Sunday 27 July 2014

Bagaimana memilih B-Complex yang baik|Beza B-Complex Shaklee menjadi pilihan di hati ahli Shaklee

Bagaimana memilih B-Complex yang baik|Beza B-Complex Shaklee menjadi pilihan di hati ahli Shaklee

anti stress b complex

Para saintis Shakleee telah berjaya mencipta asid folik secara semulajadi yang pertama di dunia dengan kadar keboleh serapan (bioavailability) yang sangat tinggi dan berkualiti.  Asid folik yang semulajadi tidak mudah untuk diserap oleh tubuh di mana hamper 99% asid folik yang terdapat dalam pasaran bersifat sintetik.

B-Complex Shaklee sangat special kerana ianya mengandungi 8 komponen penting vitamin B termasuklah 100% biotin dan asid folik ye =) Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B-Complex untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna. Jika terlebih atau terkurang, ianya akan menyebabkan ketidakseimbangan vitamin B dalam tubuh! Vitamin B adalah vitamin yang larut-air oleh itu sebarang lebihan tidak akan disimpan sebaliknya disingkirkan melalui sistem pencernaan kita. Jadi, adalah sangat penting untuk mengamalkan pengambilan vitamin B-Complex setiap hari terutamanya bagi ibu-ibu hamil.

Shaklee B-Complex will not cause rosary fungus or infected active yeast bacteria like B Complex extract from beer yeast.

Bagaimana mengenali B-Complex yang baik?

Mengandungi kesemua 8 vitamin- B1,B2,B3,B5,B6, B12, asid folik dan biotin sebagaimana yang dinyatakan dalam RDA (kesemuanya lengkap dalam B-Complex Shaklee).


Harus mengandungi 100% RDA untuk asid folik dan biotin.


Pastikan jurang peratusan nilai harian B1,B2,B3, B12 tidak terlalu besar.Elakkan pengambilan B-Complex yang menawarkan rumusan larut-air (sustain release)


Dengan pengambilan B-Complex Shaklee anda HANYA membelanjakan RM0.36 sehari atau RM10.80 SAHAJA untuk menikmati semua FAEDAH B-Complex yang sungguh menakjubkan ini. Jom bandingkan harga B-Complex Shaklee dengan jenama B-Complex yang lain.




b complex anti stress
Mengapa urin menjadi kekuningan?
Jangan risau, ini adalah situasi normal kerana B-Complex merupakan vitamin larut air dan mengandungi elemen kuning. Pada awal pengambilan, tubuh kita akan menunjukkan reaksi terhadap kadar penyerapan dan tahap kekuningan TETAPI lama-kelamaan semakin berkurangan dari semasa ke semasa.

Ingin jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara untuk mendaftar keahlian Shaklee. Mudah sahaja, klik link-link berikut:

ANDA INGIN ORDER SENDIRI B-COMPLEX ANDA?

JOM ORDER ONLINE DI  SINI

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

suplement4us.blogspot.com

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan, HUBUNGI:

 DHIYA HUSSIN
call/sms/whatsapp 012-5572559
email:suplement4us@gmail.com
FanpageYoung & Healthy Family Store
COD :: Gombak, Batu Caves, Sentul, Selayang, Kepong, UIA, Cheras & Cyberjaya


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA AMAT DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF KAMI"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit *

No comments:

Post a Comment