Juga meringankan sakit & bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.
7)Menghalang komplikasi diabetes -  Merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringkan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi
8)Pelangsingan & menghalang tambah berat badan – Merendahkan kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, beri tone kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik.
TIPS: ambil semasa perut kosong untuk
mengelak keasidian hiper
9)Menghalang tekanan darah tinggi – Halang pembekuan darah, rangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, perbaiki tekanan darah tinggi, elak masalah jantung seperti arteriosklerosis & myocardial infarction
10)Perbaiki testur rambut – Memperbaiki masalah rambut kering & gugur
11)Hiperaktif & autisma (ADD/AD HD) – Terbukti secara klinikal GLA memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisma, sukar memberi tumputan untuk belajar & hiperaktif


mudah hamil dengan gla complex

GLA BUKAN SAHAJA UNTUK WANITA!!!

Ramai orang beranggapan GLA hanya khas untuk wanita. Sebenarnya supplemen GLA asid linoleik yang sama penting seperti asid amino tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia dan hanya diperoleh dari makanan. Oleh itu, sangat penting untuk kanak-kanak (potong gel lembut dan campur dengan makanan), remaja, orang dewasa, dan wanita selepas menopaus dan andropause (menopaus lelaki) untuk turut mengambil pengambilan GLA.



** Perbezaan Evening Primrose Oil (EPO) & GLA Shaklee**



Ø GLA Shaklee diestrak daripada borage yang mengandungi 2x ganda GLA dalam EPO!
ØBorage juga 3x lebih dari segi biovailabiliti dan 3x lebih berkesan daripada EPO!
ØShaklee mengekstrak GLA daripada borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.


Nak tau pasal GLA Complex boleh membantu kecutkan cyst? Jom saya sharekan testimoni mereka yang telah amalkan berdasarkan cara makan suplemen dan vitamin Shaklee yang betul, berkesan dan tepat oleh Pengedar Sah Shaklee. Alhamdulillah, it's work!
gla complex shaklee

gla complex

gla complex shaklee

gla complex shaklee

gla complex shaklee



INGIN ORDER SENDIRI GLA COMPLEX ANDA?

JOM ORDER ONLINE DI SINI

KESAN SAMPINGAN SHAKLEE

NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Info lanjut, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya



"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH? TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH ANDA BOLEH DAPAT GAJI SEPERTI CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!" 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *


3 comments:

  1. Gla terbaik untuk wanita..
    http://bit.ly/1Bga49H

    ReplyDelete
  2. I became satisfied to examine this article after looking at google, after reading I have written a piece of article about: nutrition of apple Thank you for the article and supporting me.

    ReplyDelete