Saturday 6 September 2014

Mata Cantik Mempesona

Mata Cantik Mempesona

Dari kerana mata..yang mempunyai kuasa..oh..aku tergoda..aku tergoda dan kecewa..dari kerana mata..Oopsss..terlebih sudah..

Assalamualaikum semua..orang kata dari mata turun ke hati kan? Tapi jangan la terasa hati pulak kata mata yang tak cantik tak ada sesiapa yang akan turun ke hati ok..maksudnya, kita haruslah menjaga kesihatan mata kita agar ianya sentiasa sihat, segar dan sekaligus sentiasa CANTIK!

Tahukah anda, kulit yang sihat akan terpancar melalui rupa, wajah, kulit sekaligus mata kita? Jadi bagaimana nak mendapatkan kulit yang sihat ni?

Jawapannya adalah..anda mestilah memberi makanan kepada kulit...


Macam mana tu?

1.
Vitamin A/beta karotena keperluan asas pada kulit. 

Vitamin A penting untuk memperoleh kulit yang sihat dan licin. Sedikit kekurangan sahaja dalam vitamin ini sudah cukup untuk menyebabkan kulit memberi reaksi yang buruk. Sel-sel di permukaan kulit malahan dilapisan yang lebih rendah akan berkedut dan terus mati. Tisu-tisu akan tersumbat dan menyebabkan liang-liang roma serta pundi-pundi minyak yang menyebabkan timbulnya jerawat hitam dan jerawat putih. Tanpa Vitamin A yang mencukupi kulit akan menjadi kering dan kasar, terutama sekali di kedua siku, lutut, punggung, dan di belakang bahagian atas lengan. Oleh itu vitamin A yang mencukupi akan membantu sel-sel kulit mengekalkan kemudaannya dan anda pun pasti kelihatan lebih muda! 

Adalah disyorkan multivitamin bersama mineral yang mematuhi syarat RDA Amerika Syarikat, iaitu sebanyak 5000I.U. vit A. Vitamin ini mungkin menjadi toksik jika diambil dengan jumlah yang besar tetapi supplement yang mengandungi 5000I.U. adalah selamat.


Lebih baik
lagi ialah beta karotena. Ini merupakan prabentuk Vitamin A. Badan akan menukarkan beta karotena menjadi vitamin A apabila perlu. Ini adalah sumber paling selamat dan terbaik untuk vitamin A dan ia juga akan memberikan anda perlindungan daripada cahaya matahari.

Beta karotena adalah antioksidan yang amat berkuasa dan terkenal. Para penyelidik berpendapat bahawa kerosakan akibat asap rokok dan beberapa item yang merosakkan kulit adalah disebabkan oleh zarah-zarah oksidan yang terkandung di dalamnya ataupun yang dikeluarkan oleh badan. Beta karotena memberikan perlindungan yang mengagumkan!!! Nutrient yang amat berkuasa ini boleh membantu mencegah penuaan kulit, bahkan membantu memperbaiki beberapa kerosakan yang menyebabkan wajah kulit kelihatan tua.


MARI CHECKLIST SIKIT..

Adakah anda kini sedang menghadapi masalah kulit?

1.     Jerawat hitam

2.     Jerawat putih

3.     Kulit yang kering dan bersisik

4.     Benjolan2 kecil dibelakang lengan.

5.     Penuaan lebih awal


Sekiranya anda berada dalam senarai ini, anda hendaklah mengambil tindakan segera! Shaklee menawarkan revolusi perlindungan antioksida berasaskan sumber alam semulajadi. 

mata rabunPerlindungan antioksida dapat ditingkatkan hanya dengan pengambilan CARATOMAX Shaklee. Shaklee mengambil perlindungan antioksida yang terdapat secara SEMULAJADI pada buah-buahan, sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara pengasingan dan menyalurkannya dalam bentuk flavanoid dan karotenoid. Anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja!
 
Terdapat 5 jenis KARATENOID yang paling berkhasiat di mana purata pengambilan karotenoid lutein, likopena dan betakorena adalah 8mg setiap hari manakala CarotoMax pula membekalkan lebih 13mg karotenoid yang paling berkhasiat kerana...
1) Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, biji benih anggur, minyak palma, bunga Marigold dan brokoli bertunas
2) Menguatkan sistem imun dan membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata dan jantung

SUMBER UTAMA DALAM SETIAP KAPSUL CAROTOMAX

* beta karotena dalam hidangan 102 pisang

* lycopena dalam hidangan 714 aprikot

* lutein dan zeaxanthin dalan hidangan 285 limau gedang

* alpha karotena dalam hidangan 89 rasberi

* astaxanthin dalam hidangan 1 ikan salmon


* The nutrient content of a daily serving of CarotoMax is not the same as the nutrients found in the foods shown. Detailed nutritional information can be found on the CarotoMax supplement facts boxes. Every food provides nutrients beyond those listed on this chart.

testimoni carotomax shaklee

NAK DAPATKAN CAROTOMAX ATAU PRODUK SHAKLEE LAIN SECARA ONLINE????

 

JOM KLIK DI  SINI

KESAN SAMPINGAN SHAKLEE

NAK LEBIH JIMAT?
NAK LEBIH DISKAUN?
NAK LEBIH CASH BACK?
-----> JADI AHLI SHAKLEE SEKARANG <-----

Mudah sahaja, klik link-link berikut:

"SHARING  IS CARING"



Truly, Dhiya Hussin sms /whatsapp : 012-5572559 (SID:1076601)EMAIL : suplement4us@gmail.com 

FB fanpage : Young & Healthy Family Store




ANDA PEMINAT SETIA SHAKLEE TETAPI TIDAK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI?TAHUKAH BAHAWA ANDA LAYAK UNTUK MENDAPAT CASH BONUS BULANAN SETIAP KALI ANDA MEMBELI PRODUK-PRODUK SHALEE? SECARA AUTOMATIK, ANDA JUGA BERPELUANG UNTUK MENJANA 4-5 ANGKA SEBULAN MELALUI ONLINE? JOM SERTAI SHAKLEE BERSAMA SAYA SEKARANG!!!
 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

No comments:

Post a Comment